SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 3% gewijzigd door Lightweight op 17-10-2015 16:07:41 ]
Nee, haar make up is echt heel slecht.. Evenals die wenkies. Ik ben geen typische Koerdische, zij is dat wel.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:55 schreef Montelly het volgende:
Stimo ben jij meer zo??
[ afbeelding ]
Hoe weet je hoeveel ik weeg en hoe ik er uit zie en waarom doe je zo raar terwijl je mij niet eens kent?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:52 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Maar wel dik. Wat is een Koerd? Leven die in Koerdistan
Ja maar boeie, die hoef je toch niet persé te halen, vooral als het niet je voornaamste inkomstenbron is. Daarnaast kan je best een beetje spelen met cijfers. Administratie doen, verdiepen in het hebben van een eigen bedrijf gaan ook zomaar een hoop uren in zitten.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
ja dat idd, 1225
Jammer dat Dreamer hier niet meer post, schat aan informatie die kerel.
Ik wil het geleidelijk gaan doen, eerste 12 uur per week eerste jaar en 24 p/w 2de jaar en vervolgens helemaal uit loondienst.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja maar boeie, die hoef je toch niet persé te halen, vooral als het niet je voornaamste inkomstenbron is. Daarnaast kan je best een beetje spelen met cijfers. Administratie doen, verdiepen in het hebben van een eigen bedrijf gaan ook zomaar een hoop uren in zitten.
Tja. Welke? De Turkse verschillen enorm van de Irakese Koerden.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:58 schreef Sapstengel het volgende:
Koerdische vrouwen zijn wel nice vaak
prima toch, als je maar wat inkomsten hebt als je ook uitgaven doet, niet zo bijzonder allemaalquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:59 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik wil het geleidelijk gaan doen, eerste 12 uur per week eerste jaar en 24 p/w 2de jaar en vervolgens helemaal uit loondienst.
Meeste die ik ken zijn Irakese Koerden ja. Eigenlijk alle die ik ken komen uit Irakquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tja. Welke? De Turkse verschillen enorm van de Irakese Koerden.
Net als de mannen. Turkse Koerden zijn fugly vaak. De irakese tho zijn ronduit lekker
Akinyelequote:
waarom? je kan imo beter gelijk 100% op je bizz gaan focussen ipv half/hlfquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:59 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik wil het geleidelijk gaan doen, eerste 12 uur per week eerste jaar en 24 p/w 2de jaar en vervolgens helemaal uit loondienst.
Dat weet je niet, Montelly.quote:
Ja, die meiden zijn mooi.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Meeste die ik ken zijn Irakese Koerden ja. Eigenlijk alle die ik ken komen uit Irak
Ik wil eerst aankijken hoe het gaat, daarnaast behoud ik zo mijn WW rechten.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
waarom? je kan imo beter gelijk 100% op je bizz gaan focussen ipv half/hlf
Ow...dat was een fake foto danquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat weet je niet, Montelly.
[..]
Ja, die meiden zijn mooi.
handje ophouden bij uwv moet je niet willen vriend, bovendien als je een goed idee hebt lukt het je toch welquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik wil eerst aankijken hoe het gaat, daarnaast behoud ik zo mijn WW rechten.
engineering & advies.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:09 schreef no1uknow het volgende:
Montelly wat voor business ga je doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |