heb ik dus 1 jaar gedaan. was idd best makkelijk maar het 2e jaar werd t me toch te moeilijk qua uren die ik eraan moest besteden.quote:
als je rechten al niet kan handelen geef ik je weinig kans bij een andere studie. Hbo een optie?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:40 schreef Studeur het volgende:
[..]
heb ik dus 1 jaar gedaan. was idd best makkelijk maar het 2e jaar werd t me toch te moeilijk qua uren die ik eraan moest besteden.
ik wil ongeveer een uurloon van 10 euro "verdienen" met mijn stufi van 250 wil ik dus maximaal 25 uur per maand aan de studie besteden.
kon het wel handelen maar die stof, komop zeg. zo oninteressant moet t ook weer niet worden.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:42 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
als je rechten al niet kan handelen geef ik je weinig kans bij een andere studie. Hbo een optie?
dan is het antwoord op je vraag dat de studie je moet interesseren. Je kan toch wel iets bedenken?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:44 schreef Studeur het volgende:
[..]
kon het wel handelen maar die stof, komop zeg. zo oninteressant moet t ook weer niet worden.
Wat een onzin. Jij hebt duidelijk geen rechten gedaan.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:42 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
als je rechten al niet kan handelen geef ik je weinig kans bij een andere studie. Hbo een optie?
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:21 schreef KreKkeR het volgende:
Ik vraag me vooral af waar iedereen die hier een studie noemt, het op baseert.
Naam van een studie posten kan iedereen. Beargumenteren waarom het volgens jou de makkelijkste studie is, lijkt mij vele malen interessanter om te lezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |