quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
frigide heet dat, is een oplossing voor.
Ze heeft wel heeele goede gelquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:06 schreef Martinello het volgende:
Margriet zoekt iedere dag een orkaan op.
Maar even serieus over het transgender onderwerp, wat bepaalt het geslacht van een persoon dan?quote:
Arantxa Sanchez was mijn favoriet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:10 schreef Karina het volgende:
Ik vond Sabatini vroeger altijd wel leuk.
Vind het even heel moeilijk om dit zo uit te leggen, ben bang dat ik het verkeerd zeg.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:08 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Maar even serieus over het transgender onderwerp, wat bepaalt het geslacht van een persoon dan?
Ja OK zn stem daar is geen discussie overquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Het nummer niet nee. Maar wat een stem!
Hij is ook handig met de vrouwtjesquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:37 schreef chufi het volgende:
Ja OK zn stem daar is geen discussie over
Ja ja ja ... Ooit je gebruikte slip naar hem geworpen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Hij is ook handig met de vrouwtjes![]()
ik ben voor de verandering ook maar eens niet terug gaan kijken vanaf het begin, val gewoon halverwege in.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:53 schreef DKUp het volgende:
Die thema-uitzendingen van Humberto zijn nog slechter dan de reguliere uitzendingen
Vond het wel lekker klinken eigenlijkquote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:10 schreef spierbal het volgende:
Wat slecht die Armin en trompenist samen
En toch blijf je kijken. Doen ze toch iets goed.quote:Op maandag 2 november 2015 22:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat een flopshow is dit eigenlijk altijd. Veel te veel tokkie BN'ers. Alleen Luuks item is meestal wel te pruimen.
Kijk het vrijwel nooit. Zapte er toevallig langs na onze staatspropaganda van Nieuwsuur.quote:Op maandag 2 november 2015 22:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En toch blijf je kijken. Doen ze toch iets goed.
Af en toe zitten er ook wel gasten die een goed verhaal hebben. En persoonlijk vind ik Humberto het altijd leuk doen.quote:Op maandag 2 november 2015 22:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En toch blijf je kijken. Doen ze toch iets goed.
En net roep je dat het altijd een flopshow is.quote:Op maandag 2 november 2015 22:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kijk het vrijwel nooit. Zapte er toevallig langs na onze staatspropaganda van Nieuwsuur.
De keren dat ik het gezien heb viel het tegen..quote:Op maandag 2 november 2015 22:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En net roep je dat het altijd een flopshow is.
Zou zweren dat je homofiel bent, aangezien je die musicaltroep blijft kijkenquote:Op maandag 2 november 2015 22:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gaan ze de camera veranderen zodat ze niet beeld is
Ik ook. It's not Lupus. Hij moet een second opinion halen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:04 schreef Karina het volgende:
Ik moest bij Lupus meteen aan House MD denken![]()
In 1 aflevering was het echt lupusquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:07 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik ook. It's not Lupus. Hij moet een second opinion halen.
Humberto, Seal, Jandino en Roué... - vier kale, donkere mannen. En dan als bonus ook nog Philippe, als kale blanke man.quote:
Doet mij nou echt niks.quote:
Hij doet straks ook zijn pruik af denk ik.quote:Op woensdag 4 november 2015 23:34 schreef roos85 het volgende:
Hij doet me aan Marc - Marie Huijbrechts denken
Nee en beter zal het zeker niet meer worden ...quote:Op woensdag 4 november 2015 23:43 schreef Nizno het volgende:
Ik vind haar nog steeds niet bijzonder goed zingen.
En ze heeft nogal maniertjes qua beweging.quote:Op woensdag 4 november 2015 23:43 schreef Nizno het volgende:
Bij the Voice UK is ze niet voor niks voortijdig eruit gestemd.quote:Op woensdag 4 november 2015 23:43 schreef Nizno het volgende:
Volgens mij sterft ze van de zenuwen, dat gepluk aan haar haar.quote:Op donderdag 5 november 2015 00:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
En ze heeft nogal maniertjes qua beweging.
Dat gezwier met haar armen is ook nogal storend. Maar goed, anderzijds vind ik dat ook van Seal van de week.quote:Op donderdag 5 november 2015 08:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij sterft ze van de zenuwen, dat gepluk aan haar haar.
yup, op een dinsdag, lekker makkelijk plannen ook voor mensen die op grote afstand wonen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |