En dat gaat uiteindelijk lekker schimmelen.quote:Op maandag 19 oktober 2015 08:44 schreef Diemux het volgende:
Nee, dat zou ik niet doen. Hechting is niet optimaal dus kan er gewoon weer vocht tussen komen.
Correct.quote:Op maandag 19 oktober 2015 08:49 schreef usernaamvergeten het volgende:
[..]
En dat gaat uiteindelijk lekker schimmelen.
OK, het is wel duidelijk, niet doen dus. De kitrand ligt mooi netjes in de voeg maar hecht op sommige plekken net aan de wandtegel c.q. vloertegel (dus zonder echte overlap). Ik heb de kit wel goed in de voeg gedrukt. Aangezien de 'professionele' kitter echter een hele brede kitrand (met veel overlap) had gemaakt dat ik dat ik dat ook zo moest doen (ook geen garantie achteraf).quote:Op maandag 19 oktober 2015 08:49 schreef usernaamvergeten het volgende:
[..]
En dat gaat uiteindelijk lekker schimmelen.
Ah, dan ben ik dus niet de enigequote:Op maandag 19 oktober 2015 09:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik dacht dat dit over een domme actie van een babypoes zou gaan
Wat een lol, aan dit soort flauwekul heb ik dus helemaal nietsquote:Op maandag 19 oktober 2015 10:27 schreef rianne1994 het volgende:
[..]
Ah, dan ben ik dus niet de enige
Wat een kutleven moet jij hebben, manmanman. Als je zon grapje in je topic al niet kan hebben kan je beter ergens anders je vraag stellen.quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:33 schreef matspontius het volgende:
[..]
Wat een lol, aan dit soort flauwekul heb ik dus helemaal niets
Nog inderdaad. Toen ik alleen kitten las dacht ik ook aan zo'n jong katje. Als je dat niet kunt hebben, ga dan "gezellig" naar Klusidee ofzoquote:Op maandag 19 oktober 2015 12:36 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Wat een kutleven moet jij hebben, manmanman. Als je zon grapje in je topic al niet kan hebben kan je beter ergens anders je vraag stellen.
quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:35 schreef matspontius het volgende:
Ik maak zelf wel uit wat ik wel of niet leuk vind. Puberale opmerkingen krijgen ook een reactie. Niemand hoeft mij in mijn topic te vertellen hoe ik moet reageren. Dit even terzijde.
Ueberduitser (leuke naam overigens); ik heb speciale siliconen kit gebruikt voor natuursteen (Belgisch hardsteen), zuurvrij. Bison.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kitten
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Dat is goed, maar net als Ludolf zegt, iets bredere kitnaad leggen.quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:35 schreef matspontius het volgende:
ik heb speciale siliconen kit gebruikt voor natuursteen (Belgisch hardsteen), zuurvrij. Bison.
Ok. De kitnaden op en dicht bij de vloer zijn voldoende gevuld. Die van de opstaande randen zijn ook goed opgevuld maar op sommige plekken is de overlap minimaal.quote:Op maandag 19 oktober 2015 18:33 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Dat is goed, maar net als Ludolf zegt, iets bredere kitnaad leggen.
Hoeveel meter kitnaad is het eigenlijk?quote:Op maandag 19 oktober 2015 18:57 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ok. De kitnaden op en dicht bij de vloer zijn voldoende gevuld. Die van de opstaande randen zijn ook goed opgevuld maar op sommige plekken is de overlap minimaal.
Ik ga het maar proberen zo en met een vocht meter controleren of er lekkage optreedt. Is dit alsnog het geval dan schakel ik een goed bekend staand lokaal loodgietersbedrijf in om de douche opnieuw te kitten. Kost me dan maar ¤200 maar dan weet ik zeker dat het goed gebeurt en heb ik ook garantie.
Kerel wind je niet zo op manquote:Op maandag 19 oktober 2015 17:35 schreef matspontius het volgende:
Ik maak zelf wel uit wat ik wel of niet leuk vind. Puberale opmerkingen krijgen ook een reactie. Niemand hoeft mij in mijn topic te vertellen hoe ik moet reageren. Dit even terzijde.
Ueberduitser (leuke naam overigens); ik heb speciale siliconen kit gebruikt voor natuursteen (Belgisch hardsteen), zuurvrij. Bison.
In totaal zo'n 10 meterquote:Op maandag 19 oktober 2015 19:04 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Hoeveel meter kitnaad is het eigenlijk?
quote:Op maandag 19 oktober 2015 18:33 schreef matspontius het volgende:
Is dat een zelfportret dancingphoebe?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |