In welke hoedanigheid? Aan NL'se expatgezinnen die van plan zijn terug te keren na een paar jaar? Of van NL'se nakomelingen 2/3de generatie die niet van plan zijn ooit terug te keren, maar daar een leven op te bouwen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:46 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Geld geven is klein beetje raar.
[..]
Ik geloof dat Nederland voor de bezuinigingen ook Nederlands onderwijs in het buitenland voor Nederlanders betaalde.
Als je je voorhuid overhandigt en je platte hoofd laat opmeten bij het lokale gemeentehuis moet het lukken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:52 schreef Wespensteek het volgende:
Geweldig man, Turkije gaat hier de kinderbijslag betalen. Nu alleen even ontdekken hoe wel allemaal ook de Turkse nationaliteit kunnen krijgen.
http://www.stichtingnob.n(...)202013.ashx?la=nl-NLquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
In welke hoedanigheid? Aan NL'se expatgezinnen die van plan zijn terug te keren na een paar jaar? Of van NL'se nakomelingen 2/3de generatie die niet van plan zijn ooit terug te keren, maar daar een leven op te bouwen?
2 wezenlijke verschillen.
In welk parallel universum leef jij? PVV aanhangers die Turken in elkaar slaan en beroven? Hoe verzin je het.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 10:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
En natuurlijk zijn er weer Wilders-adepten die dit gebruiken en overal Turken in elkaar slaan en beroven. Echt schandalig.
Z'n BMW!quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:12 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
In welk parallel universum leef jij? PVV aanhangers die Turken in elkaar slaan en beroven? Hoe verzin je het.Alsof de gemiddelde Turk uberhaupt iets heeft dat het stelen waard is.
Niet helemaal waar. Van alle allochtone jongeren, zijn de turkse vrouwen die nu twintiger zijn het hoogst opgeleid/bezig met opleiding. Tien jaar geleden had je gelijk gehad.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:13 schreef bombmannl het volgende:
Volgensmij verandert er niet zoveel, die Turkse vrouwen zijn nu meestal al legbatterijen en zitten de hele dag thuis.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:01 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Als je je voorhuid overhandigt en je platte hoofd laat opmeten bij het lokale gemeentehuis moet het lukken.
Nee, want de Turken hier hebben gewoon de Turkse nationaliteit en zie reactie boven. En, gratis les in Turks is bovendien altijd lekker meegenomen, dus ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
In welke hoedanigheid? Aan NL'se expatgezinnen die van plan zijn terug te keren na een paar jaar? Of van NL'se nakomelingen 2/3de generatie die niet van plan zijn ooit terug te keren, maar daar een leven op te bouwen?
2 wezenlijke verschillen.
Dit heeft niks met de islam te maken, en des te meer met de internationale machtspolitiek die Turkije al decennia voert. Turkije wil graag dat de Europeanen van Turkse afkomst zoveel mogelijk Turk blijven, omdat dat met zich meebrengt dat ze geld uit Europa naar Turkije verplaatsen en het betekent dat die grote groepe Turken een machtsfactor binnen Europa zijn ten bate van Turkije. Daarom heeft Turkije strafrecht dat zich tot buiten de landsgrenzen uitstrekt, daarom maakt Turkije het afleggen van de Turkse nationaliteit zeer moeizaam, daarom mogen Turken buiten Turkije Ataturk niet beledigen, en daarom vallen Nederlanders onder de Turkse dienstplicht zodat ze gedrild worden in Turks nationalisme en kunnen ze dat slechts afkopen met vele duizenden euro's, een verkapte belastingheffing in het buitenland.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:18 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Ja nu zegt ome Erdo het zelf, als ik het zeg dat wordt ik naar BNW verwezen![]()
Veel Nederlanders zitten nog in de ontkenningsfase en denken dat het wel zal loslopen met de islam. Sommigen zullen dat blijven geloven totdat hun afgesneden kop over de grond rolt
Ik zie het probleem wel. Het integratieprobleem. Maar gezien jou avatar, zie jij daar natuurlijk helemaal geen probleem in.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:32 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, want de Turken hier hebben gewoon de Turkse nationaliteit en zie reactie boven. En, gratis les in Turks is bovendien altijd lekker meegenomen, dus ik zie het probleem niet.
Haha volgens men hier is zelfs Zwarte Piet een islamtisch probleemquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dit heeft niks met de islam te maken, en des te meer met de internationale machtspolitiek die Turkije al decennia voert. Turkije wil graag dat de Europeanen van Turkse afkomst zoveel mogelijk Turk blijven, omdat dat met zich meebrengt dat ze geld uit Europa naar Turkije verplaatsen en het betekent dat die grote groepe Turken een machtsfactor binnen Europa zijn ten bate van Turkije. Daarom heeft Turkije strafrecht dat zich tot buiten de landsgrenzen uitstrekt, daarom maakt Turkije het afleggen van de Turkse nationaliteit zeer moeizaam, daarom mogen Turken buiten Turkije Ataturk niet beledigen, en daarom vallen Nederlanders onder de Turkse dienstplicht zodat ze gedrild worden in Turks nationalisme en kunnen ze dat slechts afkopen met vele duizenden euro's, een verkapte belastingheffing in het buitenland.
Het levert geen integratieprobleem op. Aangezien ik genoeg Nederlanders ken die op gemengde scholen hebben gezeten, maar totaal niet meer dan formeel om zijn gegaan met niet-Nederlanders, oftewel Nederlanders dragen nog niets bij aan de integratie van culturele minderheden in Nederland. En laat me niet beginnen over de witte vlucht op scholen, of discriminatie op de arbeidsmarkt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik zie het probleem wel. Het integratieprobleem. Maar gezien jou avatar, zie jij daar natuurlijk helemaal geen probleem in.
Het waren toch Nederlanders?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:32 schreef Aloulu het volgende:
Lekker boeiend wat Turken met hun Turkse onderdanen willen doen of beloven in een verkiezingsbelofte. Niet onze zaken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |