Nee, wel een dipje naar 50 oid maar niks echt storendquote:Op zaterdag 7 november 2015 20:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ah dat is nog best redelijk voor 4K
Dip je veel onder 60 of valt dat mee?
Alsof ik mijn 0.25 K/D wil zienquote:Op zaterdag 7 november 2015 20:04 schreef Vatta het volgende:
[..]
Waar kun je je K/D eigenlijk precies vinden.
Ik geef geen neuk om k/d. Ik speel wat ik wil zonder mij druk te maken om hoevaak ik dood gaquote:Op zaterdag 7 november 2015 20:27 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
[..]
Alsof ik mijn 0.25 K/D wil zien. Ik had in BO2 1.3, maar god wat faal ik hier.
Valt me wel op dat de mensen met een bizar slecht KD dit vaak vinden. Is toch gewoon geen kut aan om de hele tijd afgeschoten te wordenquote:Op zaterdag 7 november 2015 20:30 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ik geef geen neuk om k/d. Ik speel wat ik wil zonder mij druk te maken om hoevaak ik dood ga. Die tijd ben ik gelukkig voorbij.
Sommigen vinden dat gewoon leuk hoor.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Valt me wel op dat de mensen met een bizar slecht KD dit vaak vinden. Is toch gewoon geen kut aan om de hele tijd afgeschoten te worden
Ik heb een kd van 1.3.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Valt me wel op dat de mensen met een bizar slecht KD dit vaak vinden. Is toch gewoon geen kut aan om de hele tijd afgeschoten te worden
quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:13 schreef Vatta het volgende:
Hele discussie maar geen antwoord op mn vraag.
quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:19 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Moet je Lv 7 zijn en dan die option knop drukken op je controller en dan onder barracks
Ach, dit is wel efficiëntquote:Op zaterdag 7 november 2015 22:30 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] , konden ze geen betere foutcode bedenken
Vul de missende karakters in voor de oplossingquote:Op zaterdag 7 november 2015 23:05 schreef CamelNLD het volgende:
En voor een foutcode vind hem ook redelijk makkelijk op te lossen.
quote:Op zaterdag 7 november 2015 19:32 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik heb de tritton 720 daar gaat het van headset naar receiver (dat kastje) en van daar een usb en optical kabel naar ps4. Geen idee dus of dat komt doordat ie in de controller zit maar in je ps settings kun je ook nog audio instellingen veranderen. Bij mij klinkt het iig goed en het digitaal surround werkt ook top.
Vanmiddag zombies?quote:Op zondag 8 november 2015 01:37 schreef LompeHork het volgende:
Verder ben ik natuurlijk weer vies slecht, dat is niets nieuws. (Ik was goed in Soldier of Fortune, het origineel, dus ja) Maar ik schiet hier nog meer mensen af dan in BO II, dus dat is dan wel weer aardig
Ik word anders de hele tijd neergemaaid door mensen die springen en duikenquote:Op zondag 8 november 2015 15:30 schreef Catkiller het volgende:
Ik vond de ttk best wel lang anders.Zeker met de rare sprongen die gemaakt kunnen worden hebben mensen nog best veel kans om weg te vluchten als je niet zo accuraat bent, of van ver weg schiet met een SMG.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |