Bol.com kun je met acceptgiro betalenquote:Op vrijdag 6 november 2015 15:05 schreef Vatta het volgende:
Iemand verder nog een tip waar je het spel inclusief nuketown map iets goedkoper kunt krijgen.
Yes, die is er alleen niet veel beter op geworden.quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:08 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Is Nuketown al voorbij gekomen bij jullie?
Je kan flippen naar L1 R2quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:16 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Die games die je bij PS+ krijgt, zijn die een beetje de moeite waard?
Wennen aan het aimen/schieten met L2/R2 zeg!
Die zit als het goed is in een aparte afdelingquote:Op vrijdag 6 november 2015 15:08 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Is Nuketown al voorbij gekomen bij jullie?
Ik kan geen leaderboards vinden. Misschien komt dat nogquote:Op vrijdag 6 november 2015 14:52 schreef Vatta het volgende:
Jongens haal me effe over. Hoe is de zombiemode? Die kan gewoon online toch en met leaderboards en zo?
Ik zeg doen! Heb ik ook gedaan. Is goedkoper dan game los + seasonpassquote:Op vrijdag 6 november 2015 15:25 schreef Vatta het volgende:
Zit te denken om hem via de playstation store te kopen. Inclusief bonus zombiemap, nuketown, season pass en cyborg personalisatiepack voor 100 euro. Dat dan weer wel. Maar dan krijg je die nieuwe map packs er elke keer automatisch bij.
Knife.quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:53 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Welke wapens gebruiken jullie het meest?
Ik probeer het eerst verbaal op te lossen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:53 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Welke wapens gebruiken jullie het meest?
Mediamarktquote:Op vrijdag 6 november 2015 15:05 schreef Vatta het volgende:
Iemand verder nog een tip waar je het spel inclusief nuketown map iets goedkoper kunt krijgen.
Mja maar CoD gaat ook niet om de tactieken volgens mij.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:43 schreef James_R het volgende:
Toffe game opzich, zeker beter dan AW en Ghosts en MW3 naar mijn idee.
Maar nog steeds wel veel te randomOok maar een greintje tactiek zit er niet bij. 'T is echt eat and be eaten en totale randomness.
In MW2 en dergelijke had je nog wel van die lekkere plekjes die je kon verdedigen..
Volgens mij willen ze de mappen minder camp vriendelijk maken.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:43 schreef James_R het volgende:
Toffe game opzich, zeker beter dan AW en Ghosts en MW3 naar mijn idee.
Maar nog steeds wel veel te randomOok maar een greintje tactiek zit er niet bij. 'T is echt eat and be eaten en totale randomness.
In MW2 en dergelijke had je nog wel van die lekkere plekjes die je kon verdedigen..
Is inderdaad niet het oogmerk van COD, maar vaak kon je bij jezelf nog wel een soort ''game binnen de game'' realiseren door proberen een bepaalde kamer/gebouwte bemachtigen en dan met claymores dat gebouw proberen te verdedigen om zo een killstreak te halen oid. Dat was fucking spannend.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:46 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Mja maar CoD gaat ook niet om de tactieken volgens mij.
Sowieso geen spellen meer met alle random servers.
Vroegah op de pc had je nog dedicated (clan) servers, daar kon je nog plannen ontwikkelen omdat je met dezelfde mensen speelde.
Onder de bonus sectiequote:Op vrijdag 6 november 2015 17:54 schreef avaski het volgende:
Wat een fijn spel weer:-)
Vraagje: Hoe speel ik op Nuketown? Zijn dat aparte servers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |