abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156974704
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 15:29 schreef ulq het volgende:

[..]

Je geeft in je OP aan dat je liever een recht toe recht aan opleiding had willen volgen, om bijvoorbeeld secetaresse te worden en dat je twijfelt of je wel genoeg energie hebt voor een 'serieuze' baan gericht op je opleiding. Op die stellingen was mijn advies dan ook gericht.

Als dit je gemiddelde denkniveau is dan snap ik wel dat je moeite hebt met je hbo opleiding.
Ja o.a. in het beroepsveld. Als de beste doenbare manier was om aan werk te komen m'n opleiding afmaken had ik dit topic niet gemaakt :') zegt meer over jouw begrijpend lezen.
pi_156988310
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 09:48 schreef Fripsel het volgende:
Heb zojuist de decaan gebeld, en heb volgende week woensdag een afspraak. Heb voorgesteld om van te voren heel mijn verhaal al op de mail gezet. En ik kreeg er nog complimenten voor dat ik al vooruit gedacht had :') Had liever niet vooruit willen denken hierover.
Ik ben benieuwd naar de uitslag, ik heb zelf ook vaker gehoord dat de studieschuld volledig wordt kwijt gescholden bij voortijdig stoppen ivm. fibromyalgie. Maar dan werd er wel gebruik gemaakt van een dokters advies of psycholoog. Misschien kun je dit voor volgende week woensdag nog laten opstellen.
BlaBlaBla
pi_157323910
http://duo.nl/particulier(...)rtraging-oplopen.asp Lees vooral het stuk bijzondere omstandigheid. Lijkt mij hier wel van toepassing.
pi_157464050
Hoe is het gesprek met de Decaan verlopen? :)
BlaBlaBla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')