Boeie...je kan niet bij al het grappige betrokken zijn.quote:Op woensdag 4 november 2015 16:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
grapje?
want dit is niet grappig
leuke poesquote:Op woensdag 4 november 2015 19:02 schreef Lavenderr het volgende:
Even Poezepoes showen hoor. Ze ziet er nu zo goed uit en ze glanst. Ze eet me de oren van het hoofd.
[ afbeelding ]
ja ze hadden mijn gebanned.quote:Op donderdag 5 november 2015 18:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ze is zo cute![]()
En hoi Inso, fijn dat je er weer bent
zondag pakken we ze weer manquote:Op donderdag 5 november 2015 18:19 schreef Divje het volgende:
InsoGod, de man die kwaliteit brengt in VBL
Kwam dat even goed uit! Ging het goed?quote:Op donderdag 5 november 2015 18:18 schreef Insomnia_ het volgende:
maar had toch tentamen week dus was geen probleem.
ja wel goed.quote:Op donderdag 5 november 2015 18:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kwam dat even goed uit! Ging het goed?
Vanavond speelt AZ. Ben benieuwd !quote:Op donderdag 5 november 2015 18:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja toch
Maar laat Fener ze eerst ff rapen
Zie je je zusje weerquote:Op donderdag 5 november 2015 18:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja wel goed.
morgen nog 2 en dan ga ik savonds naar paps, mams en zusje in warschau tot en met maandag
Forza AZquote:Op donderdag 5 november 2015 18:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vanavond speelt AZ. Ben benieuwd !
Dat waardeer ik zeerquote:
ja leuk he.quote:Op donderdag 5 november 2015 18:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zie je je zusje weer![]()
En succes morgen , gaat vast goed
Dat gaat wat te ver jaquote:Op donderdag 5 november 2015 18:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat waardeer ik zeer![]()
Ajax speelt ook, het gaat zeker te ver dat je daar ook forza voor gaat zeggen?
Kan ze al een beetje lopen? Of kruipt ze nog? Dit keer hoef je gelukkig geen week op te passen. Vorige keer heb je het zo druk gehad samen met je broerquote:Op donderdag 5 november 2015 18:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja leuk he.
al bijna 10 maanden pff pff wat gaat de tijd snel
en dankje
denk het ook
nee kruipen en een beetje staan met veel vallen, maar lopen nog niet.quote:Op donderdag 5 november 2015 18:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan ze al een beetje lopen? Of kruipt ze nog? Dit keer hoef je gelukkig geen week op te passen. Vorige keer heb je het zo druk gehad samen met je broer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |