abonnement Unibet Coolblue
pi_157926024
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 14:12 schreef DJ_ het volgende:

[..]

But why ?
Omdat "iets met Duits bloed"
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_157926131
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 18:27 schreef badboynova het volgende:

[..]

Omdat "iets met Duits bloed"
Oh ja Aquila was de huis duitser met vervelende adhd kinderen filmpjes :P
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  maandag 30 november 2015 @ 18:41:39 #103
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_157926348
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 18:08 schreef DJ_ het volgende:
Vind het jammer dat die telltale games allemaal gebaseerd zijn op bestaande franchises, dat is voor mij een afknapper dat ik ze niet hoef te spelen.

Heb laatst Life is strange gespeeld van Square wat ook een story based game is maar dan een origineel verhaal en dat vond ik echt uitermate vermakend, en had 2 dagen geen zin in andere games nadat ik het had uitgespeeld want ik wou meer :D
Life is Strange wil ik ook nog eens spelen, volgende sale. Net als Until Dawn.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_157929204
Ik heb Game of Thrones ook gekocht in de sale. Heb Back to the future ook nog volgens mij, die was ooit gratis met PS+ dacht ik. Ben wel benieuwd, heb een aantal keer bij Telltale presentaties gezeten, maar nog nooit een game van ze gespeeld, alleen gezien :')

Maar sowieso amper tijd om te gamen tegenwoordig -O-
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_157936030
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 20:27 schreef koei het volgende:
Ik heb Game of Thrones ook gekocht in de sale. Heb Back to the future ook nog volgens mij, die was ooit gratis met PS+ dacht ik. Ben wel benieuwd, heb een aantal keer bij Telltale presentaties gezeten, maar nog nooit een game van ze gespeeld, alleen gezien :')

Maar sowieso amper tijd om te gamen tegenwoordig -O-
Joh die kleine slaap vanaf een uurtje of 7! Tijd zat dus! Hatsee!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  dinsdag 1 december 2015 @ 14:49:32 #106
449159 LeStekker
Le stekker, c'est lekker
pi_157945605
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 20:27 schreef koei het volgende:
Ik heb Game of Thrones ook gekocht in de sale. Heb Back to the future ook nog volgens mij, die was ooit gratis met PS+ dacht ik. Ben wel benieuwd, heb een aantal keer bij Telltale presentaties gezeten, maar nog nooit een game van ze gespeeld, alleen gezien :')

Maar sowieso amper tijd om te gamen tegenwoordig -O-
Ik zat gewoon met die kleine meid op schoot Skyrim te spelen. BAM. Tijdens het voeren! BAMBAM!
  Moderator dinsdag 1 december 2015 @ 14:58:49 #107
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_157945789
quote:
3s.gif Op maandag 30 november 2015 17:17 schreef Rossdale het volgende:
Tales from the Borderlands is echt tof :D Einde is beetje cheesy maarja boeiend

Game of Thrones ook gekocht vrijdag, ben benieuwd :) Dat is de enige Telltale game die ik nog moest spelen :D

-edit- Oh nee, back to the future ook nog :@
GOT _O_ leuk spel van telltale _O_
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  dinsdag 1 december 2015 @ 16:18:45 #108
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_157947431
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 14:49 schreef LeStekker het volgende:

[..]

Ik zat gewoon met die kleine meid op schoot Skyrim te spelen. BAM. Tijdens het voeren! BAMBAM!
Ik speelde ook gewoon GTA V met die kleine op schoot :D Hij probeerde af en toe wel eens de controller af te pakken waardoor ik tegen een boom ofzo opreed, maarja daar kan ik dan wel weer om lachen :D

Ik heb een keertje een vliegrace gedaan terwijl die kleine de controller vast hield. Na een seconde ramde hij mijn vliegtuig in dat van PierreTT, die daardoor genadeloos crashte. O+

Net zijn papa _O-
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_157947472
quote:
3s.gif Op dinsdag 1 december 2015 16:18 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik speelde ook gewoon GTA V met die kleine op schoot :D Hij probeerde af en toe wel eens de controller af te pakken waardoor ik tegen een boom ofzo opreed, maarja daar kan ik dan wel weer om lachen :D

Ik heb een keertje een vliegrace gedaan terwijl die kleine de controller vast hield. Na een seconde ramde hij mijn vliegtuig in dat van PierreTT, die daardoor genadeloos crashte. O+

Net zijn papa _O-
:D wat een knuffelkontje is het ook!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_157964889
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 14:49 schreef LeStekker het volgende:

[..]

Ik zat gewoon met die kleine meid op schoot Skyrim te spelen. BAM. Tijdens het voeren! BAMBAM!
Ik heb tijdens het voeren hooguit één hand deels beschikbaar dus gaat me niet lukken... En mn man probeert nog wel eens FIFA te spelen met de baby op schoot, maar ook dat is geen succes. Maar hij kan ook nog niet zelfstandig zitten, dus we hebben goede hoop dat het in de toekomst beter gaat worden!

Hij ligt nu te slapen op zijn boxkleed op de grond. Zn hoofd omhoog houden was blijkbaar erg vermoeiend :')

quote:
3s.gif Op dinsdag 1 december 2015 16:18 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik speelde ook gewoon GTA V met die kleine op schoot :D Hij probeerde af en toe wel eens de controller af te pakken waardoor ik tegen een boom ofzo opreed, maarja daar kan ik dan wel weer om lachen :D

Ik heb een keertje een vliegrace gedaan terwijl die kleine de controller vast hield. Na een seconde ramde hij mijn vliegtuig in dat van PierreTT, die daardoor genadeloos crashte. O+

Net zijn papa _O-
:D
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_157965325
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 14:42 schreef koei het volgende:

[..]

Ik heb tijdens het voeren hooguit één hand deels beschikbaar dus gaat me niet lukken... En mn man probeert nog wel eens FIFA te spelen met de baby op schoot, maar ook dat is geen succes. Maar hij kan ook nog niet zelfstandig zitten, dus we hebben goede hoop dat het in de toekomst beter gaat worden!

Hij ligt nu te slapen op zijn boxkleed op de grond. Zn hoofd omhoog houden was blijkbaar erg vermoeiend :')
En als je hem nou in zo'n doek op je buik wikkelt? Of in zo'n draagzak ofzo? Dan heb je toch wel twee handen vrij om lekker mensen dood te schieten?
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_157965455
In de box en gamen!
pi_157965570
quote:
5s.gif Op woensdag 2 december 2015 15:07 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

En als je hem nou in zo'n doek op je buik wikkelt? Of in zo'n draagzak ofzo? Dan heb je toch wel twee handen vrij om lekker mensen dood te schieten?
Dat werkt alleen goed als ik dan ook blijf staan of eerst een heel stuk ga lopen. Hij is sowieso geen fan van rustig wakker op schoot zitten helaas, en de laatste weken ook geen fan van langer dan een half uur slapen of stil zichzelf vermaken (hoewel hij het 's nachts wel rekt tot 2 uur aaneengesloten slapen!). De momenten dat hij dus rustig is en ik mn handen vrij heb, heb ik vaak ook de energie niet om actief te gamen. Komt over een paar weken wel weer, als deze plakfase achter de rug is.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  woensdag 2 december 2015 @ 16:07:42 #114
449159 LeStekker
Le stekker, c'est lekker
pi_157966475
quote:
3s.gif Op dinsdag 1 december 2015 16:18 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik speelde ook gewoon GTA V met die kleine op schoot :D Hij probeerde af en toe wel eens de controller af te pakken waardoor ik tegen een boom ofzo opreed, maarja daar kan ik dan wel weer om lachen :D

Ik heb een keertje een vliegrace gedaan terwijl die kleine de controller vast hield. Na een seconde ramde hij mijn vliegtuig in dat van PierreTT, die daardoor genadeloos crashte. O+

Net zijn papa _O-
_O-
  woensdag 2 december 2015 @ 19:05:44 #115
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_157970027
quote:
3s.gif Op dinsdag 1 december 2015 16:18 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik speelde ook gewoon GTA V met die kleine op schoot :D Hij probeerde af en toe wel eens de controller af te pakken waardoor ik tegen een boom ofzo opreed, maarja daar kan ik dan wel weer om lachen :D

Ik heb een keertje een vliegrace gedaan terwijl die kleine de controller vast hield. Na een seconde ramde hij mijn vliegtuig in dat van PierreTT, die daardoor genadeloos crashte. O+

Net zijn papa _O-
Het was een helikopter smerige zondagsvlieger. Saboteer je me niet in Forza dan doe je het wel in GTA _O-
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_157977305
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 15:18 schreef koei het volgende:

[..]

Dat werkt alleen goed als ik dan ook blijf staan of eerst een heel stuk ga lopen. Hij is sowieso geen fan van rustig wakker op schoot zitten helaas, en de laatste weken ook geen fan van langer dan een half uur slapen of stil zichzelf vermaken (hoewel hij het 's nachts wel rekt tot 2 uur aaneengesloten slapen!). De momenten dat hij dus rustig is en ik mn handen vrij heb, heb ik vaak ook de energie niet om actief te gamen. Komt over een paar weken wel weer, als deze plakfase achter de rug is.
Ja dat kan ik me ook wel voorstellen, dat als ie eindelijk eens leuk doet je niet per se meteen achter de TV wil kruipen :D
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_157981040
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 18:41 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Life is Strange wil ik ook nog eens spelen, volgende sale. Net als Until Dawn.
veel te eng voor je :7
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 3 december 2015 @ 07:06:17 #118
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_157981078
quote:
6s.gif Op donderdag 3 december 2015 06:49 schreef Pheno het volgende:

[..]

veel te eng voor je :7
Kan nooit zo erg zijn als Gamescom waar sommige crew nooit slaapt...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_157981435
quote:
10s.gif Op donderdag 3 december 2015 07:06 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Kan nooit zo erg zijn als Gamescom waar sommige crew nooit slaapt...
slapen is voor het plebs.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_157981441
Ik twijfel tussen Xenoblade Chronicles X voor de Wii u of Just Cause 3 voor de ps4. Die Wehkamp 10 euro kortingscode is nog t/m morgen geldig. Wat raden jullie aan? Neig iets meer naar Xenoblade omdat JC3 problemen schijnt te hebben.
  donderdag 3 december 2015 @ 08:23:00 #121
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_157981458
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 08:20 schreef Dagger87 het volgende:
Ik twijfel tussen Xenoblade Chronicles X voor de Wii u of Just Cause 3 voor de ps4. Die Wehkamp 10 euro kortingscode is nog t/m morgen geldig. Wat raden jullie aan? Neig iets meer naar Xenoblade omdat JC3 problemen schijnt te hebben.
Xenoblade.

JC3 heeft echt een patch nodig, die is nagenoeg onspeelbaar.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_157981532
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 08:23 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Xenoblade.

JC3 heeft echt een patch nodig, die is nagenoeg onspeelbaar.
op pc :')

Masterrace :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_157981680
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 08:23 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Xenoblade.

JC3 heeft echt een patch nodig, die is nagenoeg onspeelbaar.
hier speelt hij, na de betadrivers van amd te hebben geïnstalleerd, prima :Y
  donderdag 3 december 2015 @ 14:21:01 #124
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_157986844
Wie heeft het over pc? Ik praat nooit over poep.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_157987496
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 14:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wie heeft het over pc? Ik praat nooit over poep.
Niet zo he!

Maar ook op de consoles heeft de game enorm veel problemen ja....!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')