abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156854930
Mja,herkenbaar...maar mijn werkgever wist gelukkig beter.
pi_156856692
quote:
7s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 00:28 schreef Geralt het volgende:
Vervelende mensen zijn dat ja. Nergens verstand van, geen klote uitvoeren, heel de dag net doen of ze druk bezig zijn met iets terwijl dat werk hooguit een paar uurtjes zou kosten en als dan een probleem is en de baas is in de buurt dat ze dan die baas lekker naar de mond praten van ja we zouden eigenlijk dit of dat, want beter etc etc en dat ik dan denk vent waar heb je het over, je weet niet eens wat werken is en waar het nu over gaat heb je totaal geen verstand van oetlul!!!

Lastige mensen ja :')
Klinkt als Marketing.
pi_156871247
Herkenbaar. Ik probeer ze te negeren en niks tegen te zeggen. Gelukkig wordt dit massaal gedaan en nu neemt vrijwel niemand die pannenkoeken meer serieus. De bazen ook niet echt gelukkig.

Nu kan er weer normaal gewerkt worden.
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
pi_156879373
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 22:59 schreef faf het volgende:
Ga even die ik-ik-jij methode bekijken.
Goede methode, kan ik nog wat van leren. :D
pi_156914952
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 09:16 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
Halve ideeën aandragen en als ze er mee pronken er 3-4 verbeteringen er in aan brengen.
Juist. Doordat ze dingen klakkeloos kopiëren kan je ze zichzelf ook goed voor lul laten zetten.
pi_156939685
quote:
7s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 00:28 schreef Geralt het volgende:
Vervelende mensen zijn dat ja. Nergens verstand van, geen klote uitvoeren, heel de dag net doen of ze druk bezig zijn met iets terwijl dat werk hooguit een paar uurtjes zou kosten en als dan een probleem is en de baas is in de buurt dat ze dan die baas lekker naar de mond praten van ja we zouden eigenlijk dit of dat, want beter etc etc en dat ik dan denk vent waar heb je het over, je weet niet eens wat werken is en waar het nu over gaat heb je totaal geen verstand van oetlul!!!

Lastige mensen ja :')
Heerlijk zulk soort mensen _O_ . Weet je hoeveel plezier je kunt beleven aan zulk soort mensen, ik zet ze altijd voor lul door hun visie te vragen op iets waar de 'baas' bij is. Staan ze met de bek vol tanden en vallen ze hard door de mand _O-

Deze mensen kan je juist gebruiken voor het ellebogen werk ^O^
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_156953010
Best herkenbaar, dat soort types werkte ik mee in de fabriek. Ik zou zeggen, negeer ze lekker en trek je eigen pad en laat je er niet zomaar vanaf brengen. Wel lastig, aangezien het meestal de blijvers zijn en jij nog met je tijdelijke contract zit en niet tussen de kliek komt.

Maar goed, bij een reorganisatie wordt het ineens anders. Jij hoeft dan niet alle zeilen bij te zetten, want jij had al de drive om alles snel en goed te doen, maar je collega's kan het dan wel eens te heet onder de voeten worden. Aangezien ze meestal niet de drive hebben, kunnen ze je dan niet meer bijbenen.

Ik heb bij de reorganisatie een behoorlijk stevige promotie met nieuwe carrièreperspectieven gekregen en een vast contract gekregen en de kliek (inc. mijn toenmalig leidinggevende) is ontslagen, nadat ik jarenlang zogenaamd gewoon gemiddeld was of zelfs niet zou voldoen en al helemaal niet in aanmerking kwam voor een kleine promotie. Wie het laatst lacht, lacht het best.

[ Bericht 2% gewijzigd door Daboman op 19-10-2015 20:21:04 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')