Teveel frisse lucht Divquote:Op zondag 25 oktober 2015 09:03 schreef Divje het volgende:
Een weekje gezond doen resulteert in een fikse verkoudheid en volle holtes.
Goedemorgen Lavquote:Op zondag 25 oktober 2015 09:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Teveel frisse lucht Div![]()
Goeiemorgen
Godverdommequote:Op maandag 26 oktober 2015 08:32 schreef Scrummie het volgende:
Goeiemorgen!
We hebben een nieuwe mod en ik ben er niet blij mee.
Kansloos, kansloos, en nog meer kansloosquote:
quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kansloos, kansloos, en nog meer kansloos. En dan moet ik inbinden
Wat mij betreft kan heel BNW, op de SC na (uiteraard, groepjes dit dat enzo) de afgrond in.
Wie is het dan?quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoop dat de nieuwe weet dat het handig is om eerst 't te penetreren gebied te bevochtigen.
Anders zou ik beginnen met hielenlikken
Hoop het niet voor de SC, maar voor de rest mag dit forumdeel een langzame dood sterven wat mij betreft. Als het dat al niet aan het doen was.quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoop dat de nieuwe weet dat het handig is om eerst 't te penetreren gebied te bevochtigen.
Anders zou ik beginnen met hielenlikken
Ik kan eerlijk gezegd niet zo 123 een post vinde van 'm. Die is ook al een week ofwat afwezigquote:
Die lijdensweg is al een tijd geleden ingezet.quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoop het niet voor de SC, maar voor de rest mag dit forumdeel een langzame dood sterven wat mij betreft. Als het dat al niet aan het doen was.
Oohh die...quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik kan eerlijk gezegd niet zo 123 een post vinde van 'm. Die is ook al een week ofwat afwezig
dance99v ofzo ?
Net terug van vakantiequote:Op maandag 26 oktober 2015 11:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik kan eerlijk gezegd niet zo 123 een post vinde van 'm. Die is ook al een week ofwat afwezig
dance99v ofzo ?
Subtielquote:Op maandag 26 oktober 2015 18:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
https://www.google.nl/url(...)m=bv.105841590,d.d24
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |