ik ook!quote:
Zij gaat natuurlijk ook gruwelijk goed zijn.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:20 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik ook!
Gelift van Groningen naar Zuid-Afrika. Wat een bazin
Nee, een Boinzin.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:20 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik ook!
Gelift van Groningen naar Zuid-Afrika. Wat een bazin
Precies datquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:22 schreef MissJ het volgende:
ze kan echt wel goed zingen, maar vind wel dat ze dit nummer verkracht.
dat was toevalquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:27 schreef Uccie het volgende:
Dat enthousiasme van Anouk is wel enorm overdreven, kan ze niet een beetje dimmen?
Ik wordt er wel blij van.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:27 schreef Uccie het volgende:
Dat enthousiasme van Anouk is wel enorm overdreven, kan ze niet een beetje dimmen?
Nou zeg, die wordt gewoon hysterisch van enthousiasme.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:27 schreef Uccie het volgende:
Overigens zou ik, als ik zou kunnen zingen en mee zou doen en zou mogen kiezen, ook voor Anouk kiezen, maar dit vond ik wel een beetje erg koeltjes.quote:
ik niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Overigens zou ik, als ik zou kunnen zingen en mee zou doen en zou mogen kiezen, ook voor Anouk kiezen, maar dit vond ik wel een beetje erg koeltjes.
Ik heb zo jaren gewerkt, dus dat merk ik denk ik niet eensquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik niet.
Anouk kan er voor zorgen dat als je door bent je je rot voelt
Echt zo'n drugskopquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Wendy ziet er echt gruwelijk uit, zeg
coke, de witte sloperquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Wendy ziet er echt gruwelijk uit, zeg
Heel veel plezierquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:56 schreef MissJ het volgende:
ik kan niet kijken vanavond, want ga naar een concert van Tha Piemp in Ziggo Dome
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |