Je hebt gewoon meer skill nodig bij deze FIFA. Meer geduld, rustig spelen en zorgen dat je speler in balans en in de richting van het passen staat. Net zoals bij het echte voetbal. Ook die driven pass gebruiken. Daarmee lijken ballen veel vaker door aan te komen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 02:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zelfs in divisie 6 duurt het een tijdje, dramatisch![]()
Niet heel verwonderlijk, het is vaak wel een drama zeg. Verdedigers die fout passen, je komt geen man meer voorbij, en hij haalt je toch wel weer bij
Dat is 1 manier om te spelen ja, de andere manier is gewoon rennen met spelers met hoge agility en pace.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 08:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je hebt gewoon meer skill nodig bij deze FIFA. Meer geduld, rustig spelen en zorgen dat je speler in balans en in de richting van het passen staat. Net zoals bij het echte voetbal. Ook die driven pass gebruiken. Daarmee lijken ballen veel vaker door aan te komen.
Dat is echt veel te makkelijk verdedigen. Meerennen, verder niks doen en de man voor je houden. Net zoals in het echt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 09:20 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
Dat is 1 manier om te spelen ja, de andere manier is gewoon rennen met spelers met hoge agility en pace.
Inderdaad... Soms zit je er tijdens het lopen al aan of als je er kort schuin achterloopt kan hij ook niet kappen zonder de bal te verliezen. Die tactiek werkt tegen mij ook niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is echt veel te makkelijk verdedigen. Meerennen, verder niks doen en de man voor je houden. Net zoals in het echt.
Inderdaadquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is echt veel te makkelijk verdedigen. Meerennen, verder niks doen en de man voor je houden. Net zoals in het echt.
Dat is de enige manier waarop ik weleens verlies. Messi is echt niet te verdedigen dan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
Typisch EAquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:34 schreef Papadiouf het volgende:
En als de tegenstander ragequit krijg ik ook een loss. Alleen in fut... in seasons niet.
Het is echt een vreselijk hondenspel na enkele patches. Het is gewoon fifa 15quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
Typisch EA.
Ik vind het verder vooralsnog niet een slecht spel eigenlijk. Ja, die scheidsrechters die voor elke schouderduw een pingel geven
#JBGSquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:44 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het is echt een vreselijk hondenspel na enkele patches. Het is gewoon fifa 15. Passen is compleet fucked , wil je een steekpass achter je speler geven lanceert die de bal soms het stadion uit. Soms geef je een pass is het een absolute ziekenhuisbal, soms is die veel te hard. Veel te vaak wordt er naar de verkeerde gespeeld, geef ik een zachte steekpass dan speelt die hem naar de spits
.
Compleet treurig, en dan heb ik het nog niet eens over die botsingen tussen 2 verdedigers, keeper fuckups en de uitermate random arbitrage.
En dan al die keren dat de pot disconnect en ik wegval van de EA servers..
Gisteren FUT gespeeld, 90e minuut 0-0. Een duel met zijn spits in mijn 16, raakt zijn spits geblesseerd en valt op de grond en veegt per ongeluk met zijn been de bal in de korte hoek. Dat was de meest hilarische bagger dat ik ooit in een Fifa heb gezien
Tuurlijk gast. 42-16-13 record in Fut waarvan minstens door 5 a 6 disconnects verloren.quote:
offline zekerquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tuurlijk gast. 42-16-13 record in Fut waarvan minstens door 5 a 6 disconnects verloren.
Het spel is gewoon FUBAR en ik speel het ook niet weer.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:12 schreef realbase het volgende:
div 4 gaat eigenlijk wel voorspoedig.. gister 3wins en 1 loss..
die loss ging echt nergens over though.. heb een fimpje gemaakt met mn phone van een dikke keeper aids.. eens zien of ik dta geupload krijg ergens.. zijn keeper dropt de bal, loopt een paar meter en schiet de bal naar voren.. this is what happened
/edit https://vid.me/3BF9
Het spel is gewoon kapot. Fifa 15 was een abominabel spel. Maar daar kon je wel fatsoenlijk in passen.quote:
IF Perisic is een god op ST in een twee spitsen systeem.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:14 schreef Rickertman96 het volgende:
Even Perisic IF op CAM proberen, in draft was ie zo goed in de spits en in de normale FUT echt slechtSowieso vind ik draft heel anders spelen
Ik had hem naast Benzema en vond hem echt slecht, nu heb ik hem op 10 in een andere formatie en speelt ie weer geweldigquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:41 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
IF Perisic is een god op ST in een twee spitsen systeem.
Heerlijk teampje.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:47 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik had hem naast Benzema en vond hem echt slecht, nu heb ik hem op 10 in een andere formatie en speelt ie weer geweldig
[ afbeelding ]
Vond die actie met dat je maar een wedstrijd hoefde te winnen om mee te doen beter. Ga div1 nooit winnen met al die disconnectsquote:
Hierdoor ben ik ermee gestopt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
Typisch EA.
Ik vind het verder vooralsnog niet een slecht spel eigenlijk. Ja, die scheidsrechters die voor elke schouderduw een pingel geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |