Ow zo oké hahahaquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 13:09 schreef computergirl het volgende:
[..]
nee dat worden de nieuwe werktijden als geen overwerk nodig is
Dat is symptoombestrijding.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 14:38 schreef klipper het volgende:
Misschien kan ts beter zijn ict beter uit besteden en zorgen dat werknemers geen dingen kunnen doen die niet mogen.
Filmpjes blokkeren is echt niet moeilijk.
Of te fappen want dat schijnen ze ook al te doen!quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:56 schreef SnoepTomaatje het volgende:
Hangen er bij jou ook camera's op de toiletten om te monitoren of de werknemers niet te lang in de baas zijn tijd zitten te schijten?
Zo mee eens dit...quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 10:54 schreef nikao het volgende:
Is er uberhaupt een reden om zo op werktijden te sturen?
Ik begrijp dat (tegenwoordig) eerlijk gezegd niet. Waarom niet op resultaat sturen in plaats van de mentaliteit dat de werknemer het 'eigendom' is van de werkgever tussen bepaalde werktijden?Waarbij er al scheef gekeken wordt als iemand te lang naar de wc gaat of een roker is en 'meer pauze' neemt. Komt de sfeer niet ten goede want er is geen ruimte meer voor plezier en lol op het werk, wat samenwerking en productiviteit alleen maar ten goede komt. Ouwehoeren bij de koffie, samen lachen om domme filmpjes hoort er allemaal bij voor een goede, en vooral leuke en plezierige werkcultuur!
Uiteraard allemaal gepast en met mate en weet ik veel wat, maar komt resultaat alleen maar ten goede en dan zal je zien dat mensen ook veel minder de neiging hebben om klokslag 17:00 de deur weer uit te lopen, telefoon uit te zetten en niets meer voor je te willen doen.
Overigens ben ik het wel eens met de reacties hier over de voorbeeldfunctie en de PS4 en naar huis gaan, dat kan echt niet![]()
quote:Op donderdag 5 november 2015 03:21 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Zo mee eens dit...
Bedoel zoals men nu doet tegen hun werknemers, dan kun je verwachten dat ze in je koffie gaan tuffen!
Vroeger mocht de radio aan op kantoor en een koffiezetapparaat was geen probleem op een kamer...
Vroeger mocht je of zitten of staan...
Vroeger hoefde je geen vinger op te steken als je naar de plee moest je ging gewoon als je moest...
20 jaar later is alles naar de kloten en wie maakt dit gelukkiger?
Niemand
Misschien als je aspergesteker bent is dit zo, maar ik merk er persoonlijk niks van op kantoor.quote:Op donderdag 5 november 2015 03:21 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Zo mee eens dit...
Bedoel zoals men nu doet tegen hun werknemers, dan kun je verwachten dat ze in je koffie gaan tuffen!
Vroeger mocht de radio aan op kantoor en een koffiezetapparaat was geen probleem op een kamer...
Vroeger hoefde je geen vinger op te steken als je naar de plee moest je ging gewoon als je moest...
Niemand
Ja de basisschool was vroeger een stuk beter!!quote:Op donderdag 5 november 2015 03:21 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Zo mee eens dit...
Niemand
Ik hoor genoeg van jongeren hoor! Hoe het er aan toe gaat bij de bedrijven tegenwoordig.quote:Op donderdag 5 november 2015 11:10 schreef mc-lovin het volgende:
[..]werk je in een werkkamp van kim jong un?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |