Ohh op die manier, haha.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:12 schreef realbase het volgende:
[..]
ik bedoel meer dat hij verschrikkelijk veel potjes fluit
Geen Clasie, Vejinovic, Van Beek en Janmaat.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:02 schreef Amplifier het volgende:
Ik ben ook pas begonnen! Dit is mijn selectie:
[ afbeelding ]
Nog tips? Ik doe het wel aardig met deze selectie, speelt lekker. Toch heb ik graag nog wat snellere spelers..
El Ghazi eruit voor Promes en Veltman eruit voor BMI.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:02 schreef Amplifier het volgende:
[ afbeelding ]
Nog tips? Ik doe het wel aardig met deze selectie, speelt lekker. Toch heb ik graag nog wat snellere spelers..
Veltman -> Van Dijkquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:02 schreef Amplifier het volgende:
[ afbeelding ]
In seasons enzo wel. Daar kun je ergens de strengheid van de scheids zien. Tenminste, dat was ooit wel zo. Of het nu nog is, geen idee.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 08:50 schreef Enix het volgende:
Hangt het serieus van de scheidsrechter af hoeveel er wordt afgefloten?
promes > el ghazi.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:49 schreef Enix het volgende:
[..]
Veltman -> Van Dijk
Clasie -> Strootman
El Ghazi -> Promes
quote:Op [quote]
[b]Op vrijdag 30 oktober 2015 12:35 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
El Ghazi eruit voor Promes en Veltman eruit voor BMI.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:49 schreef Enix het volgende:
[..]
Veltman -> Van Dijk
Clasie -> Strootman
El Ghazi -> Promes
Thanks! Van Dijk heb ik in de reserve staan bedenk ik me net, die kan ik dan ipv van Beek, Veltman speelt echt super achterin dus die laat ik liever staan.quote:vrijdag 30 oktober 2015 12:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:[/b]
[..]
Geen Clasie, Vejinovic, Van Beek en Janmaat.
Clasie is overigens een toppertje. Van Beek heb ik kort gehad maar die deed het ook prima. Veltman zou ik, met zijn 72 physical, nooit opstellen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:22 schreef Amplifier het volgende:
[..]
[..]
[..]
Thanks! Van Dijk heb ik in de reserve staan bedenk ik me net, die kan ik dan ipv van Beek, Veltman speelt echt super achterin dus die laat ik liever staan.
Promes zeker een goede, snelle jongen. Ga ik vanavond even kijken als ik thuis ben.
Bruno Martens Indi echt zo goed ja? Strootman heb ik naar zitten kijken, zal hem nog eens beter bekijken. Verder wil ik heel graag Depay, maar die is nog zo duur
Ik zal vanavond eens kijkenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:57 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Clasie is overigens een toppertje. Van Beek heb ik kort gehad maar die deed het ook prima. Veltman zou ik, met zijn 72 physical, nooit opstellen.
Litmanen heeft een zware week gehad, je kan de Feyenoorders best laten staan.
Feyenooitquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:57 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Clasie is overigens een toppertje. Van Beek heb ik kort gehad maar die deed het ook prima. Veltman zou ik, met zijn 72 physical, nooit opstellen.
Litmanen heeft een zware week gehad, je kan de Feyenoorders best laten staan.
Beter als in de zin van makkelijker scoren? 15 was een bak aids man, zelfs nog erger als 16quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:34 schreef Rickertman96 het volgende:
Ben laatste tijd weer af en toe FUT15 aan het spelen, wat was dat toch beter dan FUT16
Scoren was veel makkelijker dan in 16quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:14 schreef 3-O-Three het volgende:
[..]
Beter als in de zin van makkelijker scoren? 15 was een bak aids man, zelfs nog erger als 16
Kreeg ineens 2500 muntjes, dus dat zal wel inderdaadquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:39 schreef Tobi-wan het volgende:
Volgens mij zijn er weer daily gifts in de web app.
Ik 250quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kreeg ineens 2500 muntjes, dus dat zal wel inderdaad
misschien heeft hij op de verkeerde knop gedrukt ?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:01 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat de gek er voor geeft...
[ afbeelding ]
Waarom zou iemand hier 5k voor neerleggen? Kan me niet eens meer herinneren dat ik hem voor zoveel op de auction had gezet...
Moest er even over nadenken, kan zijn dat er geen 1 op de auction staat en dat ik daarom de BIN op 5k had gezet. Staat er nu 2 op voor 1000 en 1800... Denk dat ik gewoon geluk heb gehad.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:05 schreef realbase het volgende:
[..]
misschien heeft hij op de verkeerde knop gedrukt ?
Bezopen mensen, zoiets.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:01 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat de gek er voor geeft...
[ afbeelding ]
Waarom zou iemand hier 5k voor neerleggen? Kan me niet eens meer herinneren dat ik hem voor zoveel op de auction had gezet...
Vind je? Ik kan echt niks met die man in mijn Serie A team, tien wedstrijden mee gespeeld en weer weggegooid. Jovetic en Higuain werken voor mij beterquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:29 schreef Rickertman96 het volgende:
Wat is Dybala toch goed op dit spel zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |