Oost west thuis best he?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:17 schreef Divje het volgende:
Mosterd uit Doesburgheerlijk pittig.
Nog steeds naar m'n zin ja ondanks elke dag regen, maar wil ook wel weer naar huis.. Een blowtje, series en ongezond vreten![]()
Hoe issie met jou Lavje
Mostaart = Gelders (?) voor mosterdquote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oost west thuis best he?
Is het boerenkool met mosterd erdoor? Klinkt wel heel lekkerzeker met die Hema rookworst erbij
Ja, gaat goed, dankje
En ons!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Mostaart = Gelders (?) voor mosterdGewoon een halve rookworst op een broodje gedaan met mosterd uit Doesburg
Ik mis m'n bed, m'n bank en computertje
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En ons!
Morgen weer lekker thuis Div
Hell yeahquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 08:56 schreef theguyver het volgende:
moge peeps, ik heb mijn stem weer terug
Nicequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:15 schreef Scrummie het volgende:
TGIF
En wat een wereldse dag is deze dag:
You had me at hello is, wat mij betreft, van toepassing
alle winkels af dreumes is over weekje jarigquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:07 schreef Divje het volgende:
Moge Guyv! Heb nog geen ideewrs rusten, heb me een partij brak geslapen deze week..
En natuurlijk voetbal!
Jij?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
alle winkels af dreumes is over weekje jarig
mijn opdracht is simpel, vind deze lamp!
[ afbeelding ]
verder, voorbereiden voor halloween volgende week, moet nog kostuum hebben en zo![]()
en nee ik ga niet weer als chickie
Nee heb geen idee nog!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:23 schreef Divje het volgende:
[..]toffe lamp!
Heb je al wel een idee voor je kostuum?
Dit rijdt nu voor ons![]()
http://imgur.com/CdrBdyO
http://imgur.com/a/htQ7t
Hoe vet is dat
Heb je dat Krillin kostuum nog? Zombie-Krillin!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee heb geen idee nog!
Wou eerst als Krillin maar het moet een eng kostuum zijn, dan kan ik ook nog eens een reischeque winnen!!
wut waarom is dat bakkie een aanhanger
Geweldig nieuws ja!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:39 schreef MotherFoker het volgende:
MF heeft geweldig nieuws!
Ontslagen uit beiden ziekenhuizen! Eergister naar het Boven IJ geweest, dokter zei dat het allemaal goed komt, moet wel rust nemen nog voor 4 weken, maar verder moet ik rustig aan doen, en vandaag bij het AMC geweest waar ik toen in maart ben behandeld, ik merkte nu al dat mijn chirurg blij was om me te zien, dat was hij de laatste keer ook in maart toen. Ik heb hem toen een kaartje gegeven als bedankje, en laten we zeggen dat hij vandaag zei dat hij het heel erg waardeerde en lief vond dat ik dat heb gedaan. Laatste check up gehad ik hoef dus ook niet meer te komen en ik ben in orde.
Dus ik hoef voorlopig niet meer naar het ziekenhuis kan ook geen ontstekingen niks meer krijgen, wonden en littekens helen geweldig kortom MF is back baby!
He jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 13:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Middag Scrum
Ja, erg fijn MF.
Div weer thuis. Alles is weer als vanouds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |