Wat zei ikquote:Op zaterdag 7 november 2015 18:52 schreef LompeHork het volgende:
Ik werd er net ook al uit geknikkerd. Nuketown bevredigd niet mijn wensen trouwens, wat is dat voor prutsmap geworden.
nicequote:Op zaterdag 7 november 2015 17:33 schreef Sjemmert het volgende:
Soundwhoring is nog wel heel makkelijk. Met mijn headset en sound mix op supercrunch en de perk awarenes hoor ik vijanden al komen van 40m afstand. Hoef de mininap geeneens te gebruiken hierdoor.
Ik heb de tritton 720 daar gaat het van headset naar receiver (dat kastje) en van daar een usb en optical kabel naar ps4. Geen idee dus of dat komt doordat ie in de controller zit maar in je ps settings kun je ook nog audio instellingen veranderen. Bij mij klinkt het iig goed en het digitaal surround werkt ook top.quote:Op zaterdag 7 november 2015 19:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
niceheb je je headset in de ps4 zitten of in de controller? mijn sound is best kut, denk dat het komt omdat ik m'n headset via de controller moet aansluiten?
Sowieso is alles veel te kleurrijk.quote:Op zaterdag 7 november 2015 19:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Man man man, alsof ik in fucking duplo-land aan het rondlopen ben
Net even een andere map gechecked en inderdaad, de kleuren spatten helaas van het scherm af. Matig wel.quote:Op zaterdag 7 november 2015 19:32 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
[..]
Sowieso is alles veel te kleurrijk.
quote:Op zaterdag 7 november 2015 19:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Man man man, alsof ik in fucking duplo-land aan het rondlopen ben
PC of?quote:Op zaterdag 7 november 2015 19:59 schreef Vatta het volgende:
Geef effe jullie nicknames. Voeg ik jullie toe.
Megamarco2 natuurlijkquote:Op zaterdag 7 november 2015 19:55 schreef Vatta het volgende:
[..]
Kan dat nu gewoon? Wat is je ps naam.
Waar kun je je K/D eigenlijk precies vinden.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:02 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Megamarco2 natuurlijk
Zit nu K/D weer goed omhoog te krikken.
R9 290quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Lol wat voor kaart heb je dat die op 60+fps draait?
GTX980/Titan?
Ah dat is nog best redelijk voor 4Kquote:Op zaterdag 7 november 2015 20:05 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
R9 290, draai nu op 1 kaart, want crossfire zorgt voor knipperende schaduws
![]()
Moet je Lv 7 zijn en dan die option knop drukken op je controller en dan onder barracksquote:Op zaterdag 7 november 2015 20:04 schreef Vatta het volgende:
[..]
Waar kun je je K/D eigenlijk precies vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |