abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156942253

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, het nieuwste deel van de Metal Gear saga is alweer een tijdje geleden aangekondigd. De nieuwe Metal Gear werd met een trailer aangekondigd tijdens de 25th anniversary celebration als Ground Zeroes.

Een paar maanden later, tijdens de VGA 2012, mochten we een trailer van de mysterieuze game The Phantom Pain aanschouwen, gemaakt door het compleet onbekende Moby Dick studios.

En dan is daar GDC 2013, het verlossende nieuws wordt naar buiten gebracht: Metal Gear Solid: Ground Zeroes en The Phantom Pain zijn samen de nieuwe Metal Gear: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain.

En dan was daar in juni 2013 de E3, waar de volgende trailer werd getoond, en ook bekend werd gemaakt dat Kiefer Sutherland de stem van Big Boss zal gaan verzorgen:

In maart 2014 komt dan eindelijk een eerste voorproefje uit van The Phantom Pain, in de vorm van Metal Gear Solid V: Ground Zeroes. Meningen zijn sterk verdeeld over het in de ogen van sommigen hoge prijskaartje voor relatief weinig content. Desalniettemin laat de gameplay weinig te wensen over en maakt het de drang naar de volledige game alleen maar groter.
Tijdens E3 2014 wordt er wederom een nieuwe trailer getoond, die focust op Diamond Dogs, de nieuwe organisatie van Big Boss (Venom Snake) en Kazuhira Miller.

Kojima is terug met MGS, en hoe! De laatste trailers hebben iedereen van de sokken geblazen, het speculeren over de ongetwijfeld compleet gestoorde characters en ingewikkelde verhaallijnen kan weer beginnen! Wat voor een stuk metaal / steen (diamant?) steekt er uit Big Boss' zijn hoofd? Wie zijn Quiet, Eli, Code Talker en Skull Face?
We weten dat een gedeelte van het spel in Afghanistan in 1984 zal afspelen, en Big Boss' zijn missie daar het bevrijden van Miller zal zijn. Ook heeft hij een nieuwe huurlingengroep opgericht, genaamd Diamond Dogs. Maar wie zijn dan het mysterieuze XOF, heel toevallig FOX omgedraait? Waarschijnlijk allemaal vragen met antwoorden die we echt pas kunnen verwachten als we de game uiteindelijk in handen hebben.

In ontwikkeling voor: PS4, PS3, Xbox One, Xbox 360 (PC)
Releasedatum: TBA (1984 aldus Trolljima)

De Metal Gear Saga (volgorde van release):

Metal Gear
Metal Gear 2: Solid Snake
Metal Gear Solid
Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty
Metal Gear Solid 3: Snake Eater
Metal Gear Solid: Portable Ops
Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots
Metal Gear Solid: Peace Walker
Metal Gear Rising: Revengeance
Metal Gear Solid V: Ground Zeroes
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

Non-Canon:
Metal Gear 2: Snake's Revenge
Metal Gear Solid: Ghost Babel
Metal Gear Ac!d 1 & 2

http://www.konami.jp/mgs5/tpp/

A Hideo Kojima game.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  maandag 19 oktober 2015 @ 13:24:42 #2
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_156942902
Check op youtube het echte ( geknipte ) einde. Missie 43 ofzo?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_156943015
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 13:24 schreef MMaRsu het volgende:
Check op youtube het echte ( geknipte ) einde. Missie 43 ofzo?
Mission 46. Ik heb nu eindelijk alle vrijwel missies op S en alle sideops gedaan... tijd om afscheid te nemen van Quiet :( Zit op 81% nu. Hierna nog alle mission objectives halen en nog iets van 50% van de animals capturen en dan zal ik wel op 100 zitten.
  maandag 19 oktober 2015 @ 13:52:37 #4
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_156943495
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 13:29 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Mission 46. Ik heb nu eindelijk alle vrijwel missies op S en alle sideops gedaan... tijd om afscheid te nemen van Quiet :( Zit op 81% nu. Hierna nog alle mission objectives halen en nog iets van 50% van de animals capturen en dan zal ik wel op 100 zitten.
Ah ja dat einde heb ik ook gezien...maar goed het was allemaal toch wel wat vaag en ook wel jammer omdat ik op een gegeven moment wel weer klaar was met alle side-ops en herhaalde missies. Hoewel ik alle 50 missies nu heb gedaan en enkel side ops zou moeten doen of overal een S rank maar dat komt wel een keer dan.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  maandag 19 oktober 2015 @ 16:18:09 #5
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_156946554
Gelukkig hebben we MGO nog _O_
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_157027796
Eindelijk missie 31 gehaald, wat een kutmissie :{
Edit: S rank ook nog eens :P
Wie dit leest is hek.
pi_157033064
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 21:27 schreef Jungle_Jim het volgende:
Eindelijk missie 31 gehaald, wat een kutmissie :{
Edit: S rank ook nog eens :P
Missie 37, dat is pas een kut missie. Ik heb hem zo vaak moeten overdoen dat ik bijna alles tot in detail uiteindelijk goed wist te doen en er een S ranking uithaalde... :')
pi_157034018
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 23:43 schreef mijnnickname het volgende:

[..]

Missie 37, dat is pas een kut missie. Ik heb hem zo vaak moeten overdoen dat ik bijna alles tot in detail uiteindelijk goed wist te doen en er een S ranking uithaalde... :')
Supereasy,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
31 (en de extreme variant) had ik ook in een keer S, goede equipment helpt. (die homing missile launcher)
pi_157035342
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 00:39 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Supereasy,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
31 (en de extreme variant) had ik ook in een keer S, goede equipment helpt. (die homing missile launcher)
Als je hem doorhebt is hij super easy ja.

SPOILER
Moet wel zeggen dat ik stiekem een beetje trots ben op mijn FOXHOUND-badge. :P
pi_157037981
Omdat ik nog altijd zuur ben over het wegblijven van Hayter in TPP bedacht ik mij net dat het vrij apart is dat de Japanse stem van Snake wel dezelfde was. Het argument om Hayter weg te laten was aanvankelijk omdat Big Boss ouder was dan Snake (in MGS 1,2 en 4) en net als Liquid een ander stemgeluid had. Desalniettemin was Hayter wel de stem in Snake Eater wat het geheel dus complex maakte.

Na TPP uitgespeeld te hebben en
SPOILER
kon ik mij enigszins vereenzelvigen met het idee dat Hayter eruit gelaten was. Momenten met de echte bigboss daargelaten maar nu bedenk ik mij dus dat de Japanner wél gewoon Snake, Big Boss en de neppe BigBoss is. Hij is dus iedereen.

Klacht: Ik mis de stem van David Hayter.
pi_157038617
Ik was wel gewend aan de stem van David Hayter maar eerlijk gezegd vind ik de stem van Kiefer Sutherland veel beter bij Big Boss (GZ) en Venom (TPP) passen. Solid Snake was een tabula rasa en daar paste een geforceerde monotone stem zoals David die doet meer bij.
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 19:14:37 #12
411226 Pinda555
Dit is niet mijn winkel vriend
pi_157046776
Ha deze game is best saai eigenlijk :'(

Na zo'n bijna 2 maanden nog steeds pas bij missie 15 omdat ik meestal maar beetje side-ops zit te doen en al in slaap val nog voordat ik verder kan met de story.
pi_157047132
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 19:14 schreef Pinda555 het volgende:

Na zo'n bijna 2 maanden nog steeds pas bij missie 15 omdat ik meestal maar beetje side-ops zit te doen en al in slaap val nog voordat ik verder kan met de story.
die normale missies maken het spel juist zo vet, side ops worden wel een beetje saai op een gegeven moment.
Wie dit leest is hek.
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 21:03:14 #14
411226 Pinda555
Dit is niet mijn winkel vriend
pi_157049838
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 19:37 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

die normale missies maken het spel juist zo vet, side ops worden wel een beetje saai op een gegeven moment.
Ja het enige wat ik daarnaast zit te doen is beetje rondrijden met Quiet en dan mensen extracten.

Ook stront vervelend dat die kut homo's in je basis steeds gaan vechten dus dan stijgt/daalt je rank de heletijd :(
pi_157051376
quote:
15s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 21:03 schreef Pinda555 het volgende:

[..]

Ja het enige wat ik daarnaast zit te doen is beetje rondrijden met Quiet en dan mensen extracten.

Ook stront vervelend dat die kut homo's in je basis steeds gaan vechten dus dan stijgt/daalt je rank de heletijd :(
Troublemakers eruit trappen.
pi_157051402
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 19:14 schreef Pinda555 het volgende:

Heb er 140 uur in zitten en nog steeds zwaar naar mijn zin. Kijk er naar uit om met de 5* stealth camo en ps1 ninja outfit alle objectives te doen _O_
pi_157053910
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 21:36 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Heb er 140 uur in zitten en nog steeds zwaar naar mijn zin. Kijk er naar uit om met de 5* stealth camo en ps1 ninja outfit alle objectives te doen _O_
Als je alle missies s-rank hebt gehaald dan unlock je Raiden outfit waarmee je nog sneller sprint dan cyborg ninja outfit en je kan ook verder springen. Er is trouwens ook een 6 ster stealth camouflage die laadt zich op als je beweegt.
pi_157054216
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 22:41 schreef LWD-Godius het volgende:

[..]

Als je alle missies s-rank hebt gehaald dan unlock je Raiden outfit waarmee je nog sneller sprint dan cyborg ninja outfit en je kan ook verder springen. Er is trouwens ook een 6 ster stealth camouflage die laadt zich op als je beweegt.
Yes, moet er nog 3 op S en dan ben ik er.
pi_157060041
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 21:36 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Troublemakers eruit trappen.
of gewoon 2 troublemakers in dezelfde sectie plaatsen.
Wie dit leest is hek.
pi_157060706
Hm missie 16 is best kut met die aliens
Irene is bae <3
pi_157061283
Heb die hond nu al een hele tijd op de basis, kreeg de eerste 3 keer dat ik terugkwam een filmpje maar nu niks meer, denk dat ik m niet meer krijg :'(

Wel de regenscene gehad met quiet :')
Wie dit leest is hek.
pi_157061505
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 13:50 schreef Jungle_Jim het volgende:
Heb die hond nu al een hele tijd op de basis, kreeg de eerste 3 keer dat ik terugkwam een filmpje maar nu niks meer, denk dat ik m niet meer krijg :'(

Wel de regenscene gehad met quiet :')
Even geduld :) welke missie ben je?
pi_157062277
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 14:05 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Even geduld :) welke missie ben je?
33 ;(
Wie dit leest is hek.
pi_157067630
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 14:57 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

33 ;(
Nee dat gaat m niet worden dan _O-
pi_157067667
wel heel kut want nu is bijv. die missie met de legendary ibis vogel best moeilijk te halen volgens mij.
Wie dit leest is hek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')