Mocht het rustiger zijn door de weeks, kun je ook denken aan een aantal belegde broodjesquote:Op dinsdag 3 november 2015 13:02 schreef Isegrim het volgende:
Dat merken we vanzelf.Er zullen in elk geval ook wel zakelijke klanten bij komen als we de hele week open zijn.
We bezorgen ook hè!
Leuk om die positieve berichten over jullie zaak te lezen!!quote:Op vrijdag 6 november 2015 07:57 schreef Isegrim het volgende:
Er heeft iemand 40 blokjes fudge besteld.![]()
Vandaag testbroodjes bakken voor restaurant om de hoek.
quote:Op vrijdag 6 november 2015 10:06 schreef Isegrim het volgende:
Dat fudge snijden, daar moet ik nog iets op verzinnen. Wat een kutklus is dat zeg.Ik zou een raster willen dat ik er zo doorheen kan drukken. Als iemand iets weet...
Had ik ook al naar zitten kijken ja, maar ik weet niet of dat veel minder werk is dan met het wiegemes dat ik nu gebruik. Ik zou vooral zo'n hele plaat in één keer in blokjes willen joetsen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 10:47 schreef Erasmo het volgende:
Een kaassnijder wellicht wat?
[ afbeelding ]
Ik denk dat het daarin te veel blijft plakken. De fudge die ik maak is vrij zacht en sticky.quote:Op vrijdag 6 november 2015 10:48 schreef Puala het volgende:
Ik heb nog nooit fudge gemaakt, maar kan je het niet gewoon in die bonbon vormen maken? Dan kan je nog leuke vormpjes maken evt. ook
Hmm dat weet ik dan weer niet. Mijn moeder maakte altijd bonbons met die platen en dat ging prima met het er uit drukken. Maar de echte technieken ken ik niet neequote:Op vrijdag 6 november 2015 10:50 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik denk dat het daarin te veel blijft plakken. De fudge die ik maak is vrij zacht en sticky.
Deze danquote:Op vrijdag 6 november 2015 10:49 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Had ik ook al naar zitten kijken ja, maar ik weet niet of dat veel minder werk is dan met het wiegemes dat ik nu gebruik. Ik zou vooral zo'n hele plaat in één keer in blokjes willen joetsen.
Dat werkt wel, maar niet sneller dan de huidige methode. Het gaat me vooral om 'veel blokjes ineens'.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |