abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156827159
Mijn moeder heeft haar Rado horloge per ongeluk op de vloer van de badkamer laten vallen. Hoewel zo'n horloge gehard glas heeft en tegen een stootje zou moeten kunnen, is het blijkbaar op een ongelukkige manier gevallen, want het glas is kapot en de glassplinters hebben ook het uurwerk zelf beschadigd.

Mijn moeder heeft het naar een juwelier gebracht met de vraag of ze het kunnen laten repareren. Dat zou dan bijna 600 euro gaan kosten. Dat is nogal veel geld, dus ze heeft het nog niet laten doen.

Zo'n horloge wordt dan naar de fabrikant gestuurd. Maar ik vraag me af of het veel uitmaakt bij welke winkel je zo'n horloge brengt. Mijn moeder had 'm gebracht naar een zelfstandige juwelier in Waddinxveen. Maar zou het qua kosten nogal kunnen schelen als je 'm elders brengt ter reparatie?
  woensdag 14 oktober 2015 @ 12:05:41 #2
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_156827279
Je zou eens kunnen rondvragen.
UI Made bij VanilleKwark.
  Moderator woensdag 14 oktober 2015 @ 13:24:53 #3
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_156828785
Dus je wil wel een dure klok hebben maar als het ding zowat helemaal vernacheld is dan is 600 euro te veel?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_156828806
Inboedelverzekering?
pi_156830389
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 13:24 schreef CoolGuy het volgende:
Dus je wil wel een dure klok hebben maar als het ding zowat helemaal vernacheld is dan is 600 euro te veel?
Ik wil niks. Mijn moeder vind het teveel geld en denkt dat het beter is gewoon een ander horloge te kopen. Ikzelf vind dat persoonlijk zonde, aangezien het haar altijd dierbaar is geweest. Ik wil uitzoeken of die 600 euro een normale prijs is om het te laten repareren of dat die winkel er veel teveel geld voor vraagt.

Waar bemoei jij je eigenlijk mee, man?! Ik stel hier gewoon een normale vraag en zoals gewoonlijk zie jij daar weer kans in om iemand af te zeiken. Doe jij wel vaker. Bij mij maar ook bij anderen. Jij vindt jezelf helemaal geweldig en anderen zijn in jouw ogen inferieur, slap, dom, lui, etc.

Fuck off!!!!

pi_156830414
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 13:25 schreef Deshain het volgende:
Inboedelverzekering?
Ik denk niet dat dat erbij is inbegrepen, maar wellicht de moeite om dat uit te zoeken. Thanks
  Moderator woensdag 14 oktober 2015 @ 15:02:43 #7
16180 crew  CoolGuy
pi_156830898
quote:
13s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 14:38 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Ik wil niks. Mijn moeder vind het teveel geld en denkt dat het beter is gewoon een ander horloge te kopen. Ikzelf vind dat persoonlijk zonde, aangezien het haar altijd dierbaar is geweest. Ik wil uitzoeken of die 600 euro een normale prijs is om het te laten repareren of dat die winkel er veel teveel geld voor vraagt.

Waar bemoei jij je eigenlijk mee, man?! Ik stel hier gewoon een normale vraag en zoals gewoonlijk zie jij daar weer kans in om iemand af te zeiken. Doe jij wel vaker. Bij mij maar ook bij anderen. Jij vindt jezelf helemaal geweldig en anderen zijn in jouw ogen inferieur, slap, dom, lui, etc.

Fuck off!!!!

[ afbeelding ]
Ben je wel helemaal lekker bij je hoofd, malloot? Je opent een topic en daar krijg je reacties, of die je nou zinnen of niet. Als je dat niet kunt handelen kun je beter tegen iemand gaan zeiken die het wat boeit wat jouw mening is, maar daar hoor ik niet bij.

Een Rado is een realtief duur horlogemerk. Onderhoud van dure horloges is ook duur. Jij komt met een horloge waarvan het glas kapot is (was het saffierglas?) en waarvan de splinters blijkbaar ook het uurwerk beschadigd hebben.

Effectief is dus vrijwel het hele horloge stuk. Een duur horloge, dat dan als nieuw gemaakt moet worden. En dan zou 600 euro teveel zijn? Ik vind dat raar. Als je per se Bentley wil rijden moet je ook niet raar opkijken als reparatie daarvan duurder is dan bij een Ford Fiesta.

Als je de winkel wil omzeilen kun je rechtstreeks Rado benaderen maar zo heel veel verschil zal dat niet uitmaken. Dus dan kom ik terug op wat ik al zei; als je een duur horloge hebt dan zal reparatie/onderhoud daarvan ook duurder uitvallen tenzij je het een of andere beun laat doen, maar dat zou ik niet vertrouwen.

Dan kun je nog een geheel nieuw horloge kopen maar dat zal ongetwijfeld duurder zijn (als je hetzelfde model koopt) en als je een ander merk koopt dan zit je weer met het dierbaar-verhaal.

Daarnaast bepaal ik in welke topics ik reageer. Niet jij.
pi_156833987
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:02 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ben je wel helemaal lekker bij je hoofd, malloot? Je opent een topic en daar krijg je reacties, of die je nou zinnen of niet. Als je dat niet kunt handelen kun je beter tegen iemand gaan zeiken die het wat boeit wat jouw mening is, maar daar hoor ik niet bij.
Jij bent degene die niet goed is bij zijn hoofd. Jij bent een verzuurde narcistische klootzak die zich beter wil voelen door anderen hier de loef af te steken. Ben jij ook zo'n mannetje die van zichzelf vindt dat hij een sterke mening heeft die zo ontzettend belangrijk is dat hij persé verkondigd moet worden, of anderen dat nou leuk vinden of niet? Zo kom je wel namelijk wel heel erg over.

Beroep jij je maar lekker op je 'recht' dat je mag posten wat je wilt en doe maar stoer dat het je niet uitmaakt wat anderen daarvan vinden. Dat zou iedereen hier kunnen doen, maar de meesten (in de serieuze subfora) hebben daartoe de behoefte niet en reageren gewoon normaal en aardig tegen anderen. En zo hoort het ook! Zou je eens een voorbeeld aan moeten nemen.
  Moderator woensdag 14 oktober 2015 @ 18:36:16 #9
16180 crew  CoolGuy
pi_156835472
quote:
13s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 17:15 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Jij bent degene die niet goed is bij zijn hoofd. Jij bent een verzuurde narcistische klootzak die zich beter wil voelen door anderen hier de loef af te steken. Ben jij ook zo'n mannetje die van zichzelf vindt dat hij een sterke mening heeft die zo ontzettend belangrijk is dat hij persé verkondigd moet worden, of anderen dat nou leuk vinden of niet? Zo kom je wel namelijk wel heel erg over.

Beroep jij je maar lekker op je 'recht' dat je mag posten wat je wilt en doe maar stoer dat het je niet uitmaakt wat anderen daarvan vinden. Dat zou iedereen hier kunnen doen, maar de meesten (in de serieuze subfora) hebben daartoe de behoefte niet en reageren gewoon normaal en aardig tegen anderen. En zo hoort het ook! Zou je eens een voorbeeld aan moeten nemen.
Dat dankomende van iemand die schijnbaar het hele horloge (waar ik inhoudelijk op gereageerd heb) niet meer zo boeiend vindt. Welke loef afsteken ontzettende verzuurde malloot dat je er bent :') je hebt een horloge wat stuk is. Ik zet uiteen welke mogelijkheden je hebt en daar reageer je in zijn geheel niet op.

Neuh, het is een forum, daar mag je je mening verkondigen. Het is aan elk om te bepalen hoeveel waarde hij of zij daar aan hecht. Jij blijkbaar veel aangezien je het over dat horloge niet meer hebt. Wat jij voor mening daarover hebt interesseert me geen moer maar als jij plezier hebt die mening met mij te delen, dan doe dat vooral. :D

Je zou eens een voorbeeld moeten nemen aan mensen die wel tot 10 kunnen tellen alvorens de hysterische relnicht uit te hangen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')