1: Klopt, hier is veel arbeidsdiscriminatie en worden vrouwelijke familieleden met hoofddoekje vaak scheef aangekeken door autochtone Nederlanders.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 02:09 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Dat heeft misschien meer met cultuur te maken, ik neem immers aan dat je niet vanwege de politiek in Iran zou willen wonen.
Ik moet zeggen dat ik me daar zelf ook wel eens schuldig aanmaak, het staren/aankijken. Dat is zeker geen afgunst of boosheid, maar eerder nieuwsgierigheid in mijn geval. Het blijft immers iets wat ons (als autochtonen) vreemd is. Laten we hopen dat als de Ayatollah overlijdt, er politieke verandering komt in Iran. Welterusten voor nu.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 02:11 schreef ShiaImamHussain het volgende:
[..]
1: Klopt, hier is veel arbeidsdiscriminatie en worden vrouwelijke familieleden met hoofddoekje vaak scheef aangekeken door autochtone Nederlanders.
2: Ik ben seculier, dus nee de politiek in Iran keur ik af.
Truste !quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 02:18 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik me daar zelf ook wel eens schuldig aanmaak, het staren/aankijken. Dat is zeker geen afgunst of boosheid, maar eerder nieuwsgierigheid in mijn geval. Het blijft immers iets wat ons (als autochtonen) vreemd is. Laten we hopen dat als de Ayatollah overlijdt, er politieke verandering komt in Iran. Welterusten voor nu.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |