Tuurlijk. Wat is je PSN ID? Welke trophies heb je nog nodig?quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:42 schreef Rijst het volgende:
Zijn er hier mensen die me willen helpen met trophies op de ps4?
Mn psn is chineesz. Friendly seasons. In fut en de gewone.quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:54 schreef Enix het volgende:
[..]
Tuurlijk. Wat is je PSN ID? Welke trophies heb je nog nodig?
Ah, die heb ik ook nog nodig. Vanavond voeg ik je wel ff toe. Heb je morgenmiddag/avond tijd?quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Mn psn is chineesz. Friendly seasons. In fut en de gewone.
Morgenavond jupquote:Op zondag 25 oktober 2015 14:58 schreef Enix het volgende:
[..]
Ah, die heb ik ook nog nodig. Vanavond voeg ik je wel ff toe. Heb je morgenmiddag/avond tijd?
Nee.quote:Op maandag 26 oktober 2015 08:56 schreef realbase het volgende:
50k pack... hmz 12 rare players.. zou ik ??
de gok verslaafde in me zeurt erom.... 2 duiveltjes op mn schouder.. " je hebt de coins.. doe het !"quote:
Ik had Torres in de ene en Kishna in de andere. Woohooquote:Op maandag 26 oktober 2015 08:08 schreef realbase het volgende:
wow, luca T in mn wekelijkse packwel een rare !!
Dan gewoon doen. Veel plezier met je 80 rated als hoogste speler.quote:Op maandag 26 oktober 2015 08:59 schreef realbase het volgende:
[..]
de gok verslaafde in me zeurt erom.... 2 duiveltjes op mn schouder.. " je hebt de coins.. doe het !"
volgens mij willen ze het niet... easervers downquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dan gewoon doen. Veel plezier met je 80 rated als hoogste speler.
ik heb 900 coins aan discard waarde en wat contracten.quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:17 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik had Negredo in mijn weekly packs! Hoopte een beetje op Ibra maar dat zat er helaas niet in.
kon het niet laten.. 81 rated was het hoogst.. heb er ongeveer net zoveeel weer voor terug in total (44k nu.. staat nog 1 speler te koop)quote:
Nog eentje kopen dan. Of is er maar 1 per account beschikbaar?quote:Op maandag 26 oktober 2015 14:12 schreef realbase het volgende:
[..]
kon het niet laten.. 81 rated was het hoogst.. heb er ongeveer net zoveeel weer voor terug in total (44k nu.. staat nog 1 speler te koop)
Volgende week misschien.quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:17 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik had Negredo in mijn weekly packs! Hoopte een beetje op Ibra maar dat zat er helaas niet in.
1 per account, en heb maar 1 account...quote:Op maandag 26 oktober 2015 14:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nog eentje kopen dan. Of is er maar 1 per account beschikbaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |