quote:
Dat was gisteren.quote:Politie Den Haag houdt publiek tegen bij raadsvergadering vluchtelingen
Foto: NU.nl/Nick v/d Toorn
Gepubliceerd: 14 oktober 2015 21:08
Ok, bedankt voor de info. Ik pas het aan in de OP.quote:
Inspiratie alvast opdoen voor de Sint gedichtenquote:
Dit dus !!!quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:59 schreef Revolution-NL het volgende:
Onbekend maakt onbemind. Kut racisten... men moet blij zijn met deze verrijking. Het niveau van de gelukszoekers is hoe dan ook een stuk hoger dan dat van hen zelf
Dank voor de link. Tijd voor popcornquote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
In Rotterdam Beverwaard veel ME
[ afbeelding ]
Livestream: http://rotterdam.newsbyte.nl/
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:16 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Dank voor de link. Tijd voor popcorn
Wat is daarbinnen dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Gaat er heftig aan toe daarbinnen.
Informatieavond van Aboutaleb en consorten voor de bewoners over komst AZC in de wijk Beverwaard.quote:
Dit ja. Mensen niet eens uit laten praten en er dwars doorheen blijven schreeuwen geeft voor mij al meer dan genoeg informatie over het aanwezige volkquote:
Tja, volkswijkje he... maar die mensen krijgen wel een AZC in hun buurtje.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:19 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dit ja. Mensen niet eens uit laten praten en er dwars doorheen blijven schreeuwen geeft voor mij al meer dan genoeg informatie over het aanwezige volkMisschien terecht dat ze een probleem hebben met de asielzoekers, maar als een tokkie schreeuwen is kansloos en mag beantwoordt worden met een trap uit de deur.
Kosten alleen maar geld die gelukzoekers.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:59 schreef Revolution-NL het volgende:
Onbekend maakt onbemind. Kut racisten... men moet blij zijn met deze verrijking. Het niveau van de gelukszoekers is hoe dan ook een stuk hoger dan dat van hen zelf
In de Tweede Kamer is het niveau niet hoger laatste tijd...quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:22 schreef Revolution-NL het volgende:
Wat een niveau het lijkt wel een kleuterklas![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |