twitter:PuggyBand twitterde op vrijdag 04-03-2016 om 11:01:49Excited to be playing @RockWerchter this summer and @forestnational on Dec 9! #cantwait reageer retweet
Kleine 3 jaar terug gezien op Pukkelpop en Pinkpop, leuk bandje.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:50 schreef indiaantje89 het volgende:
twitter:PuggyBand twitterde op vrijdag 04-03-2016 om 11:01:49Excited to be playing @RockWerchter this summer and @forestnational on Dec 9! #cantwait reageer retweet
twitter:RockWerchter twitterde op vrijdag 04-03-2016 om 15:57:25Goose, Puggy, The Strypes, Vintage Trouble, The Struts, Aurora, Ryan Bingham, Samm Henshaw, Blossoms and Mura Masa! #RW16 reageer retweet
Denk dat die gewoon naar Pukkelpop (combi met Lowlands).quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Eigenlijk vind ik gewoon dat Muse weer op zondagavond moet komen afsluiten. Het past nog best in hun schema.
Denk ik ook hoor. Het is meer een soort natte droom. Heb ze zondag gezien en zaterdag zie ik ze weer en het smaakt naar nog meer.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:29 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Denk dat die gewoon naar Pukkelpop (combi met Lowlands).
Wie?!quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:03 schreef Plastic_beker het volgende:
Dit jaar voor de 2de keer naar Werchter heb er zin in! Dit jaar gaat er een zekere Dagoduck mee
Geen idee eigenlijk schijnt hier ook af en toe wat te plaatsen.quote:
In 2008 geweest, alleen The Verve en Neil Young gezien, en vorig jaar de dag met Florence.quote:
Goede keuze, veel plezier!quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:14 schreef SpauldingPF het volgende:
Lowlands ingeruild voor Werchter! Met 6 man!
Alsof ik het zelf geschreven heb. Ik schrok me ook kapot toen ik hoorde dat Kensington komt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:55 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Goede keuze, veel plezier!
Nederlandse festivals probeer ik altijd te mijden, ik heb geen trek in Anouk, Jett Rebel, Chef Special, Kensington (fuck, komt nu toch op Werchter), en je krijgt er goede Belgische Bands voor terug, Black Box Revelation, The Van Jets, etc. Nu nog hopen op Hickey Underworld en Balthazar, al heb ik Balthazar al zo'n 4 keer gezien de afgelopen jaren...
Nogmaals, goede keuze!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |