SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja, zelf zie ik het niet eens. Tis vaak pas op een foto dat me opvalt dat het lijkt alsof ze boos kijkt door de plek waarop hij zit.
Hoax!quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 13:35 schreef AwayTL het volgende:
Sterkte fap.
Frans heeft ook geen ooijevaarsbeet, maar die is dan ook gewoon ouderwets ontstaan door batsen.
Thanks!quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 13:36 schreef pinquit het volgende:
Bah Fap, sterktebleeegh
Hier ook geen ooievaarsbeet MBkomt idd veel voor zeg!
En ahhhh wolkwat is ze mooi
Je hebt speciale zijligkussens he jagar, dan kan hij niet omrollen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 13:49 schreef Jagärtrut het volgende:
Sterkte vandaag, Fap!
Hier ook geen ooievaarsbeet. Of ik heb hem nog niet ontdekt. Toen we van de week bij de kinderarts waren vertelde de dokter ook dat T. wat opgezette borstjes heeft. Had ik ook nog niet gezien...![]()
Hier weer een belabberde nacht. T. maakt zoveel lawaai dat ik er niet van kan slapen. Ik wil hem eigenlijk niet naar z'n eigen kamertje, want dat voelt zover weg. Nu ligt hij op z'n zij te slapen, en is hij compleet rustig. Het zijn ook geen krampjes, het doet hem geen pijn. Hij is alleen zo hard bezig scheten eruit te persen dat hij met z'n armpjes maait en daar zoveel geluid bij maakt...
Nu slaapt hij op z'n zij, en slaapt hij zooo rustig .Ik vind het wel eng om hem snachts op z'n zij of op z'n buik te leggen, eigenlijk...
Doen jullie toch wat foutquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 13:47 schreef ingee het volgende:
[..]
Hoax!
Dat kan helemaal niet want je had al een kind en dan bats je nooit meer.
Naar zn eigen kamer is geen schande he... Denk dat je een leukere moeder bent met meer slaap dan dat je hem perse bij je laat slapen ondanks alles..quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 13:49 schreef Jagärtrut het volgende:
Sterkte vandaag, Fap!
Hier ook geen ooievaarsbeet. Of ik heb hem nog niet ontdekt. Toen we van de week bij de kinderarts waren vertelde de dokter ook dat T. wat opgezette borstjes heeft. Had ik ook nog niet gezien...![]()
Hier weer een belabberde nacht. T. maakt zoveel lawaai dat ik er niet van kan slapen. Ik wil hem eigenlijk niet naar z'n eigen kamertje, want dat voelt zover weg. Nu ligt hij op z'n zij te slapen, en is hij compleet rustig. Het zijn ook geen krampjes, het doet hem geen pijn. Hij is alleen zo hard bezig scheten eruit te persen dat hij met z'n armpjes maait en daar zoveel geluid bij maakt...
Nu slaapt hij op z'n zij, en slaapt hij zooo rustig .Ik vind het wel eng om hem snachts op z'n zij of op z'n buik te leggen, eigenlijk...
Noem je me nou zwart, wit en dik?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 13:51 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Doen jullie toch wat fout
Panda allert!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |