AH DAAR BEN JE.quote:
Mama vraagt waarom je niet thuis kwam eten vanavond.quote:
Eh, mama moest werken en at niet eens mee?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Mama vraagt waarom je niet thuis kwam eten vanavond.
Het loopt storm hier. Pas op hoor.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:59 schreef liiszle het volgende:
Wat een mooie nacht om mee weer eens in ONZ te begeven.
Nee, ik vroeg me af wie hier nu de baas is. In ONZ. En wie is er vrijgezel in de leeftijd van 20 - 27quote:
Ikquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg me af wie hier nu de baas is. In ONZ. En wie is er vrijgezel in de leeftijd van 20 - 27
Ben jij zoeen vrouwmensch?quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het loopt storm hier. Pas op hoor.
Ik, ik en ikquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg me af wie hier nu de baas is. In ONZ. En wie is er vrijgezel in de leeftijd van 20 - 27
Vooral dat laatste maar tm 30 mag ook hoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, ik heb 30 cm.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ben jij zoeen vrouwmensch?
Jij bent 28.quote:
Goed lieffiequote:
Nou ik dusquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:08 schreef liiszle het volgende:
[..]
Vooral dat laatste maar tm 30 mag ook hoor
Oh kutquote:
Voor deze keer zien we het thru zeh vingers.quote:
Volgende keer hak je ze eraf?!quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Voor deze keer zien we het thru zeh vingers.
quote:
Weet je moeder dat je stiekem op de broodrooster zit te internetten?quote:
dat weet yvonne jaquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Weet je moeder dat je stiekem op de broodrooster zit te internetten?
Over hoeveel jaar mag jij bier halen?quote:
Nee man. Laatste echte keer was in 2007 of zo.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:24 schreef Geralt het volgende:
Nachtbagger, bestaat dat fenomeen uberhaupt nog wel een beetje op FOK!?
Misschien ben ik oud aan het worden en misschien mis ik het vanwege onregelmatig werken ook wel ofzo en is het er elke nacht nog wel, maar toch niet meer zoveel als vroeger toch? Of ben ik nu gek?
Met een 14 jarige die bier voor mij gaat halen heb ik persoonlijk geen enkel probleem hoor.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Over hoeveel jaar mag jij bier halen?
2.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Over hoeveel jaar mag jij bier halen?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:24 schreef Geralt het volgende:
[..]
Met een 14 jarige die bier voor mij gaat halen heb ik persoonlijk geen enkel probleem hoor.
Ergo: hij mag nu al bier voor me halen
Toen ik zo oud was als jij was ik ook 16.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
2.
0 als de leeftijd niet was veranderd kutzooi
Serieus!? Ik ook!quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Toen ik zo oud was als jij was ik ook 16.
Dit is toch wel echt heel bizar hoor!quote:
Hallo, op een oude fiets moet je het leren?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zolang het maar geen omafiets is....quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hallo, op een oude fiets moet je het leren?
Nog lang niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zolang het maar geen omafiets is....
Zit er dan een gat in de popcornbak?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nog lang niet.
Ik val binnen je leeftijdscategorie. Gaan we nu naar de bioscoop en met popcorn gooien?![]()
![]()
Nee, in de nachobak. Ik wil er wel chilisaus bij, gaarne.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zit er dan een gat in de popcornbak?
Je kan ook overal een probleem in zien. Denk in oplossingen. Ik help je alvast. Er zit een gat in DevilsWhore.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zit er dan een gat in de popcornbak?
Dat prikt toch als de neten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, in de nachobak. Ik wil er wel chilisaus bij, gaarne.
Say no more.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:42 schreef Geralt het volgende:
[..]
Je kan ook overal een probleem in zien. Denk in oplossingen. Ik help je alvast. Er zit een gat in DevilsWhore.
Geen dank.
Kan je dat al zonder zijwieltjes?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:44 schreef DevilsWhore het volgende:
Hihihihihihi fiets mag ik op je rijden?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een sneeuwwitje stiekem als niemand kijkt jaquote:
Extra stimulazie. En worst met chilisausquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat prikt toch als de neten.
Leer het mij, oh meester.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kan je dat al zonder zijwieltjes?
Kan je toch beter een komkommer pakken hoor.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Extra stimulazie. En worst met chilisaus
Komkommer met chilisaus? Bah.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kan je toch beter een komkommer pakken hoor.
Lig je weer met je hont?quote:
Toevallig is komkommer met sambal prima te eten. Overigens enzo.quote:
Ik houd niet van sambal.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:48 schreef Geralt het volgende:
[..]
Toevallig is komkommer met sambal prima te eten. Overigens enzo.
Coolcool.quote:
Ik ben een slechte neger.quote:
Haha, pubermentaliteit. Wat schattig.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
meneer ik weet alles beter
ga weg joh
sodepleuristraal dan maar op.quote:
Fittie met mijn homeboy?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
meneer ik weet alles beter
ga weg joh
Schat, ik weet zelf amper hoe ik een date moet fixen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Coolcool.
Kun jij even mijn gay best friend zijn en me coachen voor mijn date zaterdag?
Ach, dan kan ik het ook niet op je dop smeren.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
sodepleuristraal dan maar op.
Welkom, ga lekker zitten. Pak wat te drinken.quote:
Met pleonasmen aan het strooien?quote:
Ik hossel dat voor jou dan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Schat, ik weet zelf amper hoe ik een date moet fixen.
WD40 prikt net zo denk ik.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ach, dan kan ik het ook niet op je dop smeren.
Jawel, want ik mag wel drinken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:51 schreef Fylax het volgende:
rezania is vast heel gezellif op verjaardagen
kuch
Nee, tautologieen.quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
sodepleuristraal dan maar op.
!!!!!!!!quote:
Voeren, aandacht geven, hij komt op je schoot zitten, go.quote:
Deze boj disst je waar je bij staat.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:51 schreef Fylax het volgende:
rezania is vast heel gezellif op verjaardagen
kuch
Ik maak niet iedereen bang, ik ben vandaag nog schattig genoemd.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:51 schreef Rezania het volgende:
[..]Ik zie het voor me, jongen gelijk bang.
![]()
nee is vast degene waarbij iedereen denktquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Deze boj disst je waar je bij staat.
Ehmz nee hoor. Dat was een pleonasme.quote:
Geen idee, nooit geprobeerd.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
WD40 prikt net zo denk ik.
Hey collega! Proost! Dit dat jeweettoch!quote:
Hij klinkt als mijn kat.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Voeren, aandacht geven, hij komt op je schoot zitten, go.
Wat een warm welkom.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Welkom, ga lekker zitten. Pak wat te drinken.
Fixed.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
nee is vast degene waarbij iedereen denkt
oh heb je hem weer![]()
PI, jongeman.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ehmz nee hoor. Dat was een pleonasme.
Gezondheidquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hey collega! Proost! Dit dat jeweettoch!
Hij wil mijn kat stelen.quote:
Uh, pasta.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij wil mijn kat stelen.
Maar wat moet ik doen, wat moet ik hem voeren?
quote:
Ik ben op zijn minst 11 jaar ouder dan jou. Jongemanquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:40 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik val binnen je leeftijdscategorie.
hjbquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:56 schreef Rezania het volgende:
Kan iemand Fylax naar bed sturen? Sesamstraat is allang afgelopen.
Dan jij*quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
[..]
Ik ben op zijn minst 11 jaar ouder dan jou. Jongeman
Ik had geen bier meer realiseerde ik me vandaag op het werk, godzijdank was Brennie bereidt om een paar blikken Finkbrau te scoren bij de Lidl. Echte liefdequote:
Als je niet eens weet wat een pleonasme is hoef je me niet te verbeteren. Me dunkt.quote:
Is er morgen weer FylaxFriday?quote:
Finkbrauquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:57 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik had geen bier meer realiseerde ik me vandaag op het werk, godzijdank was Brennie bereidt om een paar blikken Finkbrau te scoren bij de Lidl. Echte liefde![]()
Pleonasme - wit stoomquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als je niet eens weet wat een pleonasme is hoef je me niet te verbeteren. Me dunkt.
Ik ben 38 lul. Ergo ik heb geen idee wat je net zei.quote:
Fylax massaal uitwonen, 5 euro per persoon.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 01:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik ben 28 lul. Ergo ik heb geen idee wat je net zei.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 01:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Pleonasme - wit stoom
Tautologie - altijd en eeuwig.
En dat zonder google.
En waar past die precies?quote:
Wat een droomvrouw heb jequote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:57 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik had geen bier meer realiseerde ik me vandaag op het werk, godzijdank was Brennie bereidt om een paar blikken Finkbrau te scoren bij de Lidl. Echte liefde![]()
'op zijn minst 11 jaar ouder'.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 01:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik ben 28 lul. Ergo ik heb geen idee wat je net zei.
Het was een typo zie ik. Die 2 moest een 3 zijnquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 01:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Fylax massaal uitwonen, 5 euro per persoon.
Pleonasme, dat weet ik. Sinds wanneer zijn ze zo serieus in ONZ?quote:
flikker op johquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 01:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan ik.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 01:01 schreef nattermann het volgende:
[..]![]()
Ik dacht dat jij veul ouder was dan mij. Valt wel mee dan, eigenlijk.
Nou Rez, steek die maar in je zak; flikkerquote:
Als jij. Perfect Limburgs Nederlandsquote:
Kinderprostitutie, laat de AIVD het niet horen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 01:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kom pak nog een halve literquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 01:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Glas is leeg, ik ga pitten.
Jongens.
tot vanavond
kusje voor de mod die dees topik sluit straks.
Hangt van de zin af.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 01:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als jij. Perfect Limburgs Nederlands
Welterusten liefje schatje poepje.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 01:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Glas is leeg, ik ga pitten.
Jongens.
tot vanavond
kusje voor de mod die dees topik sluit straks.
Wie kent het gezegde niet.quote:
Hou je bek, pisnicht.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 01:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nou Rez, steek die maar in je zak; flikker
Baggernachtbagger.quote:
Ja dit was hem wel zo een beetje volgens mij.quote:
Weekendquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 01:07 schreef nattermann het volgende:
[..]
Weekend. Zondag weer aantreden.
Wie?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 01:09 schreef DevilsWhore het volgende:
Reznooo, wat is er eigenlijk met Stoep gebeurd?
Wie de fuck is dat?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 01:10 schreef Geralt het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/profile/stoep
Stoeprand. Of was dat voor jouw tijd?quote:
Meh. Lijkt me niks, idd puur en alleen al om die verdubbeling v/h weekendquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 01:10 schreef Geralt het volgende:
[..]
Weekend
2 ploegen, maar dat had ik al verteld. God weet of we bij ons ooit weer 5 ploegen gaan draaien.
Ene kant wel lekker elk weekend vrij, andere kant is 4 dagen weekend stukken beter dan 2.
Victor van der Stoepquote:
Ken ik niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 01:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Stoeprand. Of was dat voor jouw tijd?
Ohja, jij bent ook nog een jong groen blaadje.quote:
Daar ga ik het niet eens over hebben.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 01:11 schreef nattermann het volgende:
Zie eerst dat ding maar eens aan de gang te houden want dat wil geloof ik nog niet echt lukken hoorde ik
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 11:42 schreef yvonne het volgende:
Het is keidonker hier man, nu is het - donker-overdag-bagger
Stuur even een pootje deze kant op.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:24 schreef Monopoly het volgende:
Ik zit aan het bier en heb een hele-kip-in-braadzak in de oven
WHY DID THE CHICKEN CROSSED THE ROAD???quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Stuur even een pootje deze kant op.
Yes yesquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
WHY DID THE CHICKEN CROSSED THE ROAD???
BECAUSE FUCK YOU, I'M EATING MY CHICKEN
Omdat ze lekker gek zijn.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:39 schreef yvonne het volgende:
Vroegah werkte ik savonds nu kijk ik goddomme the voice, wat een ellende.Waarom kijken mensen dit?
Ik stop nog liever vrijwillig mijn eigen vuist in mijn anus dan dat ik the fucking voice moet kijken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:39 schreef yvonne het volgende:
Vroegah werkte ik savonds nu kijk ik goddomme the voice, wat een ellende.Waarom kijken mensen dit?
Misschien op Meiden van Holland, maar weet niet of je die zak bedoelde.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:43 schreef yvonne het volgende:
En er is ook werkelijk geen ene zak op tv.
Hoi Yvonne hoe gaat het?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:43 schreef yvonne het volgende:
En er is ook werkelijk geen ene zak op tv.
Soft valt tegen hoor.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Misschien op Meiden van Holland, maar weet niet of je die zak bedoelde.
Zo lenig ben ik nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik stop nog liever vrijwillig mijn eigen vuist in mijn anus dan dat ik the fucking voice moet kijken.
Gawelquote:
je laat geen mogelijkheid onbenut om aan te geven hoe graag jij je vuistje in je poepertje wil steken he. Jij boefje!quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik stop nog liever vrijwillig mijn eigen vuist in mijn anus dan dat ik the fucking voice moet kijken.
iedereen zit met zijn of haar vuist in de kont denk ik. Zitten wij hier met ons goeie gedrag.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 00:07 schreef yvonne het volgende:
dit is een langzaam -aan topic geworden.
Ik heb mono nog niet gespot inderdaadquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 00:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
iedereen zit met zijn of haar vuist in de kont denk ik. Zitten wij hier met ons goeie gedrag.
Is dat een beetje te vreten zoiets? Ik zag het eens op de reclame, maar nog nooit gekocht.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:24 schreef Monopoly het volgende:
Ik zit aan het bier en heb een hele-kip-in-braadzak in de oven
Ben je met pensioen?!quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:39 schreef yvonne het volgende:
Heel goed te doen. Door de zak blijft de kip heel sappig en droogt het niet uit. Vooral met de bijbehorende kruiden (wij halen de knoflookkruiden), is het vlees tot op het bot gekruid, en je trekt de botten er met gemak uit. Het vlees is heerlijk zacht en er zit ook een fijne saus in, als je het uit de zak haalt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 00:14 schreef Geralt het volgende:
[..]
Is dat een beetje te vreten zoiets? Ik zag het eens op de reclame, maar nog nooit gekocht.
Tevens vraag ik me af waarom die foliebraadzak niet smelt in een loeihete over. Hoe kan dat?
Ik heb de herhaling van de Rijdende Rechter gekekenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 00:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik heb mono nog niet gespot inderdaad
Toegegeven, die fietsbel van jou in mijn aarsje was magisch. Elke scheet gaf een mooi geluid en mensen gingen daadwerkelijk opzij voor mequote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je laat geen mogelijkheid onbenut om aan te geven hoe graag jij je vuistje in je poepertje wil steken he. Jij boefje!![]()
Jep, meerdere filetjes zelfs. Goed de tijd en temperatuur in de gaten houden!quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 00:17 schreef Geralt het volgende:
Klinkt goed. Kan je ook kipfilet in die zak knopen ipv een hele kip? Ik heb een grafhekel aan aan knoken moeten kluiven en alles. Kan dat?
Ik ga dat een keer maken denk ik. Zijn er meerdere smaken van? Of is het gewoon hier is een zak en flikker je kip erin en dat is het?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 00:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jep, meerdere filetjes zelfs. Goed de tijd en temperatuur in de gaten houden!
Ja, van paprika, pittig en knoflook tot nog 2-3 smaken meen ik.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 00:19 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik ga dat een keer maken denk ik. Zijn er meerdere smaken van? Of is het gewoon hier is een zak en flikker je kip erin en dat is het?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 00:18 schreef Geralt het volgende:
Overigens ben ik wel benieuwd naar hoe dat klonk
het zag er wel wat gek uit. Jij in dat rokje op mijn stuur. Maar man man man wat hebben we gelachen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 00:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Toegegeven, die fietsbel van jou in mijn aarsje was magisch. Elke scheet gaf een mooi geluid en mensen gingen daadwerkelijk opzij voor me
Vooral die haring met uitjes en rauwe berenpoten die we aten op het terras terwijl we ingesmeerd met vaseline een bijenkorf aan het slopen waren.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 00:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
het zag er wel wat gek uit. Jij in dat rokje op mijn stuur. Maar man man man wat hebben we gelachen.
Het valt me ineens op dat je zwart bent. Sinds wanneer ben jij geen mod meer?!quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 00:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vooral die haring met uitjes en rauwe berenpoten die we aten op het terras terwijl we ingesmeerd met vaseline een bijenkorf aan het slopen waren.
Het was een mooie zwoele zomeravond
Och, al een tijd niet meer. Heb ook vrij weinig gepost de laatste tijd. Was druk met werk en had een ander account aangemaakt. Voornamelijk om te trollen maar daar kwam al niets van terecht. Sinds deze week weer op dit account bezig, vooral omdat ik te lui was om me weer in te loggen op dit accountquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 00:28 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het valt me ineens op dat je zwart bent. Sinds wanneer ben jij geen mod meer?!
Ja draait nog steeds niet he.quote:
quote:Titties.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 00:30 schreef Geralt het volgende:
Hey mono, welke is dat? Als ik google zie ik alleen kippen in een braadzaak, maar de kip moet je toch zelf erin doen?![]()
zal ik je buttplug hier bewaren tot de kerst of wil je die nu hebben?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 00:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vooral die haring met uitjes en rauwe berenpoten die we aten op het terras terwijl we ingesmeerd met vaseline een bijenkorf aan het slopen waren.
Het was een mooie zwoele zomeravond
Bewaar maar, ik bewaar immers jouw rode gagball en anusketting ook voor een nieuwe dag samenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 00:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zal ik je buttplug hier bewaren tot de kerst of wil je die nu hebben?
Ja surveillance fiets was op zoek naar ik begreepquote:
Braadstomen zo heet dat dus. Ok man. Goeden tip. Smakelijk eten en proostquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 00:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze (of andere variant qua kruiden).
ik wil dan niet meer van die brandnetels in mijn plasbuis hoor.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 00:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bewaar maar, ik bewaar immers jouw rode gagball en anusketting ook voor een nieuwe dag samen
Nee, ik ben plat.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 00:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kijk naar beneden en je ziet er twee
Soms wou ik dat ik een vrouw was. Hele dag met je tieten spelen. Heerlijk. Ontspanning en ontstressend tegelijk.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 00:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kijk naar beneden en je ziet er twee
Ik ben afgekeurd.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 00:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja surveillance fiets was op zoek naar ik begreep
quote:
Ja dat verbaast me niks dan. Een vrouw zonder tieten is als een man zonder penis.quote:
yes.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 00:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja surveillance fiets was op zoek naar ik begreep
En ik wilde zo graag fietsen...quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 00:35 schreef Geralt het volgende:
[..]
[..]
Ja dat verbaast me niks dan. Een vrouw zonder tieten is als een man zonder penis.
In de onderste la van de vriezer, rechts van de bamischijven, onder de viandellen en links van de kroketten en vlammetjes.quote:
Ja hey ik ben voorzien en alles, zoek maar iemand andersquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 00:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En ik wilde zo graag fietsen...
Zet ik de pan vast aan !!quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 00:36 schreef Geralt het volgende:
[..]
In de onderste la van de vriezer, rechts van de bamischijven, onder de viandellen en links van de kroketten en vlammetjes.
Hoezo?
je mag wel een klein stukje fietsen hoor. Even proeven.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 00:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En ik wilde zo graag fietsen...
Van 2 lekke banden?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 00:36 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja hey ik ben voorzien en alles, zoek maar iemand anders
2 keilekkere dikke tieten die niet hangen.quote:
Ik snij altijd zelf brood! Veel lekkerder man blijft langer versquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 00:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
2 keilekkere dikke tieten die niet hangen.
Dikke tieten die niet hangen zijn echt de beste uitvinding sinds gesneden brood![]()
In de la boven de la waar de bitterballen liggen. Altijd vers dus.quote:
Nee joh, ik ben toch ziek, kan niet meer werken nu.quote:
Ja dat weet ik toch yvonne.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 00:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben toch zoek, kan niet meer werken nu.
Geen wonder dat Aart vertrektquote:
Goeie indeling.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 00:36 schreef Geralt het volgende:
[..]
