abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 oktober 2015 @ 12:37:03 #126
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_156989555
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 12:35 schreef realbase het volgende:

[..]

als je een RW op bijv RM zet krijgt hij minder chem. met een positie change kaartje gaat dat weer omhoog
Oooooooooohhhhwww :P

Ach met 80/74 chem 3 titels en 2 goud toernooien dus dat vind ik niet zo relevant haha :*
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 21 oktober 2015 @ 12:46:59 #127
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_156989804
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 12:36 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Hoe ziet jouw team eruit?
Ik zou zo niet weten hoe ik dat praktisch kan knippen/plakken van een Futsite ofzo.

In een 4-3-3
Op doel Lopes (Lyon)

Cedric -Nkoulou-Spajic-Bertrand,
Sigurdsson- Fernando- Milner,
Mané- Adebayor- Chadli

Spelers als Rafael, Clasie, Gomis, Tabanou en Shelvey als stand-ins.

80 Chem.

Het is een bij elkaar geraapt zooitje (uit draft packs en andere gewonnen packs) maar soit, genoeg 100 chem superteams achterlangs genomen inmiddels :P .
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 21 oktober 2015 @ 12:48:58 #128
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_156989849
Zit inmiddels rond de 20.000 coins overigens.

Maar ik vind het team op zich prima zo :)
pi_156990021
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 12:46 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ik zou zo niet weten hoe ik dat praktisch kan knippen/plakken van een Futsite ofzo.

In een 4-3-3
Op doel Lopes (Lyon)

Cedric -Nkoulou-Spajic-Bertrand,
Sigurdsson- Fernando- Milner,
Mané- Adebayor- Chadli

Spelers als Rafael, Clasie, Gomis, Tabanou en Shelvey als stand-ins.

80 Chem.

Het is een bij elkaar geraapt zooitje (uit draft packs en andere gewonnen packs) maar soit, genoeg 100 chem superteams achterlangs genomen inmiddels :P .
Op WeFut.com (een website van iemand op fok) kan je gewoon het team maken, opslaan en dan hoef je alleen de link te copy pasten.

Zo dus:

Apart team, zou niet zo snel 1 van deze spelers opstellen. Als het voor jou werkt is het top.
  woensdag 21 oktober 2015 @ 13:15:35 #130
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_156990462
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 12:57 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Op WeFut.com (een website van iemand op fok) kan je gewoon het team maken, opslaan en dan hoef je alleen de link te copy pasten.

Zo dus:

[ afbeelding ]

Apart team, zou niet zo snel 1 van deze spelers opstellen. Als het voor jou werkt is het top.
Ben nog niet zo heel lang bezig met ultimate team, en het zal me ongetwijfeld weer snel gaan vervelen.

Maar het valt wel op dat ruim de helft van de spelers echt belachelijk slecht is. Spelplezierdodend slecht.

Altijd die diepe bal vanaf de verdediging/middenveld en 80% van de keren hoef ik niet eens actief wat te doen om de bal terug te krijgen, wordt gewoon in de voeten van mijn middenveld/verdediging geparkeerd.

Team met Willian/ Pato/Neymar/Lucas en Ramires en ik weet alweer hoe laat het is :')
pi_156990641
Div1 niet gewonnen :( kwam 1 punt tekort.
pi_156990724
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 13:15 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ben nog niet zo heel lang bezig met ultimate team, en het zal me ongetwijfeld weer snel gaan vervelen.

Maar het valt wel op dat ruim de helft van de spelers echt belachelijk slecht is. Spelplezierdodend slecht.

Altijd die diepe bal vanaf de verdediging/middenveld en 80% van de keren hoef ik niet eens actief wat te doen om de bal terug te krijgen, wordt gewoon in de voeten van mijn middenveld/verdediging geparkeerd.

Team met Willian/ Pato/Neymar/Lucas en Ramires en ik weet alweer hoe laat het is :')
Vaak zijn de echt dure teams niet zo goed nee. Soms zie je teams met 1 speler die 20x zo duur is als de rest van het team, die kunnen nog wel eens gevaarlijk zijn.

Maar je zit dus ook nog in divisie 7? Daar zijn de tegenstanders sowieso nog niet zo goed, spel is alweer een tijdje uit en de mensen die er wat van bakken hebben zich al omhoog gewerkt.
  woensdag 21 oktober 2015 @ 13:45:33 #133
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_156991225
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 13:25 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Vaak zijn de echt dure teams niet zo goed nee. Soms zie je teams met 1 speler die 20x zo duur is als de rest van het team, die kunnen nog wel eens gevaarlijk zijn.

Maar je zit dus ook nog in divisie 7? Daar zijn de tegenstanders sowieso nog niet zo goed, spel is alweer een tijdje uit en de mensen die er wat van bakken hebben zich al omhoog gewerkt.
Yup divisie 7. De weerstand wordt ongetwijfeld hoger maar ook in Fut draft en die toernooien kan ik de echte goede spelers op 2 handen tellen denk ik in 25 a 30 potjes.
pi_156992837
Zucht.. scoor snel 2x legt tegenstander controller neer.. dan duurt zo'n potje laaaaannnnggfffff
pi_156993081
Jòoooooo ik heb al mn catalogus items terug en mn points.. en kan ze nu ook toewijzen!
  woensdag 21 oktober 2015 @ 16:51:14 #136
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_156995100
Ik heb 380K van die catalogus punten :')
pi_156995636

Even voor de volledigheid maar het TOTW posten.

wefut :')
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_156996142
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 16:51 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik heb 380K van die catalogus punten :')
Er was een issue op ps3... Alle redeemed items werden niet toegewezen .. geen transfer pile, geen coin boosts.. geen loan players niets.. en nu dus wel!
  woensdag 21 oktober 2015 @ 17:55:32 #139
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_156996532
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 12:57 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Zo dus:

[ afbeelding ]

_O_
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_156997963
Hoe komt het dat veel van jullie zoveel draft spelen? Ik heb slechts 1x draft gespeeld, doordat ik in het begin een gratis deelname kreeg. Is het de 15k coins waard?
pi_156998126
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 19:09 schreef Enix het volgende:
Hoe komt het dat veel van jullie zoveel draft spelen? Ik heb slechts 1x draft gespeeld, doordat ik in het begin een gratis deelname kreeg. Is het de 15k coins waard?
ligt eraan hoe goed je in fifa bent..als je makkelijk een 1.5-2x+ winratio hebt met seasons/fut hebt zou ik zeker draft aanraden
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_157000384
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 17:13 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even voor de volledigheid maar het TOTW posten.

wefut :')
Wijnaldum als LM :'( heb je dus helemaal niks aan want Depay is beter. En met een LM + LW spelen kan alleen met drie verdedigers.
pi_157000857
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 20:29 schreef Donnis het volgende:

[..]

Wijnaldum als LM :'( heb je dus helemaal niks aan want Depay is beter. En met een LM + LW spelen kan alleen met drie verdedigers.
Ik had ook gehoopt dat ie CAM zou zijn. Maar helaas..
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  FOK!fotograaf woensdag 21 oktober 2015 @ 20:44:03 #144
364681 over_hedge
pi_157000900
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 20:29 schreef Donnis het volgende:

[..]

41212 spelen en depay of wijnalduw als st gebruiken (lf dus met 7 chem)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_157002741
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 17:55 schreef Reemi het volgende:

[..]

_O_
Hoe rijk ben je al? Kan je al pensioneren?
pi_157003612
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 21:27 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Hoe rijk ben je al? Kan je al pensioneren?
Volgens geruchten heeft hij paar maanden geleden een Tesla gekocht.
  donderdag 22 oktober 2015 @ 09:25:44 #147
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_157010932
Inmiddels gepromoveerd naar Divisie 6 met dit team:

In combinatie met dit secundaire team:

Als ik genoeg coins zou hebben dan zou ik mijn team niet heel veel wijzigen denk ik, het speelt tot nu toe prima :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_157012734
Gisteravond dan toch maar 15k gespendeerd aan draft..

Was ten eerste benieuwd wat voor (goede) spelers ik zou krijgen. Op YouTube zag ik vaak Messi, Ronaldo, Neymar, Aguero etc. voorbij komen, dus dat wilde ik ook meemaken. Helaas kreeg ik een team van 3x niks, met als beste speler Hulk.

Opzich geen probleem, als mijn tegenstanders ook geen topspelers hebben. Wat kom je daar bedrogen uit, zeg! De eerste tegenstander had zowel Messi, Ronaldo en Neymar (laatstgenoemde op het middenveld) in zijn team. Echt bizar hoe goed die zijn. Bijna niet te verdedigen. Gelukkig won ik na de verlenging nog met 3-2.

Toen de tweede wedstrijd. Opnieuw Messi en Ronaldo! Ik was echt met stomheid geslagen. Na 30 minuten stond ik al 3-2 achter. In de allerlaatste minuut, toen ik op 'Alles naar voren' speelde, kwam de bal in de kluts uit bij Otamendi die enigszins gelukkig de gelijkmaker binnen schoot. Na wat billenknijpen in de verlenging, werden het uiteindelijk penalty's die ik won.

Helaas verloor ik de derde wedstrijd (verrassend genoeg opnieuw Messi en Ronaldo) terecht met 3-0. Het was in de tussentijd al middernacht, dus laat ik de schuld maar geven aan mijn vermoeidheid.

Als beloning kreeg ik een jumbo pakket + een pakje van 7,5k. Zoals gewoonlijk kreeg ik er niets noemenswaardig uit. In totaal ongeveer 8k.

Conclusie: draft is absoluut niet het geld waard, tenzij je veel geluk hebt. Ik heb sowieso het gevoel dat de resultaten op FIFA 16 voor 50% uit geluk bestaan. Als je echter goed kan verdedigen, coins teveel hebt of voor de trophy wil gaan is het aan te raden. De gamemode is leuk bedacht, maar de entreeprijs is veel te hoog ten opzichte van wat het oplevert. Pas bij 3 of 4 wins begin je winst te maken. Daarnaast is het leuk om met spelers te spelen die je op het echte FUT nooit zou kunnen kopen of om nieuwe spelers te ontdekken. Zo heb ik veel plezier beleefd met Nainggolan, die ik eerdaags zeker op FUT ga kopen!

(Sorry voor het lange verhaal.)
  donderdag 22 oktober 2015 @ 11:17:39 #149
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_157012910
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 11:08 schreef Enix het volgende:

(Sorry voor het lange verhaal.)
Ik kreeg in al mn draft deelnames (3 x) tot nu toe altijd Ronaldo en Neymar. Messi kon ik ook kiezen maar die liet ik links liggen omdat ik toch niets met hem kan....

Mn laatste draft team kreeg ik zelfs op 100 chem :)
Niet dat ik veel won, maar goed :P
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_157013113
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 11:17 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Ik kreeg in al mn draft deelnames (3 x) tot nu toe altijd Ronaldo en Neymar. Messi kon ik ook kiezen maar die liet ik links liggen omdat ik toch niets met hem kan....

Mn laatste draft team kreeg ik zelfs op 100 chem :)
Niet dat ik veel won, maar goed :P
Zal wel gewoon pech van mijn kant zijn dan. Ik kies er iig niet snel voor om nog een keer 15k te besteden voor draft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')