Nee joh, zou ook wel opvallen als iedereen die action verf gebruikt lood en arsenicum vergiftiging krijgt.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:07 schreef Amnistia het volgende:
Ondertussen is het al ruim 2 jaar geleden geleden dat ik het gespoten heb.. zouden de meubels nog steeds die damp kunnen verspreidden dan?
Klopt ja! Daar dacht ik ook al aan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:28 schreef emceeiteepro het volgende:
Wees gerust,
Lood in verf is verboden in de EU sinds 1990.
Moraal van het verhaal: ex met wraak gevoelens?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:28 schreef emceeiteepro het volgende:
Wees gerust,
Lood in verf is verboden in de EU sinds 1990.
Dittem dusquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:58 schreef nightsleeper het volgende:
Woon je wellicht in een oud huis met een lode waterleiding en drink je ook warm water uit de kraan?
Chronisch.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:53 schreef LuieDonder het volgende:
Heb je chronische of acute loodvergiftiging? Dat maakt nogal uit.
In die Chinese dingen zit vooral soldeer met lood, maar als je dat niet in de fik steekt of in je mond stopt, valt dat meestal wel mee, lood in electronica blijft wel op z'n plek zitten. Ligt er verder ook nogal aan wat voor spullen je hebt gekocht.
Nou, dat heeft dus echt geen zin. Die zijn voor fijnstof namelijk, voor (spuit)verfdampen moet je een koolstoffilter hebben.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:57 schreef pvdplanet het volgende:
Effe in vervolg een P3 wegwerpmasker opdoen!
Als je je water gaat verdenken ondanks alles kun je misschien je leidingwater bedrijf vragen of ze tapwater uit jouw huis (of van je opleiding/werk) willen analyseren.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:15 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Chronisch.
Heb al mijn cheap make-up al weggemikt en ben al een dag aan het zoeken naar ingrediënten van verschillende dingen of dat het kan zijn.
Heb geen elektrische dingen gekocht uit China.. wel dingen zoals make-up, kleding, oorbellen en schoenen.
Las wel op verschillende websites dat kleding vaak giftig is door goedkope grondstoffen en dat het vaak barst van de formaldehyde.
Maar dat geeft weer geen arsenicum of lood af..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |