Uit één pack of heb je er 10 geopend?quote:
Lol normaal 10quote:Op maandag 26 oktober 2015 20:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
Uit één pack of heb je er 10 geopend?
Oh dit heb ik ook hoor, dan kan ik me net handhaven in een divisie en het seizoen daarna win ik alles en word ik kampioen met een minimaal aantal wedstrijden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:14 schreef Rickertman96 het volgende:
Snap er niks van laatste tijd, heb soms dagen dat ik echt alles win en dan de volgende dag met hetzelfde team weer alles verlies
En dan ga je weer twijfelen aan je team en ben je weer een nieuwe aan het maken..
Bal aannemen met R1 werkt ook prettig.. Het "stuurt" daarna makkelijker een bepaalde richting op.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 02:28 schreef Lastpost het volgende:
Jesus, valt me nu pas op dat je met R1 ingedrukt veel makkelijker draait en dribbelt.![]()
same here.. irritante is vooral als je een divisie omhoog gaat.. 3 potjes speelt en alles wint.. de dag erop door gaat en alles verliest en je of weer omlaag gaat of net divisie behoudt..quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:14 schreef Rickertman96 het volgende:
Snap er niks van laatste tijd, heb soms dagen dat ik echt alles win en dan de volgende dag met hetzelfde team weer alles verlies
En dan ga je weer twijfelen aan je team en ben je weer een nieuwe aan het maken..
R1? Bij mij laat hij de bal dan door z'n benen gaanquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Bal aannemen met R1 werkt ook prettig.. Het "stuurt" daarna makkelijker een bepaalde richting op.
Bij mij is dat L1.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:18 schreef A_Valbuena het volgende:
[..]
R1? Bij mij laat hij de bal dan door z'n benen gaan
snap niks van deze zinquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:41 schreef realbase het volgende:
ligt het aan mij of is Foot vorig jaars upperbody ?
ga je het wel proberen ?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 10:42 schreef Rijst het volgende:
Moet nog 1 trophy voor de platinum. En dat is de online draft winnen maar dat gaat me noet lukken.
ik doe het heeeel soms.. kom vaak niet verder dan de eerste of 2e ronde en voor de packs die je krijgt hoef je het ook niet te doen. wel rot dat je dan je trophy niet gaat halenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 10:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Gister al gedaan. 4x. Toen heb ik gelijk een ander spel erin gedaan. Its not worth it.
Dat mis ik ook een beetje. Bij toernooitjes is het allemaal toch iets spannender. Draft is wel aardig maar ik speel FUT eigenlijk om met mijn eigen teams te spelen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 11:26 schreef Papadiouf het volgende:
Het is jammer dat er geen wekelijkse cups zijnalleen maar seasons is saai.
Komen vanzelf.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 11:26 schreef Papadiouf het volgende:
Het is jammer dat er geen wekelijkse cups zijnalleen maar seasons is saai.
jup ben al promotie mis gelopen daardoor.. en nu voor de 2e keer nog maar 1 match om promotie te halen in div 4.. als ik maar niet weer zo'n disconnect krijgquote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:55 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Sta je 1-0 voor, valt je verbinding met de EA-servers weg, verlies je de wedstrijd. Dat is zo frustrerend.
Kijk, dat de verbinding weg valt, kan, maar dat ik hem dan verlies, slaat nergens op. Dat ze geen onderscheid kunnen maken tussen opgeven of disconnect.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:26 schreef realbase het volgende:
[..]
jup ben al promotie mis gelopen daardoor.. en nu voor de 2e keer nog maar 1 match om promotie te halen in div 4.. als ik maar niet weer zo'n disconnect krijg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |