gniffelquote:Op maandag 19 oktober 2015 10:30 schreef MeneerLogica het volgende:
Ik ben officieel klaar met dit spel. Gister lekker al mijn coins met packs erdoorheen gegooid.
Was op het begin nog positief maar ik kan echt niet geïnteresseerd blijven in een spel waar zoveel mis aan is. Vooral aangezien er zeer veel alternatieven zijn.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:57 schreef realbase het volgende:
[..]
gniffel
V&A / [TK] FIFA 16 voor Xbox One
wat zoek je precies en met welk doel ? Welke divisie of wil je puur een fitness team ?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:04 schreef Fuszy het volgende:
Iemand een idee voor een goedkoop, maar wel redelijk goed teampje? Ik heb nu ongeveer 30k aan coins.
en dit team
[ afbeelding ]
Bij veel spelers die ik tegenkom zijn de prijzen nog redelijk hoog.
Ik ben nog niet eens begonnen met seasons. Dus kan alle kanten op.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:25 schreef realbase het volgende:
[..]
wat zoek je precies en met welk doel ? Welke divisie of wil je puur een fitness team ?
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:57 schreef realbase het volgende:
[..]
gniffel
V&A / [TK] FIFA 16 voor Xbox One
ja dat is indd lasting.. ik merk nu echter na de patch dat men weer full focus op pace is en vanaf kickoff richting goal rent.. als dat je speelstijl is - misschien een idee om puur op pace 1 of ander kinky hybrid team te bouwen met spelers van 1/2k - doumbia en musa voorin en dan er wat omheen ?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eens begonnen met seasons. Dus kan alle kanten op.
Ik zoek gewoon een leuk team met één of twee leuke spelers waar het vooral om draait. Dat had ik in de vorige Fifa's ook altijd maar als ik nu denk oh dat is een toffe speler om wat mee te maken dan merkt ik dat hij richting de 50k gaat.
Speelt best lekker, beviel met beter dan de 4-3-3 (3) met 2 cdms. Maar je mist inderdaad een goede CDM als bij 4-1-2-1-2.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:36 schreef Enix het volgende:
Heeft iemand de opstelling 4-3-3 (4) (met de punt naar voren) al geprobeerd? Ben bang dat het te offensief is..
Onder de 10kquote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik zoek gewoon een leuk team met één of twee leuke spelers waar het vooral om draait. Dat had ik in de vorige Fifa's ook altijd maar als ik nu denk oh dat is een toffe speler om wat mee te maken dan merkt ik dat hij richting de 50k gaat.
Dat is toch pure aids om tegen te voetballenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:51 schreef realbase het volgende:
[..]
Onder de 10k![]()
![]()
[ afbeelding ]
lekker bal naar voren en rennen maar !!
Ja, is na 4222 mijn favorietquote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:36 schreef Enix het volgende:
Heeft iemand de opstelling 4-3-3 (4) (met de punt naar voren) al geprobeerd? Ben bang dat het te offensief is..
Niet alleen om tegen te voetballen, ermee voetballen is ook geen pretje.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat is toch pure aids om tegen te voetballen
geen idee, ga het denk ik zelf even kopen en er een paar potjes mee spelenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat is toch pure aids om tegen te voetballen
waarom niet ? ziet er toch decent uitquote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:04 schreef zerokil het volgende:
[..]
Niet alleen om tegen te voetballen, ermee voetballen is ook geen pretje.
Jovetic is volgens mij niet erg duur, maar speelt erg fijn. Pereyra is geniaal achter hem, maar wel wat duurder.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zelfs in divisie 6 duurt het een tijdje, dramatischquote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:04 schreef realbase het volgende:
Kan gewoon geen tegenstander vinden in div4...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |