abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 november 2015 @ 22:14:59 #187
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_157303095
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 22:02 schreef JimmyManna het volgende:

[..]

Natuurlijk zal de sport zonder Red Bull overleven, maar zonder Ferrari gaat de F1 ook verder. Feit is - vind ik dan - dat het een ontzettende aderlating zou zijn als Red Bull er vandoor gaat. Ik hoop echt dat het niet zover zal komen.
Mee eens, ik zie ze ook liever blijven (als teams dan, of red bull de sponsor is zal me een worst zijn). Zoals je al aangeeft gaat de F1 ook wel door zonder ze en m.i. hebben ze in het verleden dat niet serieus genoeg genomen. Met als laatste 'wapenfeit' het publiekelijk afvallen van Renault. Nu zitten ze op de blaren.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 3 november 2015 @ 23:28:41 #188
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
  Moderator / Redactie Sport woensdag 4 november 2015 @ 00:08:52 #189
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_157306353
quote:
Arrivabene: "Mexicaanse GP was een goede les voor Ferrari"

Volgens Ferrari-teambaas Maurizio Arrivabene was de dubbele uitvalbeurt tijdens de Mexicaanse GP een goede les voor komend seizoen, als het team hoopt dichter bij Mercedes te komen. Tijdens de race moest Kimi Räikkönen voor de tweede keer opgeven na een aanrijding met Valtteri Bottas en kwam Sebastian Vettel na een spin in de muur terecht.

Ondanks de eerste dubbele uitvalbeurt sinds de GP van Australië in 2006 blijft Arrivabene positief: "Tijdens het seizoen hebben we vele hoogtepunten gehad en op zondag hadden we een dieptepunt. Het is een goede les voor iedereen. Het maakt ons klaar voor volgend jaar."

"Ik wil niet Kimi of Seb als schuldige aanwijzen. We hoeven ons niet te verontschuldigen en zij ook niet. We zijn een team. Ik heb op zaterdag al gezien hoe dit team reageert op moeilijkheden, toen we zowel de motor als de versnellingsbak [van Räikkönen] moesten vervangen in zo weinig tijd."
Ze hebben hun zaakjes een stuk beter op orde daar bij Ferrari. Als dit een jaar of twee geleden was gebeurd werd er moord en brand geschreeuwd...

Belooft echt wat voor volgend jaar :s)
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 4 november 2015 @ 00:27:52 #190
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_157306559
Sowieso gaat alles nu zo veel beter dat je je afvraagt hoe ze het zo ver hebben kunnen laten komen toentertijd. De ingreep kwam minimaal 2 jaar te laat. Los daarvan vind ik die Arrivabene sowieso wel een toffe peer :)
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_157307297
Ik ook. Toch ben ik nog wat sceptisch als het gaat om het gat dichten met Merc. Dat zie ik komende winter toch niet zomaar gebeuren. Ferrari zit er dichterop dan een jaar terug, maar tov begin van het seizoen, zie ik niet dat ze veel ingelopen zijn. Eigenlijk helemaal niet.
  Redactie Sport woensdag 4 november 2015 @ 08:40:15 #192
274204 crew  Mexicanobakker
pi_157307904
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 14:19 schreef tralalala het volgende:
F1 dus gewoon live, of er moet toevallig Barcalona-Real Madrid op hetzelfde tijdstip op de planning staan.
Of een tennisfinale
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_157308289
http://www.williamsf1.com/racing/news/susiewolffretires

quote:
Williams Confirms Susie Wolff to Retire from Motorsport
04 Nov 2015

Williams can confirm that following four successful years with the team, Susie Wolff will retire from competitive motorsport at the end of the 2015 season.

Since being appointed as Development Driver in April 2012, Susie has worked closely with the team over the years before being promoted to Official Test Driver in 2015. Her role has seen her play a big part in the development of the FW35, FW36 and FW37 through extensive simulator work alongside getting behind the wheel for straight line aerodynamic tests and during numerous test days.

This culminated in her driving the FW36 during FP1 at the 2014 British and German Grands Prix, becoming the first female driver to drive in a Grand Prix weekend for two decades.

Speaking on her recent news Susie said: “I’d like to thank Williams for the opportunity they have given me over the last few years which has allowed me to achieve my dream of driving a Formula 1 car. It has been great to work with everyone at the team, both at Grove and trackside, and I’d like to thank everyone who has been part of my journey at Williams. I am now closing this chapter but looking forward to new challenges in the future.”

Claire Williams, Deputy Team Principal commented: “It has been a pleasure to work with Susie over the years and see her develop as a driver within the team. Her feedback and knowledge of the car has been an important part our recent development and we will be sorry to see her go. We want to thank her for all her efforts and wish her the very best for her future endeavours. We will of course be supporting both Susie and Felipe at the Race of Champions, and hope Susie has a great weekend to mark the last time we see her race.”
Ja doei.
  woensdag 4 november 2015 @ 10:04:22 #194
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_157308959
quote:
Tjah met een echte testrijder waren ze wel verder gekomen gok ik.
Met alle respect van de wereld maar in de voorliggende klasses was ze nou niet echt een toekomstig pareltje, misschien voor Toto, maar niet voor de kampioenschappen.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  woensdag 4 november 2015 @ 10:06:58 #195
449378 Johnny_Angel
S.S. Lazio 1900
pi_157308996
Red Bull zal misschien wel vertrekken maar de teams niet. Net zoals bij het vertrek van Honda en BMW zullen de teams waarschijnlijk voor een symbolisch bedrag aan het management overgedaan worden. No way dat Red Bull twee fabrieken op slot draait, 900 man personeel afkoopt, en de torenhoge boetes van de Formule 1 ophoest.
  woensdag 4 november 2015 @ 10:29:21 #196
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_157309318
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 10:06 schreef Johnny_Angel het volgende:
Red Bull zal misschien wel vertrekken maar de teams niet. Net zoals bij het vertrek van Honda en BMW zullen de teams waarschijnlijk voor een symbolisch bedrag aan het management overgedaan worden. No way dat Red Bull twee fabrieken op slot draait, 900 man personeel afkoopt, en de torenhoge boetes van de Formule 1 ophoest.
nog 4 seizoenen doelloos rondrijden kost ook een hoop...
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_157309434
quote:
Ze wilde geen kinderen tijdens haar actieve carriere, dus wie weet is ze zwanger.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  woensdag 4 november 2015 @ 10:49:58 #198
449378 Johnny_Angel
S.S. Lazio 1900
pi_157309582
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 10:29 schreef nils7 het volgende:

[..]

nog 4 seizoenen doelloos rondrijden kost ook een hoop...
Klopt, vandaar dat Red Bull's beste optie is om RBR voor een symbolisch bedrag aan Horner te verkopen.

Wat Susie Wolff betreft, ik kan maar weinig respect voor haar opbrengen. Door aan te pappen met de motorsport chef van Mercedes en haar goede looks is ze nog een heel eind kunnen komen. Maar puur op basis van haar 'talent' had ze in de formule Renault al af moeten haken en had ze nooit de DTM of F1 binnen kunnen komen. Toen Williams Sutil als reservecoureur aantrok moesten we een heel jankverhaal van haar aanhoren over dat het allemaal niet eerlijk is, terwijl ze zelf ook zou moeten weten dat ze niet in de Formule 1 thuishoort en alleen maar bij Williams rond mag lopen omdat Toto Wolff daar aandeelhouder is. Ik ben blij dat ze van het toneel verdwijnt.
pi_157310175
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 10:29 schreef nils7 het volgende:

[..]

nog 4 seizoenen doelloos rondrijden kost ook een hoop...
Maar levert ze nog steeds een hoop exposure op. Meer dan dat ze ergens anders zouden kunnen krijgen. Dus weegt het een waarschijnlijk wel tegen het ander op.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 4 november 2015 @ 13:03:20 #200
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_157311833
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:31 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Maar levert ze nog steeds een hoop exposure op. Meer dan dat ze ergens anders zouden kunnen krijgen. Dus weegt het een waarschijnlijk wel tegen het ander op.
Nu Coca-Cola weg is bij de FIFA biedt dat een mogelijkheid voor Dietrich
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  woensdag 4 november 2015 @ 13:18:08 #201
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_157312151
Is voetbal niet een wat te makke sport voor redbull?
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_157312170
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 13:18 schreef twiFight het volgende:
Is voetbal niet een wat te makke sport voor redbull?
Voor zover ik weet heeft Red Bull al drie teams: Salzbulg New York en Leipzig.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  woensdag 4 november 2015 @ 13:28:06 #203
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_157312368
Dan loop ik achter :) ik meende dat RBR bewust een imago wilde houdden van extreme sports
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_157312936
Wat voetbal betreft is het echt een tyfusmerk. Leipzig en Salzburg helemaal verneukt
pi_157313807
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 13:03 schreef nils7 het volgende:

[..]

Nu Coca-Cola weg is bij de FIFA biedt dat een mogelijkheid voor Dietrich
Voor het WK? Dat is maar eens in de 4 jaar. Dat schiet niet op.

Dan moeten ze zo ongeveer jaarlijks alle continentale clubkampioenschappen gaan sponsoren om eenzelfde exposure te krijgen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 4 november 2015 @ 14:51:00 #206
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_157314017
Ze willen wedijveren met Coca-Cola (net zo'n troep dus ja).
Ik zie dat ze wereldwijd ongeveer 5mld omzet hebben.
Lage productie kosten dus enkele miljardjes winst zullen wel over blijven gok ik...
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_157328820
Geen idee of het waar is maar hier staat dat RedBull een Power Unit heeft voor 2016?

RBR will be running the Renault 12 token upgraded engine in Brazil, having passed on using it in both Austin and Mexico. This power unit upgrade has been the result of a joint effort between Renault and the Red Bull appointed consultant Mario Illien. TJ13 has learned that the reason Red Bull have refused to run this PU at the past two races is because no agreement on joint intellectual property had been finalised. The deal is now done.

Mario Illien, the former Ilmor engine guru, has been working in the new Milton Keynes building 9 for over a year and assisting Renault in solving fundamental design flaws in their F1 power unit. Much of this revolves around the engine block.

The result is that Renault have agreed to manufacture and supply Red Bull Racing for the near future, the co-designed 12 token upgraded ICE, whilst Red Bull will supply their own ERS components for the F1 power unit.
at your service
pi_157329099
Ik denk als ik het zo lees dat RBR nooit echt zonder motor gezeten heeft. Ik heb nergens ooit een echte bevestiging gekregen dat het Renault contract daadwerkelijk vernietigd is. En Renault dus eigenlijk altijd heeft moeten leveren.

Dat RBR iets beters wou is natuurlijk altijd te proberen.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  donderdag 5 november 2015 @ 08:05:13 #209
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_157329190
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 06:27 schreef the_butler het volgende:
Geen idee of het waar is maar hier staat dat RedBull een Power Unit heeft voor 2016?

RBR will be running the Renault 12 token upgraded engine in Brazil, having passed on using it in both Austin and Mexico. This power unit upgrade has been the result of a joint effort between Renault and the Red Bull appointed consultant Mario Illien. TJ13 has learned that the reason Red Bull have refused to run this PU at the past two races is because no agreement on joint intellectual property had been finalised. The deal is now done.

Mario Illien, the former Ilmor engine guru, has been working in the new Milton Keynes building 9 for over a year and assisting Renault in solving fundamental design flaws in their F1 power unit. Much of this revolves around the engine block.

The result is that Renault have agreed to manufacture and supply Red Bull Racing for the near future, the co-designed 12 token upgraded ICE, whilst Red Bull will supply their own ERS components for the F1 power unit.

Oh interessant.

En wat Spooky idd zegt, nooit ergens gelezen dat het contract is opgezegd...?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_157329292
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:40 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Voor het WK? Dat is maar eens in de 4 jaar. Dat schiet niet op.

Dan moeten ze zo ongeveer jaarlijks alle continentale clubkampioenschappen gaan sponsoren om eenzelfde exposure te krijgen.
het wk is een goudmijn.
  donderdag 5 november 2015 @ 10:57:32 #211
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_157331187
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 06:27 schreef the_butler het volgende:
Geen idee of het waar is maar hier staat dat RedBull een Power Unit heeft voor 2016?

RBR will be running the Renault 12 token upgraded engine in Brazil, having passed on using it in both Austin and Mexico. This power unit upgrade has been the result of a joint effort between Renault and the Red Bull appointed consultant Mario Illien. TJ13 has learned that the reason Red Bull have refused to run this PU at the past two races is because no agreement on joint intellectual property had been finalised. The deal is now done.

Mario Illien, the former Ilmor engine guru, has been working in the new Milton Keynes building 9 for over a year and assisting Renault in solving fundamental design flaws in their F1 power unit. Much of this revolves around the engine block.

The result is that Renault have agreed to manufacture and supply Red Bull Racing for the near future, the co-designed 12 token upgraded ICE, whilst Red Bull will supply their own ERS components for the F1 power unit.

TJ13 is nou niet echt het summum van betrouwbaar nieuws. Het is gewoon een F1-enthousiast die alelrlei artikelen vergaart en vertaald uit allerlei bronnen. Een exclusive zou ik van hem niet al te serieus nemen.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 5 november 2015 @ 11:58:06 #212
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_157332305
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 10:57 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

TJ13 is nou niet echt het summum van betrouwbaar nieuws. Het is gewoon een F1-enthousiast die alelrlei artikelen vergaart en vertaald uit allerlei bronnen. Een exclusive zou ik van hem niet al te serieus nemen.
Ik vind het ook nog nergens anders terug
pi_157332671
Ik vind het op zat plekken terug, echter is de bron steeds hetzelfde
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_157333338
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 10:57 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

TJ13 is nou niet echt het summum van betrouwbaar nieuws. Het is gewoon een F1-enthousiast die alelrlei artikelen vergaart en vertaald uit allerlei bronnen. Een exclusive zou ik van hem niet al te serieus nemen.
Will Buxton van NBC en Mark Hughes ( Sky Sport f1) tweeten het nu ook....
pi_157333731
Eerst maar eens afwachten totdat er echt een Red Bull de baan op gaat met een Renault/Ilmor PU.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  Moderator vrijdag 6 november 2015 @ 16:39:59 #216
446930 crew  ESF1Gamer
pi_157362601
Ik hoorde net op het nieuws van de radio dat ze GP willen organiseren op Zandvoort

ZANDVOORT In 2018 zou er weer een Grand Prix gehouden moeten worden op het circuit van Zandvoort. Er is al 30 jaar geen Formule 1-race meer geweest op de racebaan en daar moet volgens de gemeente snel verandering in komen. Directeur van het circuit, Eric Weijers, is enthousiast: "Als we samen de schouders eronder zetten, dan is het mogelijk".

Volgens de gemeente is het starten van een nieuwe Grand Prix goed voor de economie en het toerisme in Zandvoort. De kosten voor het project bedragen tientallen miljoenen euro's. De gemeente wil in gesprek gaan met de Nederlandse regering om te kijken in hoeverre zij een rol kunnen spelen in het project. Daarnaast moet er overleg plaatsvinden met het management van de F1.

Lees ook: 'Zandvoort al 75 jaar lang in de ban van racen'

De autosport leeft nu meer dan ooit onder de Noord-Hollanders omdat de Nederlandse coureur Max Verstappen het goed doet in het buitenland. Volgens Weijers moet de jonge coureur dat ook op Nederlandse bodem voor elkaar kunnen spelen. "Het zou geweldig zijn als Max de eerste race in Zandvoort zou winnen", fantaseert hij.

In totaal zijn er voor 1985 30 GP's gehouden op het Zandvoortse circuit. Daarna brak een tijd van veel financiële onzekerheden en crashes aan waardoor de Formule 1-races noodgedwongen gestopt moesten worden.

Bron:http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)terug-naar-zandvoort

Zou wel weer tof zijn om Nederlandse gp te hebben. De laatste gp was voordat ik werd geboren.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  vrijdag 6 november 2015 @ 16:46:42 #217
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_157362726
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 16:39 schreef F1gamer het volgende:
Ik hoorde net op het nieuws van de radio dat ze GP willen organiseren op Zandvoort

ZANDVOORT In 2018 zou er weer een Grand Prix gehouden moeten worden op het circuit van Zandvoort. Er is al 30 jaar geen Formule 1-race meer geweest op de racebaan en daar moet volgens de gemeente snel verandering in komen. Directeur van het circuit, Eric Weijers, is enthousiast: "Als we samen de schouders eronder zetten, dan is het mogelijk".

Volgens de gemeente is het starten van een nieuwe Grand Prix goed voor de economie en het toerisme in Zandvoort. De kosten voor het project bedragen tientallen miljoenen euro's. De gemeente wil in gesprek gaan met de Nederlandse regering om te kijken in hoeverre zij een rol kunnen spelen in het project. Daarnaast moet er overleg plaatsvinden met het management van de F1.

Lees ook: 'Zandvoort al 75 jaar lang in de ban van racen'

De autosport leeft nu meer dan ooit onder de Noord-Hollanders omdat de Nederlandse coureur Max Verstappen het goed doet in het buitenland. Volgens Weijers moet de jonge coureur dat ook op Nederlandse bodem voor elkaar kunnen spelen. "Het zou geweldig zijn als Max de eerste race in Zandvoort zou winnen", fantaseert hij.

In totaal zijn er voor 1985 30 GP's gehouden op het Zandvoortse circuit. Daarna brak een tijd van veel financiële onzekerheden en crashes aan waardoor de Formule 1-races noodgedwongen gestopt moesten worden.

Bron:http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)terug-naar-zandvoort

Zou wel weer tof zijn om Nederlandse gp te hebben. De laatste gp was voordat ik werd geboren.
:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')