Al ga ik heulemaal geen voetbal kijken vanavondquote:
Ahh, lekkerquote:Op donderdag 5 november 2015 18:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
net weer terug van het met 1 PK door de bossen crossen
Kou houdt me niet tegen om naar buiten te gaanquote:Op donderdag 5 november 2015 19:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jup!
Ook eens doen!
nu kan het nog straks is het te koud!
Paardrijden door de bossen en duinen is zo heerlijk.quote:Op donderdag 5 november 2015 19:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jup!
Ook eens doen!
nu kan het nog straks is het te koud!
nee maar die knol welquote:Op donderdag 5 november 2015 21:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Kou houdt me niet tegen om naar buiten te gaan
duinen wil ik nog een keer doen, tegenwoordig staat beesie divhterbij aangexien de schuur achterhuis nog niet klaar is.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Paardrijden door de bossen en duinen is zo heerlijk.
Dan pak ik de MTB!quote:Op donderdag 5 november 2015 22:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
nee maar die knol wel
[..]
duinen wil ik nog een keer doen, tegenwoordig staat beesie divhterbij aangexien de schuur achterhuis nog niet klaar is.
en bij die manege waar die nu staat staat ook toevallig mijn oude knol die ik al paar jaar niet had gezien.
bliksem herkende me nog, zo awesome
remember remember.....the 5th of november....quote:Op donderdag 5 november 2015 22:16 schreef theguyver het volgende:
btw dance heeft een plaatje bij in de OP gezet die ik wel toepasselijk vond voor ons![]()
thnx Dance99Vv
-edit-quote:Op woensdag 4 november 2015 16:08 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Boeie...je kan niet bij al het grappige betrokken zijn.
Ah dus omdat ik scrummmie gedag zeg via de sc kotst iedereen me uit. Wat een logica weer.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
Sorry voor de late reactie..
Wil je gewoon dat iedereen je hier uitkotst?
Want je bent aardig op weg zo!
editquote:Op donderdag 5 november 2015 23:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ah dus omdat ik scrummmie gedag zeg via de sc kotst iedereen me uit. Wat een logica weer.
Vreemd dat scrummmie het wel begreep en me gedag terug zei via pm.
Maar goed die leest mijn berichten misschien met een andere insteek.
Omdat jij blijkbaar denkt dat ik een reactie richting scrummie zou posten om irritant te doen in de wetenschap dat hij niet publiekelijk kan reageren.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
scrummie heeft een maandje verlof.
Waarom denk je dat ik zo reageer!
quote:Op donderdag 5 november 2015 23:22 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Omdat jij blijkbaar denkt dat ik een reactie richting scrummie zou posten om irritant te doen in de wetenschap dat hij niet publiekelijk kan reageren.
Best bizar dat je dat denkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we hebben het er niet meer over, ik zal scrum wel even vragen hoor verhalen graag van 2 kanten
Er staat nog een vraag voor u open!!
Met scrum gepraat excuus!quote:Op vrijdag 6 november 2015 00:09 schreef Blaadjes het volgende:
Zou niet weten waarom niet.
Maar goed we hebben het er niet meer over. Je hoeft er ook niet op terug te komen mocht je scrummie hebben gesproken. Ik weet de uitkomst immers toch al.
moge divquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |