Maar waar zijn ze gebleven? Bestaan ze uberhaupt nog?
Ze hebben een album gemaakt: The Boy With the X-Ray Eyes. Deze liep niet zo goed dus ze zijn er maar mee opgehouden.
bron:www.allmusic.com
quote:Ah, ik dacht dat The Boy with the X - Ray Eyes hun tweede single was. Maar ik zal me wel vergissen.
Op maandag 18 november 2002 22:33 schreef Navelpluisje het volgende:
Spaceman was erg origineel en oke![]()
Ze hebben een album gemaakt: The Boy With the X-Ray Eyes. Deze liep niet zo goed dus ze zijn er maar mee opgehouden.
Spaceman, fantastisch nummer
quote:eeuwig zonde
Op maandag 18 november 2002 22:33 schreef Navelpluisje het volgende:
Spaceman was erg origineel en oke![]()
quote:Ja, ik vond het ook wel een lekker nummer
Op maandag 18 november 2002 22:36 schreef MarkzMan_X het volgende:
LoL, van het weekend had ik er in een dronken bui nog over met een vriend van me.Spaceman, fantastisch nummer
Nooit meer wat van gehoord
Babylon Zoo raised expectations to astronomical heights when their first record, "Spaceman," debuted at number one in England in 1996. It became the fastest-selling single in U.K. history, moving 250,000 copies in one week. However, it was a short-lived romance. Babylon Zoo was the brainchild of Jas Mann (vocals, producer). Born in Dudley, West Midlands, England, on April 24, 1971, Mann was a science fiction fan, and his original group, the Sandkings, was named after a sci-fi short story by George R.R. Martin. The Sandkings opened for the Happy Mondays and the Stone Roses in the early '90s, but Mann left the band because of creative differences. In 1993, a three-track demo from Mann's next project Babylon Zoo earned him a contract from Phonogram Records. Two years later, Levi's used "Spaceman" for a TV ad after hearing the tune on a Manchester, England, radio station. However, the huge success of "Spaceman" turned Babylon Zoo into of the biggest one-hit wonders. When Babylon Zoo released an album, 1996's The Boy With the X-Ray Eyes, there was disappointingly mild interest; it was a flop, and Babylon Zoo became largely forgotten. Michael Sutton
quote:Tweede single was iets met animal volgens mij.
Op maandag 18 november 2002 22:36 schreef Leatherface het volgende:[..]
Ah, ik dacht dat The Boy with the X - Ray Eyes hun tweede single was. Maar ik zal me wel vergissen.
Ik vond Spaceman toen het uitkwam niet zo geweldig, maar nou vind ik het wel een keigaaf nummer.
quote:Tweede single was Animal Army. Die vond ik dus zwaar niet leuk.
Op maandag 18 november 2002 23:17 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Tweede single was iets met animal volgens mij.
Ik vond Spaceman toen het uitkwam niet zo geweldig, maar nou vind ik het wel een keigaaf nummer.
quote:* ChezMatik denkt er ook zo over..
Op maandag 18 november 2002 23:15 schreef Miwe het volgende:
Ik vond het elektronische stukkie aan het begin en eind wel ok, het liedje zelf eik niet.
quote:En dan vind ik dit:
Op maandag 18 november 2002 23:56 schreef ChezMatik het volgende:
Al lang niet meer gehoord, Ff aan Mr.KaZaA vragen of hij hem heeft.
Over SPACE gesproken?!!!
(The Boy With The X-Ray Eyes vond ik in de 7"-versie overigens óók geweldig: het begint met een minuut Take That-achtig geblèr en verzandt uiteindelijk in een Oasis-achtig anthem. De albumversie is lager gepitched, die moet je dus niet hebben. Er zijn ook nog een orkestrale en vage prodigy-achtige-mix van.. )
M,n favorieten van het The Boy With The X Ray Eyes album zijn Zodiac Sign, The Boy With The X - Ray Eyes (titelnummer van ,t album) en Caffeine.quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:18 schreef dVTB het volgende:
Ik vond/vind "All The Money's Gone" een geweldige plaat. Veeeel beter dan Spaceman.![]()
Ik meen ooit eens ergens iets te hebben gelezen over andere projecten waar Jass mee bezig was, maar ik ben vergeten hoe die heten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |