quote:Ziet eruit als een Greenwood, maar dan met 2 deur...volgegs mij. Dus een 3deurs met zo'n witte achterkap. En anders is het een admiral look-a-like.
Op zaterdag 23 november 2002 12:24 schreef The_Substitute het volgende:
Die driver gaat sowieso dood! Had er verder niet zo'n problemen mee! Ik stapte met Phil en die andere gast in de taxi (met toch lekke band), en ik wist toch nog (met gemak) bij de Pay'n'spray te komen!Heb nu verder alle "verhaal"-missies gedaan. Heb volgens mij nu ook alles wel gekocht. Ben nu met Hyman-stadium, vigilante enz bezig. Maar dan heb je ook weer van die lijsten hangen bij Sunshine Auto's. En nou heb ik 1 auto nog nooit gehad, en dat is een "Virgo". Kan iemand mij vertellen wat dat voor een auto is?
quote:Tsss.....ik ook steeds minder. Net wel nog, de filmstudio missies gehaald, nu alleen nog de Malibu en die fuckin' smokkelbootracepickup ding die echt neit te doen is...:s
Op zaterdag 23 november 2002 18:13 schreef Ker_Plunk het volgende:
Heb al 4 dagen niet gespeeld
quote:Tja Kh
Op zaterdag 23 november 2002 21:03 schreef Scylla het volgende:[..]
Tsss.....ik ook steeds minder. Net wel nog, de filmstudio missies gehaald, nu alleen nog de Malibu en die fuckin' smokkelbootracepickup ding die echt neit te doen is...:s
quote:Die is inderdaad niet al te makkelijk, ben 1 keer helemaal tot het einde gekomen, maar toen miste ik in de laatste 3 seconden het laatste eh, ding waar je doorheen moet, zeg maar... Grrr
Op zaterdag 23 november 2002 21:03 schreef Scylla het volgende:[..]
Tsss.....ik ook steeds minder. Net wel nog, de filmstudio missies gehaald, nu alleen nog de Malibu en die fuckin' smokkelbootracepickup ding die echt neit te doen is... :s
Jaaaa, ik ben nu aangeland bij Keep your friends close! Die is toch vet! ( moeilijk... )
strax maar weer opnieuw proberen. greetz
kep overigens de Cherry Popper, Film Studio, Vercetti Estate en Pole Position Club al gedaan...
wat nu?
quote:je moet sowieso print works halen dan gaat als het goed is de foon moet je cap the collector doen en dan gaat de foon weer moet je keep your friends close dat is het dacht ik, print works is vet simpel als je de rest al gedaan hebt
Op zondag 24 november 2002 15:02 schreef Robhimself het volgende:
Ik heb na Cop Land geen missies meer?
Af en toe belt die Paul, maar verder gebeurd er nix.........kep overigens de Cherry Popper, Film Studio, Vercetti Estate en Pole Position Club al gedaan...
wat nu?
quote:hoe zit dat nu precies met die pole positoin club? wat moet je daar nu precies doen om daar voor missie's te krijgen of geld binne te krijgen.
Op zondag 24 november 2002 15:02 schreef Robhimself het volgende:
Ik heb na Cop Land geen missies meer?
Af en toe belt die Paul, maar verder gebeurd er nix.........kep overigens de Cherry Popper, Film Studio, Vercetti Estate en Pole Position Club al gedaan...
wat nu?
en die cherry popper is dat die ijsjes fabriek?
quote:Pole Position: Achterin zit een kamer..ga daarheen en laat dat wijf dansen tot er 600 dollar doorheen gejast is....Assett Complete
Op zondag 24 november 2002 15:30 schreef jacco het volgende:[..]
hoe zit dat nu precies met die pole positoin club? wat moet je daar nu precies doen om daar voor missie's te krijgen of geld binne te krijgen.
en die cherry popper is dat die ijsjes fabriek?
En ja, de Cherry Popper is die ijstent
quote:dat wordt dus gewoon ps2 aan en wachten maar, want dat duurt dus echt gruwelijk lang
Op zondag 24 november 2002 17:06 schreef Robhimself het volgende:[..]
Pole Position: Achterin zit een kamer..ga daarheen en laat dat wijf dansen tot er 600 dollar doorheen gejast is....Assett Complete
quote:Das kut
Op zondag 24 november 2002 17:46 schreef dapluiz het volgende:
whoei, ik heb m eindelijk
Word denk ik een lange avond vanavond, ben pas rond 10 uur thuis
quote:Ja zeker een minuut of 10 wel... maar goed, je hebt wel wat te zien
Op zondag 24 november 2002 17:28 schreef jacco het volgende:[..]
dat wordt dus gewoon ps2 aan en wachten maar, want dat duurt dus echt gruwelijk lang
quote:waar zit print works?
Op zondag 24 november 2002 15:05 schreef ErikN het volgende:[..]
je moet sowieso print works halen dan gaat als het goed is de foon moet je cap the collector doen en dan gaat de foon weer moet je keep your friends close dat is het dacht ik, print works is vet simpel als je de rest al gedaan hebt
quote:in little Havana een groot geel gebouw met een parkeerplaats ervoor in een bocht
Op zondag 24 november 2002 19:20 schreef Evil_Koekje het volgende:[..]
waar zit print works?
iemand?
quote:
Op zondag 24 november 2002 22:02 schreef jacco het volgende:
ik zoek trouwens de Virg-o voor mijn lijstje bij de garage. maar ik kan me er zo ff geen voorstelling van maken hoe hij er ook alweer uitzag.iemand?
wat iedere echt fan weet is dat de kamer (en huis) van Diaz erg veel lijken op het huis van Tony Montana, de videoschermen die in de kamer staan van diaz bevatten 2 verschillende plaatjes
de buitenste is volgens mij een foto van het moment dat Tony met zn gun schiet en roept say hello to my little friend
en de tweede rij foto's is het vooraanzicht van de trappen naar de deur van tony montana in Scarface,
je kunt ook zn wereldbol op het plaatje zien als je goed kijkt, waar in de film met neon op staat "the world is yours"
klein detail
kan helaas geen plaatje vinden van zn interieur, maar als je hem nog een keer kijkt zul je het zelf ook zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |