Tuurlijk. Wat is je PSN ID? Welke trophies heb je nog nodig?quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:42 schreef Rijst het volgende:
Zijn er hier mensen die me willen helpen met trophies op de ps4?
Mn psn is chineesz. Friendly seasons. In fut en de gewone.quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:54 schreef Enix het volgende:
[..]
Tuurlijk. Wat is je PSN ID? Welke trophies heb je nog nodig?
Ah, die heb ik ook nog nodig. Vanavond voeg ik je wel ff toe. Heb je morgenmiddag/avond tijd?quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Mn psn is chineesz. Friendly seasons. In fut en de gewone.
Morgenavond jupquote:Op zondag 25 oktober 2015 14:58 schreef Enix het volgende:
[..]
Ah, die heb ik ook nog nodig. Vanavond voeg ik je wel ff toe. Heb je morgenmiddag/avond tijd?
Nee.quote:Op maandag 26 oktober 2015 08:56 schreef realbase het volgende:
50k pack... hmz 12 rare players.. zou ik ??
de gok verslaafde in me zeurt erom.... 2 duiveltjes op mn schouder.. " je hebt de coins.. doe het !"quote:
Ik had Torres in de ene en Kishna in de andere. Woohooquote:Op maandag 26 oktober 2015 08:08 schreef realbase het volgende:
wow, luca T in mn wekelijkse packwel een rare !!
Dan gewoon doen. Veel plezier met je 80 rated als hoogste speler.quote:Op maandag 26 oktober 2015 08:59 schreef realbase het volgende:
[..]
de gok verslaafde in me zeurt erom.... 2 duiveltjes op mn schouder.. " je hebt de coins.. doe het !"
volgens mij willen ze het niet... easervers downquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dan gewoon doen. Veel plezier met je 80 rated als hoogste speler.
ik heb 900 coins aan discard waarde en wat contracten.quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:17 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik had Negredo in mijn weekly packs! Hoopte een beetje op Ibra maar dat zat er helaas niet in.
kon het niet laten.. 81 rated was het hoogst.. heb er ongeveer net zoveeel weer voor terug in total (44k nu.. staat nog 1 speler te koop)quote:
Nog eentje kopen dan. Of is er maar 1 per account beschikbaar?quote:Op maandag 26 oktober 2015 14:12 schreef realbase het volgende:
[..]
kon het niet laten.. 81 rated was het hoogst.. heb er ongeveer net zoveeel weer voor terug in total (44k nu.. staat nog 1 speler te koop)
Volgende week misschien.quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:17 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik had Negredo in mijn weekly packs! Hoopte een beetje op Ibra maar dat zat er helaas niet in.
1 per account, en heb maar 1 account...quote:Op maandag 26 oktober 2015 14:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nog eentje kopen dan. Of is er maar 1 per account beschikbaar?
Uit één pack of heb je er 10 geopend?quote:
Lol normaal 10quote:Op maandag 26 oktober 2015 20:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
Uit één pack of heb je er 10 geopend?
Oh dit heb ik ook hoor, dan kan ik me net handhaven in een divisie en het seizoen daarna win ik alles en word ik kampioen met een minimaal aantal wedstrijden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:14 schreef Rickertman96 het volgende:
Snap er niks van laatste tijd, heb soms dagen dat ik echt alles win en dan de volgende dag met hetzelfde team weer alles verlies
En dan ga je weer twijfelen aan je team en ben je weer een nieuwe aan het maken..
Bal aannemen met R1 werkt ook prettig.. Het "stuurt" daarna makkelijker een bepaalde richting op.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 02:28 schreef Lastpost het volgende:
Jesus, valt me nu pas op dat je met R1 ingedrukt veel makkelijker draait en dribbelt.![]()
same here.. irritante is vooral als je een divisie omhoog gaat.. 3 potjes speelt en alles wint.. de dag erop door gaat en alles verliest en je of weer omlaag gaat of net divisie behoudt..quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:14 schreef Rickertman96 het volgende:
Snap er niks van laatste tijd, heb soms dagen dat ik echt alles win en dan de volgende dag met hetzelfde team weer alles verlies
En dan ga je weer twijfelen aan je team en ben je weer een nieuwe aan het maken..
R1? Bij mij laat hij de bal dan door z'n benen gaanquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Bal aannemen met R1 werkt ook prettig.. Het "stuurt" daarna makkelijker een bepaalde richting op.
Bij mij is dat L1.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:18 schreef A_Valbuena het volgende:
[..]
R1? Bij mij laat hij de bal dan door z'n benen gaan
snap niks van deze zinquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:41 schreef realbase het volgende:
ligt het aan mij of is Foot vorig jaars upperbody ?
ga je het wel proberen ?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 10:42 schreef Rijst het volgende:
Moet nog 1 trophy voor de platinum. En dat is de online draft winnen maar dat gaat me noet lukken.
ik doe het heeeel soms.. kom vaak niet verder dan de eerste of 2e ronde en voor de packs die je krijgt hoef je het ook niet te doen. wel rot dat je dan je trophy niet gaat halenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 10:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Gister al gedaan. 4x. Toen heb ik gelijk een ander spel erin gedaan. Its not worth it.
Dat mis ik ook een beetje. Bij toernooitjes is het allemaal toch iets spannender. Draft is wel aardig maar ik speel FUT eigenlijk om met mijn eigen teams te spelen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 11:26 schreef Papadiouf het volgende:
Het is jammer dat er geen wekelijkse cups zijnalleen maar seasons is saai.
Komen vanzelf.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 11:26 schreef Papadiouf het volgende:
Het is jammer dat er geen wekelijkse cups zijnalleen maar seasons is saai.
jup ben al promotie mis gelopen daardoor.. en nu voor de 2e keer nog maar 1 match om promotie te halen in div 4.. als ik maar niet weer zo'n disconnect krijgquote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:55 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Sta je 1-0 voor, valt je verbinding met de EA-servers weg, verlies je de wedstrijd. Dat is zo frustrerend.
Kijk, dat de verbinding weg valt, kan, maar dat ik hem dan verlies, slaat nergens op. Dat ze geen onderscheid kunnen maken tussen opgeven of disconnect.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:26 schreef realbase het volgende:
[..]
jup ben al promotie mis gelopen daardoor.. en nu voor de 2e keer nog maar 1 match om promotie te halen in div 4.. als ik maar niet weer zo'n disconnect krijg
Als CAM is hij onbetaalbaar, ben ik bang.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:24 schreef Papadiouf het volgende:
Felipe anderson CAMHad m graag op LW gehad.
Koper bedoel je. Oh nee, dat is meer waard dan brons.quote:
En die auto-tackle is dus altijd perfect op de bal, zonder een overtreding te maken?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:38 schreef Confetti het volgende:
Voor wie het nog niet hebben meegekregen. De waarheid omtrent high pressure abusers is eindelijk boven tafel. Het is een soort legacy defending exploit.
1. Druk de standing tackle knop in. Hou hem ingedrukt.
2. Terwijl je de standing tackle knop nog ingedrukt houdt moet je naar je tegenstander toe rennen.
3. Je speler zal op dat moment een auto-tackle uitvoeren.
Echt een kut exploit die het spel verknalt.
Dat niet. Het werkt gewoon net als vroeger. Je hoeft de tackle niet te timen maar spelers met hoge defending stats zijn er wat beter in dan anderen. Op deze manier kun je wel dat absurde high pressure spelen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
En die auto-tackle is dus altijd perfect op de bal, zonder een overtreding te maken?
Ik vind m op de flank wel goed, maar voor de CAM positie is ie wat te houterig denk ik. Teixeira op Cam is trouwens echtquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:14 schreef Enix het volgende:
[..]
Als CAM is hij onbetaalbaar, ben ik bang.
Voor de rest wel een aardig TOTW. Hopelijk zijn Umtiti en Gameiro een beetje te betalen.
Is dit echt zo? Wtf. Ik zit altijd maar mis te timen met die standing tackles.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:38 schreef Confetti het volgende:
Voor wie het nog niet hebben meegekregen. De waarheid omtrent high pressure abusers is eindelijk boven tafel. Het is een soort legacy defending exploit.
2. Terwijl je de standing tackle knop nog ingedrukt houdt moet je naar je tegenstander toe rennen.
Ik weet niet of je het zelf hebt uitgeprobeerd, maar dit werkt niet. 50% van de tijd zet hij meteen een tackle in ipv nadat je het los laat of automatisch bij de tegenstanderquote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:38 schreef Confetti het volgende:
Vanmiddag eens geprobeerd, gebeurt inderdaad helemaal niks.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:30 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het zelf hebt uitgeprobeerd, maar dit werkt niet. 50% van de tijd zet hij meteen een tackle in ipv nadat je het los laat of automatisch bij de tegenstander
Ik heb het gevoel dat het werkt indien de speler niet meteen hapt. Je hebt er dus eigenlijk niks aan omdat het risico te groot is dat je meteen hapt.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vanmiddag eens geprobeerd, gebeurt inderdaad helemaal niks.
Je deed het fout. Je had geen mexicano met chilisaus in je linker hand en je deed geen 720 ladderstal fakie no scope tegelijkertijd.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vanmiddag eens geprobeerd, gebeurt inderdaad helemaal niks.
Ja, dat is ook de bedoeling. Zodra je op de standing tackle knop doet zal hij een tackle inzetten. De truc is om vervolgens de knop ingedrukt te houden en op de tegenstander te jagen. Dan zal die vanzelf tackelen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:30 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het zelf hebt uitgeprobeerd, maar dit werkt niet. 50% van de tijd zet hij meteen een tackle in ipv nadat je het los laat of automatisch bij de tegenstander
Ahja ja zo is het wel bruikbaar inderdaad. Maar die high pressure misbruikers gebruiken vooral custom tacts.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:47 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ja, dat is ook de bedoeling. Zodra je op de standing tackle knop doet zal hij een tackle inzetten. De truc is om vervolgens de knop ingedrukt te houden en op de tegenstander te jagen. Dan zal die vanzelf tackelen.
Voorbeeld: tegenstander krijgt een doeltrap. Druk dan alvast de tackle.knop in en hou hem ingedrukt tot je de bal terug hebt.
die gast fluit wat af zeg !quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:30 schreef Elan het volgende:
"And the game is under the control of Mehmet Yildiraz" What a fucking
surprise!
ik bedoel meer dat hij verschrikkelijk veel potjes fluitquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 08:50 schreef Enix het volgende:
Hangt het serieus van de scheidsrechter af hoeveel er wordt afgefloten?
Mzizi kan er ook wat van, maar die mag mij nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:12 schreef realbase het volgende:
[..]
ik bedoel meer dat hij verschrikkelijk veel potjes fluit
Ohh op die manier, haha.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:12 schreef realbase het volgende:
[..]
ik bedoel meer dat hij verschrikkelijk veel potjes fluit
Geen Clasie, Vejinovic, Van Beek en Janmaat.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:02 schreef Amplifier het volgende:
Ik ben ook pas begonnen! Dit is mijn selectie:
[ afbeelding ]
Nog tips? Ik doe het wel aardig met deze selectie, speelt lekker. Toch heb ik graag nog wat snellere spelers..
El Ghazi eruit voor Promes en Veltman eruit voor BMI.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:02 schreef Amplifier het volgende:
[ afbeelding ]
Nog tips? Ik doe het wel aardig met deze selectie, speelt lekker. Toch heb ik graag nog wat snellere spelers..
Veltman -> Van Dijkquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:02 schreef Amplifier het volgende:
[ afbeelding ]
In seasons enzo wel. Daar kun je ergens de strengheid van de scheids zien. Tenminste, dat was ooit wel zo. Of het nu nog is, geen idee.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 08:50 schreef Enix het volgende:
Hangt het serieus van de scheidsrechter af hoeveel er wordt afgefloten?
promes > el ghazi.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:49 schreef Enix het volgende:
[..]
Veltman -> Van Dijk
Clasie -> Strootman
El Ghazi -> Promes
quote:Op [quote]
[b]Op vrijdag 30 oktober 2015 12:35 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
El Ghazi eruit voor Promes en Veltman eruit voor BMI.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:49 schreef Enix het volgende:
[..]
Veltman -> Van Dijk
Clasie -> Strootman
El Ghazi -> Promes
Thanks! Van Dijk heb ik in de reserve staan bedenk ik me net, die kan ik dan ipv van Beek, Veltman speelt echt super achterin dus die laat ik liever staan.quote:vrijdag 30 oktober 2015 12:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:[/b]
[..]
Geen Clasie, Vejinovic, Van Beek en Janmaat.
Clasie is overigens een toppertje. Van Beek heb ik kort gehad maar die deed het ook prima. Veltman zou ik, met zijn 72 physical, nooit opstellen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:22 schreef Amplifier het volgende:
[..]
[..]
[..]
Thanks! Van Dijk heb ik in de reserve staan bedenk ik me net, die kan ik dan ipv van Beek, Veltman speelt echt super achterin dus die laat ik liever staan.
Promes zeker een goede, snelle jongen. Ga ik vanavond even kijken als ik thuis ben.
Bruno Martens Indi echt zo goed ja? Strootman heb ik naar zitten kijken, zal hem nog eens beter bekijken. Verder wil ik heel graag Depay, maar die is nog zo duur
Ik zal vanavond eens kijkenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:57 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Clasie is overigens een toppertje. Van Beek heb ik kort gehad maar die deed het ook prima. Veltman zou ik, met zijn 72 physical, nooit opstellen.
Litmanen heeft een zware week gehad, je kan de Feyenoorders best laten staan.
Feyenooitquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:57 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Clasie is overigens een toppertje. Van Beek heb ik kort gehad maar die deed het ook prima. Veltman zou ik, met zijn 72 physical, nooit opstellen.
Litmanen heeft een zware week gehad, je kan de Feyenoorders best laten staan.
Beter als in de zin van makkelijker scoren? 15 was een bak aids man, zelfs nog erger als 16quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:34 schreef Rickertman96 het volgende:
Ben laatste tijd weer af en toe FUT15 aan het spelen, wat was dat toch beter dan FUT16
Scoren was veel makkelijker dan in 16quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:14 schreef 3-O-Three het volgende:
[..]
Beter als in de zin van makkelijker scoren? 15 was een bak aids man, zelfs nog erger als 16
Kreeg ineens 2500 muntjes, dus dat zal wel inderdaadquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:39 schreef Tobi-wan het volgende:
Volgens mij zijn er weer daily gifts in de web app.
Ik 250quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kreeg ineens 2500 muntjes, dus dat zal wel inderdaad
misschien heeft hij op de verkeerde knop gedrukt ?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:01 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat de gek er voor geeft...
[ afbeelding ]
Waarom zou iemand hier 5k voor neerleggen? Kan me niet eens meer herinneren dat ik hem voor zoveel op de auction had gezet...
Moest er even over nadenken, kan zijn dat er geen 1 op de auction staat en dat ik daarom de BIN op 5k had gezet. Staat er nu 2 op voor 1000 en 1800... Denk dat ik gewoon geluk heb gehad.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:05 schreef realbase het volgende:
[..]
misschien heeft hij op de verkeerde knop gedrukt ?
Bezopen mensen, zoiets.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:01 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat de gek er voor geeft...
[ afbeelding ]
Waarom zou iemand hier 5k voor neerleggen? Kan me niet eens meer herinneren dat ik hem voor zoveel op de auction had gezet...
Vind je? Ik kan echt niks met die man in mijn Serie A team, tien wedstrijden mee gespeeld en weer weggegooid. Jovetic en Higuain werken voor mij beterquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:29 schreef Rickertman96 het volgende:
Wat is Dybala toch goed op dit spel zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |