Mission 46. Ik heb nu eindelijk alle vrijwel missies op S en alle sideops gedaan... tijd om afscheid te nemen van Quietquote:Op maandag 19 oktober 2015 13:24 schreef MMaRsu het volgende:
Check op youtube het echte ( geknipte ) einde. Missie 43 ofzo?
Ah ja dat einde heb ik ook gezien...maar goed het was allemaal toch wel wat vaag en ook wel jammer omdat ik op een gegeven moment wel weer klaar was met alle side-ops en herhaalde missies. Hoewel ik alle 50 missies nu heb gedaan en enkel side ops zou moeten doen of overal een S rank maar dat komt wel een keer dan.quote:Op maandag 19 oktober 2015 13:29 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Mission 46. Ik heb nu eindelijk alle vrijwel missies op S en alle sideops gedaan... tijd om afscheid te nemen van QuietZit op 81% nu. Hierna nog alle mission objectives halen en nog iets van 50% van de animals capturen en dan zal ik wel op 100 zitten.
Missie 37, dat is pas een kut missie. Ik heb hem zo vaak moeten overdoen dat ik bijna alles tot in detail uiteindelijk goed wist te doen en er een S ranking uithaalde...quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:27 schreef Jungle_Jim het volgende:
Eindelijk missie 31 gehaald, wat een kutmissie
Edit: S rank ook nog eens![]()
Supereasy,quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:43 schreef mijnnickname het volgende:
[..]
Missie 37, dat is pas een kut missie. Ik heb hem zo vaak moeten overdoen dat ik bijna alles tot in detail uiteindelijk goed wist te doen en er een S ranking uithaalde...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.31 (en de extreme variant) had ik ook in een keer S, goede equipment helpt. (die homing missile launcher)American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:39 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Supereasy,Als je hem doorhebt is hij super easy ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.31 (en de extreme variant) had ik ook in een keer S, goede equipment helpt. (die homing missile launcher)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet wel zeggen dat ik stiekem een beetje trots ben op mijn FOXHOUND-badge.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. kon ik mij enigszins vereenzelvigen met het idee dat Hayter eruit gelaten was. Momenten met de echte bigboss daargelaten maar nu bedenk ik mij dus dat de Japanner wél gewoon Snake, Big Boss en de neppe BigBoss is. Hij is dus iedereen.
Klacht: Ik mis de stem van David Hayter.
die normale missies maken het spel juist zo vet, side ops worden wel een beetje saai op een gegeven moment.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:14 schreef Pinda555 het volgende:
Ha deze game is best saai eigenlijk
Na zo'n bijna 2 maanden nog steeds pas bij missie 15 omdat ik meestal maar beetje side-ops zit te doen en al in slaap val nog voordat ik verder kan met de story.
Ja het enige wat ik daarnaast zit te doen is beetje rondrijden met Quiet en dan mensen extracten.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:37 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
die normale missies maken het spel juist zo vet, side ops worden wel een beetje saai op een gegeven moment.
Troublemakers eruit trappen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:03 schreef Pinda555 het volgende:
[..]
Ja het enige wat ik daarnaast zit te doen is beetje rondrijden met Quiet en dan mensen extracten.
Ook stront vervelend dat die kut homo's in je basis steeds gaan vechten dus dan stijgt/daalt je rank de heletijd
Heb er 140 uur in zitten en nog steeds zwaar naar mijn zin. Kijk er naar uit om met de 5* stealth camo en ps1 ninja outfit alle objectives te doenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:14 schreef Pinda555 het volgende:
Ha deze game is best saai eigenlijk
Na zo'n bijna 2 maanden nog steeds pas bij missie 15 omdat ik meestal maar beetje side-ops zit te doen en al in slaap val nog voordat ik verder kan met de story.
Als je alle missies s-rank hebt gehaald dan unlock je Raiden outfit waarmee je nog sneller sprint dan cyborg ninja outfit en je kan ook verder springen. Er is trouwens ook een 6 ster stealth camouflage die laadt zich op als je beweegt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:36 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Heb er 140 uur in zitten en nog steeds zwaar naar mijn zin. Kijk er naar uit om met de 5* stealth camo en ps1 ninja outfit alle objectives te doen
Yes, moet er nog 3 op S en dan ben ik er.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:41 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Als je alle missies s-rank hebt gehaald dan unlock je Raiden outfit waarmee je nog sneller sprint dan cyborg ninja outfit en je kan ook verder springen. Er is trouwens ook een 6 ster stealth camouflage die laadt zich op als je beweegt.
Even geduldquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 13:50 schreef Jungle_Jim het volgende:
Heb die hond nu al een hele tijd op de basis, kreeg de eerste 3 keer dat ik terugkwam een filmpje maar nu niks meer, denk dat ik m niet meer krijg![]()
Wel de regenscene gehad met quiet
33quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 14:05 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Even geduldwelke missie ben je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |