Als CAM is hij onbetaalbaar, ben ik bang.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:24 schreef Papadiouf het volgende:
Felipe anderson CAMHad m graag op LW gehad.
Koper bedoel je. Oh nee, dat is meer waard dan brons.quote:
En die auto-tackle is dus altijd perfect op de bal, zonder een overtreding te maken?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:38 schreef Confetti het volgende:
Voor wie het nog niet hebben meegekregen. De waarheid omtrent high pressure abusers is eindelijk boven tafel. Het is een soort legacy defending exploit.
1. Druk de standing tackle knop in. Hou hem ingedrukt.
2. Terwijl je de standing tackle knop nog ingedrukt houdt moet je naar je tegenstander toe rennen.
3. Je speler zal op dat moment een auto-tackle uitvoeren.
Echt een kut exploit die het spel verknalt.
Dat niet. Het werkt gewoon net als vroeger. Je hoeft de tackle niet te timen maar spelers met hoge defending stats zijn er wat beter in dan anderen. Op deze manier kun je wel dat absurde high pressure spelen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
En die auto-tackle is dus altijd perfect op de bal, zonder een overtreding te maken?
Ik vind m op de flank wel goed, maar voor de CAM positie is ie wat te houterig denk ik. Teixeira op Cam is trouwens echtquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:14 schreef Enix het volgende:
[..]
Als CAM is hij onbetaalbaar, ben ik bang.
Voor de rest wel een aardig TOTW. Hopelijk zijn Umtiti en Gameiro een beetje te betalen.
Is dit echt zo? Wtf. Ik zit altijd maar mis te timen met die standing tackles.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:38 schreef Confetti het volgende:
Voor wie het nog niet hebben meegekregen. De waarheid omtrent high pressure abusers is eindelijk boven tafel. Het is een soort legacy defending exploit.
2. Terwijl je de standing tackle knop nog ingedrukt houdt moet je naar je tegenstander toe rennen.
Ik weet niet of je het zelf hebt uitgeprobeerd, maar dit werkt niet. 50% van de tijd zet hij meteen een tackle in ipv nadat je het los laat of automatisch bij de tegenstanderquote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:38 schreef Confetti het volgende:
Vanmiddag eens geprobeerd, gebeurt inderdaad helemaal niks.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:30 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het zelf hebt uitgeprobeerd, maar dit werkt niet. 50% van de tijd zet hij meteen een tackle in ipv nadat je het los laat of automatisch bij de tegenstander
Ik heb het gevoel dat het werkt indien de speler niet meteen hapt. Je hebt er dus eigenlijk niks aan omdat het risico te groot is dat je meteen hapt.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vanmiddag eens geprobeerd, gebeurt inderdaad helemaal niks.
Je deed het fout. Je had geen mexicano met chilisaus in je linker hand en je deed geen 720 ladderstal fakie no scope tegelijkertijd.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vanmiddag eens geprobeerd, gebeurt inderdaad helemaal niks.
Ja, dat is ook de bedoeling. Zodra je op de standing tackle knop doet zal hij een tackle inzetten. De truc is om vervolgens de knop ingedrukt te houden en op de tegenstander te jagen. Dan zal die vanzelf tackelen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:30 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het zelf hebt uitgeprobeerd, maar dit werkt niet. 50% van de tijd zet hij meteen een tackle in ipv nadat je het los laat of automatisch bij de tegenstander
Ahja ja zo is het wel bruikbaar inderdaad. Maar die high pressure misbruikers gebruiken vooral custom tacts.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:47 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ja, dat is ook de bedoeling. Zodra je op de standing tackle knop doet zal hij een tackle inzetten. De truc is om vervolgens de knop ingedrukt te houden en op de tegenstander te jagen. Dan zal die vanzelf tackelen.
Voorbeeld: tegenstander krijgt een doeltrap. Druk dan alvast de tackle.knop in en hou hem ingedrukt tot je de bal terug hebt.
die gast fluit wat af zeg !quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:30 schreef Elan het volgende:
"And the game is under the control of Mehmet Yildiraz" What a fucking
surprise!
ik bedoel meer dat hij verschrikkelijk veel potjes fluitquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 08:50 schreef Enix het volgende:
Hangt het serieus van de scheidsrechter af hoeveel er wordt afgefloten?
Mzizi kan er ook wat van, maar die mag mij nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:12 schreef realbase het volgende:
[..]
ik bedoel meer dat hij verschrikkelijk veel potjes fluit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |