Oooooooooohhhhwwwquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:35 schreef realbase het volgende:
[..]
als je een RW op bijv RM zet krijgt hij minder chem. met een positie change kaartje gaat dat weer omhoog
Ik zou zo niet weten hoe ik dat praktisch kan knippen/plakken van een Futsite ofzo.quote:
Op WeFut.com (een website van iemand op fok) kan je gewoon het team maken, opslaan en dan hoef je alleen de link te copy pasten.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik zou zo niet weten hoe ik dat praktisch kan knippen/plakken van een Futsite ofzo.
In een 4-3-3
Op doel Lopes (Lyon)
Cedric -Nkoulou-Spajic-Bertrand,
Sigurdsson- Fernando- Milner,
Mané- Adebayor- Chadli
Spelers als Rafael, Clasie, Gomis, Tabanou en Shelvey als stand-ins.
80 Chem.
Het is een bij elkaar geraapt zooitje (uit draft packs en andere gewonnen packs) maar soit, genoeg 100 chem superteams achterlangs genomen inmiddels.
Ben nog niet zo heel lang bezig met ultimate team, en het zal me ongetwijfeld weer snel gaan vervelen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:57 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Op WeFut.com (een website van iemand op fok) kan je gewoon het team maken, opslaan en dan hoef je alleen de link te copy pasten.
Zo dus:
[ afbeelding ]
Apart team, zou niet zo snel 1 van deze spelers opstellen. Als het voor jou werkt is het top.
Vaak zijn de echt dure teams niet zo goed nee. Soms zie je teams met 1 speler die 20x zo duur is als de rest van het team, die kunnen nog wel eens gevaarlijk zijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 13:15 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ben nog niet zo heel lang bezig met ultimate team, en het zal me ongetwijfeld weer snel gaan vervelen.
Maar het valt wel op dat ruim de helft van de spelers echt belachelijk slecht is. Spelplezierdodend slecht.
Altijd die diepe bal vanaf de verdediging/middenveld en 80% van de keren hoef ik niet eens actief wat te doen om de bal terug te krijgen, wordt gewoon in de voeten van mijn middenveld/verdediging geparkeerd.
Team met Willian/ Pato/Neymar/Lucas en Ramires en ik weet alweer hoe laat het is
Yup divisie 7. De weerstand wordt ongetwijfeld hoger maar ook in Fut draft en die toernooien kan ik de echte goede spelers op 2 handen tellen denk ik in 25 a 30 potjes.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 13:25 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Vaak zijn de echt dure teams niet zo goed nee. Soms zie je teams met 1 speler die 20x zo duur is als de rest van het team, die kunnen nog wel eens gevaarlijk zijn.
Maar je zit dus ook nog in divisie 7? Daar zijn de tegenstanders sowieso nog niet zo goed, spel is alweer een tijdje uit en de mensen die er wat van bakken hebben zich al omhoog gewerkt.
Er was een issue op ps3... Alle redeemed items werden niet toegewezen .. geen transfer pile, geen coin boosts.. geen loan players niets.. en nu dus wel!quote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:51 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik heb 380K van die catalogus punten
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:57 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Op WeFut.com (een website van iemand op fok) kan je gewoon het team maken, opslaan en dan hoef je alleen de link te copy pasten.
Zo dus:
[ afbeelding ]
Apart team, zou niet zo snel 1 van deze spelers opstellen. Als het voor jou werkt is het top.
ligt eraan hoe goed je in fifa bent..als je makkelijk een 1.5-2x+ winratio hebt met seasons/fut hebt zou ik zeker draft aanradenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:09 schreef Enix het volgende:
Hoe komt het dat veel van jullie zoveel draft spelen? Ik heb slechts 1x draft gespeeld, doordat ik in het begin een gratis deelname kreeg. Is het de 15k coins waard?
Wijnaldum als LMquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:13 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even voor de volledigheid maar het TOTW posten.
wefut
Ik had ook gehoopt dat ie CAM zou zijn. Maar helaas..quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:29 schreef Donnis het volgende:
[..]
Wijnaldum als LMheb je dus helemaal niks aan want Depay is beter. En met een LM + LW spelen kan alleen met drie verdedigers.
41212 spelen en depay of wijnalduw als st gebruiken (lf dus met 7 chem)quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:29 schreef Donnis het volgende:
[..]
Wijnaldum als LMheb je dus helemaal niks aan want Depay is beter. En met een LM + LW spelen kan alleen met drie verdedigers.
Volgens geruchten heeft hij paar maanden geleden een Tesla gekocht.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:27 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hoe rijk ben je al? Kan je al pensioneren?
Ik kreeg in al mn draft deelnames (3 x) tot nu toe altijd Ronaldo en Neymar. Messi kon ik ook kiezen maar die liet ik links liggen omdat ik toch niets met hem kan....quote:
Zal wel gewoon pech van mijn kant zijn dan. Ik kies er iig niet snel voor om nog een keer 15k te besteden voor draft.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:17 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik kreeg in al mn draft deelnames (3 x) tot nu toe altijd Ronaldo en Neymar. Messi kon ik ook kiezen maar die liet ik links liggen omdat ik toch niets met hem kan....
Mn laatste draft team kreeg ik zelfs op 100 chem
Niet dat ik veel won, maar goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |