quote:
Op woensdag 14 oktober 2015 14:38 schreef Pulzzar het volgende:[..]
Ik wil niks. Mijn moeder vind het teveel geld en denkt dat het beter is gewoon een ander horloge te kopen. Ikzelf vind dat persoonlijk zonde, aangezien het haar altijd dierbaar is geweest. Ik wil uitzoeken of die 600 euro een normale prijs is om het te laten repareren of dat die winkel er veel teveel geld voor vraagt.
Waar bemoei jij je eigenlijk mee, man?! Ik stel hier gewoon een normale vraag en zoals gewoonlijk zie jij daar weer kans in om iemand af te zeiken. Doe jij wel vaker. Bij mij maar ook bij anderen. Jij vindt jezelf helemaal geweldig en anderen zijn in jouw ogen inferieur, slap, dom, lui, etc.
Fuck off!!!!
[
afbeelding ]
Ben je wel helemaal lekker bij je hoofd, malloot? Je opent een topic en daar krijg je reacties, of die je nou zinnen of niet. Als je dat niet kunt handelen kun je beter tegen iemand gaan zeiken die het wat boeit wat jouw mening is, maar daar hoor ik niet bij.
Een Rado is een realtief duur horlogemerk. Onderhoud van dure horloges is ook duur. Jij komt met een horloge waarvan het glas kapot is (was het saffierglas?) en waarvan de splinters blijkbaar ook het uurwerk beschadigd hebben.
Effectief is dus vrijwel het hele horloge stuk. Een duur horloge, dat dan als nieuw gemaakt moet worden. En dan zou 600 euro teveel zijn? Ik vind dat raar. Als je per se Bentley wil rijden moet je ook niet raar opkijken als reparatie daarvan duurder is dan bij een Ford Fiesta.
Als je de winkel wil omzeilen kun je rechtstreeks Rado benaderen maar zo heel veel verschil zal dat niet uitmaken. Dus dan kom ik terug op wat ik al zei; als je een duur horloge hebt dan zal reparatie/onderhoud daarvan ook duurder uitvallen tenzij je het een of andere beun laat doen, maar dat zou ik niet vertrouwen.
Dan kun je nog een geheel nieuw horloge kopen maar dat zal ongetwijfeld duurder zijn (als je hetzelfde model koopt) en als je een ander merk koopt dan zit je weer met het dierbaar-verhaal.
Daarnaast bepaal ik in welke topics ik reageer. Niet jij.