In de onderste la van de vriezer, rechts van de bamischijven, onder de viandellen en links van de kroketten en vlammetjes.
Hoezo?
nou niet in de vriezer medunkt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 00:49 schreef nattermann het volgende:
[..]
Goeie indeling.
Waar staat de frituurpan?
Wat zijn die lui lenig dan.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 00:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
iedereen zit met zijn of haar vuist in de kont denk ik. Zitten wij hier met ons goeie gedrag.
Aan de overkant. Meest linkse kastje van de keuken. Want ik ben rechts. Dus dat is dat makkelijker met pakken. Bovendien was dat het enige kastje waar plek was voor mijn Frituur.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 00:49 schreef nattermann het volgende:
[..]
Goeie indeling.
Waar staat de frituurpan?
Nee, ik moet straks nog best lang werken, maar wil wel ik helemaal niet met pensioen m'n werk is veel te leuk.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 00:48 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja dat weet ik toch yvonne.
Ik dacht alleen even dat je al zo oud was dat je met pensioen was, ik bedoel hoe lang zit je al wel niet op fok en je was toen al zo oud als ik nu ben dus volgens mijn berekening kan je bijna over een paar jaar met pensioen!!!!!
Koop een Fritel man!!!quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 00:51 schreef nattermann het volgende:
Ik heb een airfryer.
Ofja. Nattervrouw heeft een airfryer.
Ja het werk van Natterman en mij vinden we ook heel leuk.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 00:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, ik moet straks nog best lang werken, maar wil wel ik helemaal niet met pensioen m'n werk is veel te leuk.
Wat maakt deze beter dan alle andere dan?quote:
Die goedkope Princessmeuk wordt een teringbende. Omdat ze veel te laag zijn. Deze is lekker hoog en spettert niet. Plus er kan een shitload aan friet in. Dus je hoeft niet in meerdere porties te bakken.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 00:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat maakt deze beter dan alle andere dan?
Ik van veel eten. En als ik teveel zuip dan raak ik eraan.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 00:54 schreef yvonne het volgende:
Ik krijg de schijt van die autocorrect
Met zo een stoeltje langs de trapleuning af naar bovenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 00:55 schreef nattermann het volgende:
Ik hoop dat ik nog maar 45 jaar hoef. Dan ben ik 72.
Trapliften maken op de afdeling
Godverdomme
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:06 schreef yvonne het volgende:
fiets!! Er zijn tetten gearriveerd in het topic, over! Breaky Breaky.
hoi, heb jij tieten?quote:
Dat is normaal op jouw leeftijd, echt waar.quote:
over een paar jaar komt er haar op en kan je er mee spelen.quote:
Z,n kin?!quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
over een paar jaar komt er haar op en kan je er mee spelen.
Koop een fritel. Je zal me dankbaar zijn yvonne. Echtwaar. Het beste keukenapparaat wat ik heb. Ook het enige, maar dat doet er niet toe verderquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:01 schreef yvonne het volgende:
Ik koop om de 2 jaar een nieuwe Princess omdat ik ze niet meer schoon krijg.
ook, en een paar vieze haartjes boven zijn lip.quote:
nietquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is normaal op jouw leeftijd, echt waar.
En Brennie danquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:14 schreef Geralt het volgende:
Het beste keukenapparaat wat ik heb. Ook het enige
Dat is mijn keukenprinsesquote:
Pc uit broek op trekken, jas aan en naar buiten.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
niet
iedereen is bij vrienden of feesten of weetikveel wat
TWD paar afleveringen kikenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:18 schreef Geralt het volgende:
Anyway, ik ga even Assassins Creed Unity uitspelen denk ik
ik zoek een loike chimeid met tieten. Pics?quote:
Ik ben niet leuk.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik zoek een loike chimeid met tieten. Pics?
in dat geval zoek ik een niet leuke chimeid met tieten.quote:
Morgen een date met de allerleukste FOK!-er.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 00:36 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja hey ik ben voorzien en alles, zoek maar iemand anders
Jij bent dan ook niet leuk.quote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 12:10 schreef Monopoly het volgende:
Hallo! Ik heb heerlijk geslapen en gedroomd dat DW aan mijn piemel zat.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |