Chromecast is echt genotquote:Op maandag 19 oktober 2015 18:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn tv is moeilijk aan het doen door steeds opnieuw aan te gaan en dan moet ik steeds opnieuw mijn telefoon aan mijn chromecast verbinden het is vervelend
Kun je het scherm van je laptop/computer/tablet/mobiel naar je tv streamen. Hoef je dus geen internet op je tv te hebben/ een smart TVquote:Op maandag 19 oktober 2015 18:37 schreef BrandX het volgende:
wat is er nou zo tof aan zo'n chromecast?
maar dat kan toch ook gewoon via een kabeltje van je laptop naar je tv c.q. je tv via internetmodem aan je huisnetwerk koppelenquote:Op maandag 19 oktober 2015 18:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kun je het scherm van je laptop/computer/tablet/mobiel naar je tv streamen. Hoef je dus geen internet op je tv te hebben/ een smart TV
Kan je dan ook Spotify van je telefoon streamen naar homecinemaquote:Op maandag 19 oktober 2015 18:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kun je het scherm van je laptop/computer/tablet/mobiel naar je tv streamen. Hoef je dus geen internet op je tv te hebben/ een smart TV
Ik heb hier geen vertand vanquote:Op maandag 19 oktober 2015 18:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
maar dat kan toch ook gewoon via een kabeltje van je laptop naar je tv c.q. je tv via internetmodem aan je huisnetwerk koppelen?
quote:
als je chrome gebruikt welquote:Op maandag 19 oktober 2015 18:41 schreef BrandX het volgende:
[..].
maar met zo'n chromecast kan ik dus een stream op mijn pc aan zetten en dat vervolgens via chromecast op mijn tv kijken? Begrijp ik het zo goed?
als browser bedoel je neem ik aanquote:
jaquote:Op maandag 19 oktober 2015 18:41 schreef BrandX het volgende:
[..].
maar met zo'n chromecast kan ik dus een stream op mijn pc aan zetten en dat vervolgens via chromecast op mijn tv kijken? Begrijp ik het zo goed?
Op jou nooit.quote:Op maandag 19 oktober 2015 18:50 schreef supersof het volgende:
wat een gedoe jongens
ik ben niet anders gewend van jullie
(dit bericht is op meerdere manieren te interpreteren en ik hoop niet dat er iemand boos word)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |