Hoi, bedankt voor je vraag! Volgens de manager van het product is deze eind volgende week weer beschikbaar (rond de 30ste). Dat duurt dus even, maar gelukkig is de coupon nog tot het einde van het jaar te gebruikenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 06:24 schreef tharonny het volgende:
Wanneer komt deze: http://www.banggood.com/B(...)amsung-p-976585.html met EU plug weer op voorraad?
Bedankt, wacht ik daar even opquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:01 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, bedankt voor je vraag! Volgens de manager van het product is deze eind volgende week weer beschikbaar (rond de 30ste). Dat duurt dus even, maar gelukkig is de coupon nog tot het einde van het jaar te gebruiken
Hoi, dank je voor je vraag! Ik heb de kabels hier niet liggen nu, dus ik kan dat op dit moment niet voor je checken, maar ik weet nagenoeg zeker dat er geen verschil zit in hoe je de kabel in je telefoon steekt, omdat ze daar juist voor zijn ontworpen. De manager van dit product is vandaag vrij (zoals het grootste deel van mijn collega's), maar maandagochtend vraag ik het even na en laat ik het je weten!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 16:37 schreef Shefkee het volgende:
Kun je eventueel ook aangeven hoe die 'universele' Blitzwolf micro-usb kabels (dus niet meer op hoeven letten hoe je kabel in je telefoon steekt) in de praktijk werken?
Maak het echt niet uit hoe je ze in je telefoon stopt of blijkt de ene zijde met 0,3a te laden en de andere zijde met 2,1a te laden bijv?
En nu nog een leukere korting, wil er nog wel eentje voor 9,99 net als op 9.9...quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:01 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, bedankt voor je vraag! Volgens de manager van het product is deze eind volgende week weer beschikbaar (rond de 30ste). Dat duurt dus even, maar gelukkig is de coupon nog tot het einde van het jaar te gebruiken
kloptquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 12:26 schreef dolf1010 het volgende:
Kan je echt maar 1 keer een 1 cent deal per telefoon bestellen?
Hoi, ik heb je vraag zoals eerder beloofd voorgelegd aan de manager van het product, en hij vertelde me dat je bij beide kanten ongeveer 2.1A krijgt, en er dus geen verschil zit in hoe je de kabel in je telefoon steekt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 16:37 schreef Shefkee het volgende:
Kun je eventueel ook aangeven hoe die 'universele' Blitzwolf micro-usb kabels (dus niet meer op hoeven letten hoe je kabel in je telefoon steekt) in de praktijk werken?
Maak het echt niet uit hoe je ze in je telefoon stopt of blijkt de ene zijde met 0,3a te laden en de andere zijde met 2,1a te laden bijv?
Mijn excuses; ik was er niet van op de hoogte dat de code maar één keer kon worden gebruikt, en ik heb deze nu veranderd zodat ie twee keer kan worden gebruikt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 11:02 schreef johanndoe het volgende:
You have used the coupon the maximum number of 1 times allowed per customer
Jammer, als ik dat had geweten had ik mijn bestelling niet opgesplitst en had ik nog wel wat bij mijn andere bestelling kunnen plaatsen.
Ik ga het proberen. Vorig jaar de Nillkin kabels gekocht bij Banggood, alleen die zijn inmiddels allemaal stuk. Hopelijk zijn deze van betere kwaliteit. Voordelen van dat double sided en prijs zijn wel erg fijn.quote:Op maandag 26 oktober 2015 03:49 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, ik heb je vraag zoals eerder beloofd voorgelegd aan de manager van het product, en hij vertelde me dat je bij beide kanten ongeveer 2.1A krijgt, en er dus geen verschil zit in hoe je de kabel in je telefoon steekt.
Persoonlijk heb ik hoge verwachtingen van deze BlitzWolf kabels, mede omdat ik hun andere spul zelf ook al een tijdje zonder problemen gebruik. Volgens de productmanager zijn de opgegeven waardes voor deze kabels ook (nagenoeg) gelijk in de praktijk, dus ik hoop dat dit gewoon een goede standaardkabel wordt.quote:Op maandag 26 oktober 2015 08:43 schreef Shefkee het volgende:
[..]
Ik ga het proberen. Vorig jaar de Nillkin kabels gekocht bij Banggood, alleen die zijn inmiddels allemaal stuk. Hopelijk zijn deze van betere kwaliteit. Voordelen van dat double sided en prijs zijn wel erg fijn.
4 kabeltjes besteld via de linkquote:Op maandag 26 oktober 2015 03:51 schreef Banggood het volgende:
Als je daar nu heel erg blij van wordt en je gelijk nog iets wilt bestellen, zou ik het helemaal niet erg vinden als je dat via bovenstaande link doet!
Even geïnformeerd bij de productmanager, en wat ik daaruit opmaakte (ik heb ook wel eens last van de taalbarrièrequote:Op donderdag 5 november 2015 07:39 schreef groninge01 het volgende:
In de Christmas sale die 9/11 begint liggen de prijzen nog wat lager!
Is de kortingscode dan ook te gebruiken?
Ow dat is bijzonder, het was eerder namelijk gewoon 12%. Ik ga er maandag even achteraan.quote:Op maandag 30 november 2015 16:42 schreef xileS het volgende:
Thanks, zonet wat besteld. Maar het is trouwens 10% korting geen 12.
please?quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:02 schreef Studeur het volgende:
Kan deze ook meedoen?
http://www.banggood.com/B(...)eaker-p-1004190.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |