ik moet hier nog steeds keihard om lachenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Dikke tetten
![]()
Misschien ook een dikke BMW
Ahh op die fietsquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Dikke tetten
![]()
Misschien ook een dikke BMW
In het theater ook enorm genietenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:07 schreef Negentiendertig het volgende:
Ik ken die hele Sara niet, maar kvind dr supergrappig
Hoezo? Is ze niet populair onder FOK!-ers?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
In het theater ook enorm genieten
Maar ik vrees dat ik nu de hoon over me heen krijg.
Geen idee, nooit uitgezocht.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:13 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Hoezo? Is ze niet populair onder FOK!-ers?
Mijn vriendin kan me tijdens een show van Sara nog net handelen als ik naast haad zit.quote:Zou haar ook wel eens willen zien in t theater. Sws een topavond dan
Maakt niet uit. Blijft geniaalquote:
Oh, maar over Mari geloof ik het dan weer gelijk.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:45 schreef Nizno het volgende:
Mari van de Ven op facebook
5 uur
En dan word je gebeld door Shownieuws met de vraag: je naam is ook gevallen in de rechtbank dat je met Wendy hebt gebruikt, volgens de onbekende bron😪 te triest voor woorden. Wellicht dat hij/zij zich heeft vergist in mijn poederkwast relativeer ik dan maar weer. Maar dan weten jullie iig dat het de grootste onzin is en dat ik nog nooit iets heb gesnoven. En door! #jekuntermaardrukmeezijn #onzin #valseroddels #onrecht #verbijsterd #schandalig
534 vind-ik-leuks124 reacties
Inderdaadquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik had verwacht dat ze 200 kilo woog, na Humberto's intro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |