Kerk en staat scheiden, goed onderwijs, vanaf jonge leeftijd de juiste normen en waarden in stampen. Dat heeft ons generaties gekost.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:03 schreef ShiaImamHussain het volgende:
Wat een vraag...
"hoe houd je tegen dat een normale/goedwillende moslim, omslaat in een gewelddadige salafist?"..
Hoe houd je tegen dat een witte, atheïstische, christelijke Europeaan niet omslaat in een gewelddadige gek?
Dat gaat perfect, ook met het aantal % moslims in Nederland.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:04 schreef Nintex het volgende:
Een argument voor de opvang van al die vluchtelingen ontgaat me volledig. Nederland is niet weerbaar tegen de radicale Islam (Jihadisten reizen nota bene vanuit Nederland naar Syrie). Economisch gezien hebben wij laag geschoolde migranten niets te bieden. De integratie van voorgaande groepen moslims is grotendeels mislukt.
[..]
Kerk en staat scheiden, goed onderwijs, vanaf jonge leeftijd de juiste normen en waarden in stampen. Dat heeft ons generaties gekost.
Ah, je bent aan het trollen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:09 schreef Nintex het volgende:
Als je kijkt naar de palestijnen zie je hoe het de andere kant op kan gaan. Vanaf geboorte haat en verderf in stampen en je krijgt een generatie jongeren die lachend op straat joden neersteken.
De kleinkinderen van Henk en Ingrid steken lachend in op moslims.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:09 schreef Nintex het volgende:
Als je kijkt naar de palestijnen zie je hoe het de andere kant op kan gaan. Vanaf geboorte haat en verderf in stampen en je krijgt een generatie jongeren die lachend op straat joden neersteken.
Alles behalve dat. Hamas plukt nu de vruchten van Mickey Mouse die op TV roept dat alle Joden uitgemoord moeten worden. Je kunt kinderen alles wijs maken, dat weten degene die hen later willen mobiliseren maar al te goed.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:10 schreef ShiaImamHussain het volgende:
[..]
Ah, je bent aan het trollen.
Beetje zoals de valse frame dat alle vluchtelingen verkrachters zijn.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:16 schreef Nintex het volgende:
[..]
Alles behalve dat. Hamas plukt nu de vruchten van Mickey Mouse die op TV roept dat alle Joden uitgemoord moeten worden. Je kunt kinderen alles wijs maken, dat weten degene die hen later willen mobiliseren maar al te goed.
Wat vind jij van joden? Zou jij bevriend kunnen zijn met een jood?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:18 schreef ShiaImamHussain het volgende:
[..]
Beetje zoals de valse frame dat alle vluchtelingen verkrachters zijn.
Natuurlijk, waarom niet?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat vind jij van joden? Zou jij bevriend kunnen zijn met een jood?
Omdat ik denk dat dat niet geldt voor verreweg de meeste moslims.quote:
Ohquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat dat niet geldt voor verreweg de meeste moslims.
Het is geen exacte wetenschap he. Ik kan je alleen vertellen dat ik geen enkel probleem heb met joden.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als ik het mis heb, dan mag je me verbeteren hoor. Ik kan ook nog leren.
Mooi.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:30 schreef ShiaImamHussain het volgende:
[..]
Het is geen exacte wetenschap he. Ik kan je alleen vertellen dat ik geen enkel probleem heb met joden.
Wel heb ik een probleem met mensen die voor de terroristische staat "Israel zijn", maar ook bij die mensen ben ik voor het dialoog
Dus wees gerust, ik ben hartstikke lief.
Los van de buitenlandpolitiek (die alleen maar afkeuring verdient) is lijkt mij Israël anders een veel fijnere staat om te leven dan vrijwel alle moslimstaten op aarde.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:30 schreef ShiaImamHussain het volgende:
Wel heb ik een probleem met mensen die voor de terroristische staat "Israel zijn"
Dat is relatief he. Ik als sjiitische moslim leef het liefst in Iran, Libanon.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:43 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Los van de buitenlandpolitiek (die alleen maar afkeuring verdient) is lijkt mij Israël anders een veel fijnere staat om te leven dan vrijwel alle moslimstaten op aarde.
Niet slecht bedoelt, maar, wat houd je tegen?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:52 schreef ShiaImamHussain het volgende:
[..]
Dat is relatief he. Ik als sjiitische moslim leef het liefst in Iran, Libanon.
Mijn homoseksuele neefje, het feit dat ik hier mijn leven heb gebouwd (werk, vrienden) enzquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:58 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Niet slecht bedoelt, maar, wat houd je tegen?
Wat dat betreft vind ik Nederland een fijn land om te wonen, juist omdat hier zoveel verschillende gematigde mensen wonen en daarom ook kijk ik met afgrijzen naar het feit dat conflicten (Israel/Palestina, Turken/Koerden) zich hier voort lijken te zetten. Als je kijkt naar Syrië bijvoorbeeld, er zijn zowel voor- als tegenstanders van het regime die nu naar hier komen, dat gaat spanningen opleveren.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:59 schreef ShiaImamHussain het volgende:
[..]
Mijn homoseksuele neefje, het feit dat ik hier mijn leven heb gebouwd (werk, vrienden) enz
Ik vind Nederland ook een prettig land, hoor. Maar ik als sjiitische moslim zal mij prettiger voelen in Iran, Libanon.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 02:04 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Wat dat betreft vind ik Nederland een fijn land om te wonen, juist omdat hier zoveel verschillende gematigde mensen wonen en daarom ook kijk ik met afgrijzen naar het feit dat conflicten (Israel/Palestina, Turken/Koerden) zich hier voort lijken te zetten. Als je kijkt naar Syrië bijvoorbeeld, er zijn zowel voor- als tegenstanders van het regime die nu naar hier komen, dat gaat spanningen opleveren.
Dat heeft misschien meer met cultuur te maken, ik neem immers aan dat je niet vanwege de politiek in Iran zou willen wonen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 02:07 schreef ShiaImamHussain het volgende:
[..]
Ik vind Nederland ook een prettig land, hoor. Maar ik als sjiitische moslim zal mij prettiger voelen in Iran, Libanon.
Maar ik ben meer dan alleen een sjiitische moslim, snap je.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |