Strak plan 😂quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:57 schreef H0D3NPYL het volgende:
TT kan veranderd worden in Strem.io?
Hoe werkt het precies? Ik kan alleen een titel naar mn library sturen. Voor de rest niksquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:20 schreef Crazy-Al het volgende:
Strem.io op iOS is ook easy!
Gewoon bij login je mail invoeren en een random wachtwoord, het wordt dan vanzelf veranderd van login naar register. Staat nergens uitgelegd maar werkt goed :-)
Kan je dan ook alle nieuwe films checken?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:20 schreef Crazy-Al het volgende:
Strem.io op iOS is ook easy!
Gewoon bij login je mail invoeren en een random wachtwoord, het wordt dan vanzelf veranderd van login naar register. Staat nergens uitgelegd maar werkt goed :-)
Hier nergens last van.quote:Op zondag 1 november 2015 17:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat Strem werkt hier iig voor geen meter, loopt constant vast.
Negatief, blijkbaar kan je niets "kijken", alleen een playlist maken om op de PC af te spelen. Zo kan je wel films toevoegen die je graag nog een keer wilt zien.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 09:26 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Kan je dan ook alle nieuwe films checken?
Series werken bij mij niet meer. Films (nog) wel.quote:Op maandag 2 november 2015 21:13 schreef Komakie het volgende:
Doet het bij mij nog prima. Heeft niets met YIFI te maken.
De kabouters doen dat 's nachts. Gewoon voor ons.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:16 schreef LXIV het volgende:
Maar wie zet eigenlijk al die films online? Je ziet daar nooit credits van. Volgens mij kun je er ook niks aan verdienen. De kwaliteit is top. Wat is de motivatie van mensen om dit te doen?
gewoon voor de eer.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:16 schreef LXIV het volgende:
Maar wie zet eigenlijk al die films online? Je ziet daar nooit credits van. Volgens mij kun je er ook niks aan verdienen. De kwaliteit is top. Wat is de motivatie van mensen om dit te doen?
Popcorn time Community Edition en SE doen het allebei iig.quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:16 schreef Woods het volgende:
Een vriend meldde dat Popcorn weer online is. Kan echter niks vinden behalve wat louche websites. Iemand die dit confirmed?
Zeker! Nadeel is alleen dat hij niet goed de films meer sorteerd zoals de oude. Hij laat nu alle films zien die worden toegevoegd en je moet zelf daartussen zoeken naar beetje de recente films.quote:
En zoeken op bv. acteur of regisseur pakt ook niet. Trouwens is zon VPN nodig in NL?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:11 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Zeker! Nadeel is alleen dat hij niet goed de films meer sorteerd zoals de oude. Hij laat nu alle films zien die worden toegevoegd en je moet zelf daartussen zoeken naar beetje de recente films.
Hoeveel risico wil je lopen?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:36 schreef Woods het volgende:
[..]
En zoeken op bv. acteur of regisseur pakt ook niet. Trouwens is zon VPN nodig in NL?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |