abonnement Unibet Coolblue
pi_157454441
Wat een bloed weer! :D
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  ESF Reporter dinsdag 10 november 2015 @ 22:12:54 #77
87554 Cee
Welluk?
pi_157458579
Dit is een combinatie van het beste van BB en Dexter (in de eerste seizoenen). Wat een achtbaan. _O_
  dinsdag 10 november 2015 @ 22:43:10 #78
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_157459551
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 17:04 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Briljante aflevering weer! _O_
Helemaal mee eens. het wordt per aflevering beter.
Vooral het slagers-echtpaar. _O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_157460396
Zó goed weer deze ep _O_ Echt zo'n beetje de enige nog lopende serie waarbij ik elke scène gewoon super interessant vind _O_
pi_157462097
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 15:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Vraag me af waarom Fargo niet extreem populair is eigenlijk. Elke aflevering is echt van een gigantisch niveau, veruit het beste wat er op dit moment te zien is qua series in mijn ogen. Maar misschien dat er nog wel een moment komt waarop 'de massa' aanhaakt; gebeurde ook bij BB pas na een paar seizoenen dacht ik.
zit op FX volgens mij niet heel heel main stream kanaal in Murica, en je moet er een beetje van houden i guess.
pi_157463277
_O_

Laatste twee afleveringen waren geweldig. Als dit niveau zo blijft is het nog beter dan seizoen 1, waar de naïviteit me een beetje stoorde soms. Martin Freeman en Billy Bob maakten dat seizoen, maar hier is het op meerdere fronten genieten
pi_157463283
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 13:35 schreef Roland_Deschain het volgende:
Bruce Campbell als Ronald Reagan! _O- _O_
Michael en Sam weer in een serie.
pi_157463298
Moest even inkomen maar het is idd weer geweldig.
S1 was dichter bij de film qua sfeer, de naïviteit stoorde me idd ook wel een beetje.
De hele tijd dat Saul niet doorhad wat er gaande was, of die politie gasten in Bmiji waar ze dan Malvo te pakken hebben, jat Malvo gewoon de bril van die agent onder zn neus vandaan en die gast heeft het zon 4 uur niet door! dat ging me allemaal ook een beetje te ver ja
  woensdag 11 november 2015 @ 03:31:01 #84
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_157463367
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 21:43 schreef Oldground het volgende:
Ik baal er wel van dat dit seizoen me niet zo pakt als die vorige wel deed. Laatste aflevering moet ik nog zien, maar ik twijfel nu op dit moment echt om gewoon wat anders op te zetten.
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 21:51 schreef mabo11 het volgende:

[..]

Ik had precies hetzelfde maar die laatste aflevering is echt top!
Ik snap dit dus echt in de verste verten niet. Al vanaf aflevering 1 was dit seizoen zo ontzettend sterk. De sfeer zat er gelijk goed in en cinematografisch is dit echt een meesterwerk. Daarnaast voelde je de snelle opbouw in het verhaal al aankomen wat iedere aflevering weer spannender maakte. Maarja, als je geen goed verhaal wil zien ofzo dan kun je inderdaad beter The Expendables ofzo gaan kijken.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
  woensdag 11 november 2015 @ 03:41:27 #85
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_157463382
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 00:20 schreef eddehaas het volgende:

[..]

zit op FX volgens mij niet heel heel main stream kanaal in Murica, en je moet er een beetje van houden i guess.
Meh. Fargo is best wel voor iedereen. Het stijltje doet anders vermoeden maar qua verhaal is het gewoon crime en dat doet het altijd goed in serieland. FX is inderdaad iets minder bekend onder de mainstream. Toch hebben ze de afgelopen jaren maar weinig series gehad die het niet goed hebben gedaan onder de critici maar wel zeer ondergewaardeerd blijven onder het grote publiek.

Ik noem een Justified(gaat dat zien please!), Louie, Sons of Anarchy, Archer, . Allen topseries maar niet van het formaat Breaking Bad of Game of Thrones. Natuurlijk vraag je dan wel wat. Nogmaals, grote kwaliteit, geen grote aantallen. Zelfs in mijn opinie de beste serie ooit, The Shield, is lang niet zo groot als dat soort series. Net als The Wire overigens, maar die is weer van HBO. Dit soort kwaliteit stamt echter van een aantal jaren terug waarin series over het algemeen sowieso een stuk minder populair waren.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_157466414
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 03:31 schreef gazhims3lv het volgende:

[..]

[..]

Ik snap dit dus echt in de verste verten niet. Al vanaf aflevering 1 was dit seizoen zo ontzettend sterk. De sfeer zat er gelijk goed in en cinematografisch is dit echt een meesterwerk. Daarnaast voelde je de snelle opbouw in het verhaal al aankomen wat iedere aflevering weer spannender maakte. Maarja, als je geen goed verhaal wil zien ofzo dan kun je inderdaad beter The Expendables ofzo gaan kijken.
:')

Ik hoop dat je begrijpt dat ik hier natuurlijk niet op in ga.
Van alles is weer waardeloos.
pi_157466442
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 03:41 schreef gazhims3lv het volgende:

[..]

Meh. Fargo is best wel voor iedereen. Het stijltje doet anders vermoeden maar qua verhaal is het gewoon crime en dat doet het altijd goed in serieland. FX is inderdaad iets minder bekend onder de mainstream. Toch hebben ze de afgelopen jaren maar weinig series gehad die het niet goed hebben gedaan onder de critici maar wel zeer ondergewaardeerd blijven onder het grote publiek.

Ik noem een Justified(gaat dat zien please!), Louie, Sons of Anarchy, Archer, . Allen topseries maar niet van het formaat Breaking Bad of Game of Thrones. Natuurlijk vraag je dan wel wat. Nogmaals, grote kwaliteit, geen grote aantallen. Zelfs in mijn opinie de beste serie ooit, The Shield, is lang niet zo groot als dat soort series. Net als The Wire overigens, maar die is weer van HBO. Dit soort kwaliteit stamt echter van een aantal jaren terug waarin series over het algemeen sowieso een stuk minder populair waren.
FX is gewoon een grote gevestigde naam kwa series. Sons of Anarchy was zelfs jarenlang de best bekeken dramaserie in Amerika en dat terwijl FX (volgens mij) lang niet voor iedereen te zien is. Ook met bijv American Horror Story, The Americans en The Strain hebben ze nu series die wel redelijk bekend zijn. Aangezien Fargo op netflix komt in NL wordt het hier toch wel redelijk bekeken volgens mij.

Wel weer een geweldige aflevering, geinig dat die baas met zijn grote bek meteen afgemaakt wordt. Lekker subtiel gedaan met die doos waar zijn kop in zat en die uitstekende haren :D
pi_157477689
Zo, dit was wel echt een fantastische aflevering zeg. Dat laatste shot ook, waarbij ze dat echtpaar vanuit de gang filmen met de sirenes op de achtergrond _O_
pi_157477882
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 03:03 schreef VacaLoca het volgende:
_O_

Laatste twee afleveringen waren geweldig. Als dit niveau zo blijft is het nog beter dan seizoen 1, waar de naïviteit me een beetje stoorde soms. Martin Freeman en Billy Bob maakten dat seizoen, maar hier is het op meerdere fronten genieten
In mijn ogen zitten er inderdaad echt veel meer boeiende personages in dit seizoen. Ook het sfeertje en verhaal zijn minstens net zo goed, zo niet beter dan vorig seizoen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_157484443
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 03:06 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Michael en Sam weer in een serie.
Juistum _O_
En Reagan die tijdens WO2 ook zijn spannende missies uitvocht, op de set _O- :D

Vond die schietpartij met die gewoon doorlopende tweeling ook prachtig om te zien.!
pi_157484675
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 01:29 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Juistum _O_
En Reagan die tijdens WO2 ook zijn spannende missies uitvocht, op de set _O- :D

En die gast die zat te janken bij zijn speech en hem toch een hand gaf :D
pi_157487943
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 01:29 schreef WammesWaggel het volgende:

En Reagan die tijdens WO2 ook zijn spannende missies uitvocht, op de set _O- :D

Briljant!!! _O-

En de slager die zich niet liet koudmaken *O*
pi_157491401
Ik snap 1 ding even niet.
In s1 had je die animalcop gast die tegen zn chef moest opbiechten dat die lester zn auto staande had diezelfde nacht. Toen zei die cheft iest van "this is shioux falls all over again" dat snap ik niet echt... hoe is die situatie nou te vergelijken met deze in s2 ?
pi_157491680
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 14:11 schreef eddehaas het volgende:
Ik snap 1 ding even niet.
In s1 had je die animalcop gast die tegen zn chef moest opbiechten dat die lester zn auto staande had diezelfde nacht. Toen zei die cheft iest van "this is shioux falls all over again" dat snap ik niet echt... hoe is die situatie nou te vergelijken met deze in s2 ?
Dat 'Sioux Falls' is iets dat nog gaat gebeuren in dit seizoen, een gigantisch bloedbad of iets dergelijks. De oudere Lou vertelt ook ergens aan het einde van s01 aan Malvo (in zijn koffiehuis) over die Sioux Falls case in '79. (--> het jaar dat het tweede seizoen plaatsvindt)

Edit:
Feyenoord Rotterdam
pi_157492404
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 14:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:

[..]

Dat 'Sioux Falls' is iets dat nog gaat gebeuren in dit seizoen, een gigantisch bloedbad of iets dergelijks. De oudere Lou vertelt ook ergens aan het einde van s01 aan Malvo (in zijn koffiehuis) over die Sioux Falls case in '79. (--> het jaar dat het tweede seizoen plaatsvindt)

Edit:
Ja dat klopt en deze scene snap ik ook wel, veel dooien gaan er nog vallen dus wrs met die oorlog.

Maar dat die chef van grimly het aanhaalde die snap ik even niet want het ging toen over Malvo wat een einzelganger is, wat heeft dat met zon oorlog te maken ?
  donderdag 12 november 2015 @ 17:41:36 #96
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_157495266
O man, dit is wel genieten hoor, elke week.
pi_157499909
Die ufo verhaal lijn is ook erg vet, toen die hanzee die waffle hut ging checken zag je dat de tijd paar uur versprong toen die die ufo zag haha
pi_157500641
Hoewel de twee laatste afleveringen weer klasse waren, mis ik toch iets. Vond Rye eigenlijk tot nu toe het meest interessante personage, maar echt lang heeft hij het niet volgehouden. :P

De rest van de Gerhardts boeien me eerlijk gezegd niet zo veel. Het slagersechtpaar heeft wel wat, maar het schuurt soms ook een beetje. Over de naïviteit van het vorige seizoen gesproken haha. Oh ik vergeet eigenlijk bijna de typemachine-verkoper... _O_

Ik verwacht echter wel dat het de tweede helft van het seizoen nog wel goed komt, zeker als de ingezette lijn van de laatste twee episodes wordt doorgezet. En zo niet, blijft het visueel altijd nog een genot om te kijken.

Vinden jullie trouwens Charlie ook wel erg lijken op Walter Jr. uit Breaking Bad?
Van alles is weer waardeloos.
pi_157500722
nah andersom hier

Gerhardts _O_ en die agent
slager :') kirsten dunst :r
pi_157504532
hier ook TEAM GERHARDT!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')