quote:
Die sla je er zo uitquote:
Zo sta ik 's ochtends ook altijd mijn ontbijt klaar te maken.quote:
Leugens.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo sta ik 's ochtends ook altijd mijn ontbijt klaar te maken.
Duh.quote:
Leugens!quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Duh.
Geen vrouw stapt zo uit haar bed omdat ze het leuk vindt. De meesten stappen liever in hun oude pyjama het bed uit.
Mokkeltje stapt netjes uit haar bed in haar sexy lingerie en helemaal opgemaakt en haar netjes enzo?quote:
was het maar zo'n feest.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mokkeltje stapt netjes uit haar bed in haar sexy lingerie en helemaal opgemaakt en haar netjes enzo?
lucht wel opquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:56 schreef wolfrolf het volgende:
Beetje stressy dagje vandaag en dus al 4x gefaxed
Vraag Jimmyquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:14 schreef ieniminimuis het volgende:
ivm regen komt vriendje morgen niet en blijft dus niet slapen.
Verveling morgeniemand ideetjes?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:14 schreef ieniminimuis het volgende:
is dat er eentje die je geeft aan je nichtje van 8 ofzo? Wat een kinderlijk ding.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met clitstimulator
Ja echt hequote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
lucht wel op
[ afbeelding ]
I feel a big relief
Zo mooi als'ie dat krantje daar zat te lezen en een dikke fart lietquote:
Hoi.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb ooit de elektronica van een vrouwvriendelijke dildo geprogrammeerdquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
is dat er eentje die je geeft aan je nichtje van 8 ofzo? Wat een kinderlijk ding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |