Nee, en nee, maar ik kan je wel een tip geven: playtest, playtest, playtest.quote:Op maandag 21 december 2015 00:01 schreef nickhguitar het volgende:
Zijn er hier mensen die ervaring/interesse hebben in het bedenken en/of maken van een bordspel?
Ken of ben jij Tim?quote:Op maandag 21 december 2015 16:38 schreef Ceased2Be het volgende:
Iemand hier wellicht interesse in descent 1st Edition incl 4 uitbreidingen en de conversion kit naar 2nd Edition?
Nee en Neequote:
Vriend waarmee ik descent en IA speel, heeft een dag of wat terug precies hetzelfde te koop gezet. Bizar toevallig.quote:
Ah iddquote:Op maandag 21 december 2015 19:43 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Vriend waarmee ik descent en IA speel, heeft een dag of wat terug precies hetzelfde te koop gezet. Bizar toevallig.
Ook gebacked, net als jewels!quote:Op maandag 21 december 2015 09:26 schreef muhahaha het volgende:
Eerste kickstarter is een feit, Secret Hitler
Klinkt leuk en ik hou wel van intrige games.
Ga jij voor de wooden box?quote:Op maandag 21 december 2015 21:13 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ook gebacked, net als jewels!
Wat zou zoiets kosten?quote:Op maandag 21 december 2015 16:38 schreef Ceased2Be het volgende:
Iemand hier wellicht interesse in descent 1st Edition incl 4 uitbreidingen en de conversion kit naar 2nd Edition?
Hij is out-of-print, zie dat de basisgame voor zo'n 70 dollar weggaat.quote:
Vanwaar de verkoop?quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:14 schreef Ceased2Be het volgende:
Hij is out-of-print, zie dat de basisgame voor zo'n 70 dollar weggaat.
Ik zou zeggen, 60, 4 x 30 en dan nog 20 voor de conversion kit (ongeopend).
Dus ¤200,- in totaal.
Alles is compleet, incl hard plastic bewaardoosjes en dobbelsteenbeker.
Al jaren niet meer gespeeld, en het zijn 5 grote dozen die veel plek innemen. Groep waarmee ik de campaign speelde is uit elkaar gevallen en geen trek in een nieuwe groep op te zetten. Dus vandaar. Mocht je via-via iemand weten hoor ik het graagquote:Op dinsdag 22 december 2015 11:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vanwaar de verkoop?
Ik ga hem zelf niet kopen, veelste bang dat ie ongebruikt in de kast verdwijnt. Ik heb 1 speelgroep die wel into dungeoncrawler is alleen die zie ik gem. 4 tot 6 keer per jaar en we hebben al veel om te spelen
Herkenbaar probleem, ik heb een topic in V&A lopen waarin ik een deel van mijn verzameling aanbied. Jammer dat de groep uit elkaar is gevallen, wel veel plezier aan gehad?quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:22 schreef Ceased2Be het volgende:
Al jaren niet meer gespeeld, en het zijn 5 grote dozen die veel plek innemen. Groep waarmee ik de campaign speelde is uit elkaar gevallen en geen trek in een nieuwe groep op te zetten. Dus vandaar. Mocht je via-via iemand weten hoor ik het graag
probeer vanmiddag foto's te maken en dan gaat hij op de markt op bordspelmania.
Ja was toen hartstikke leuk, maar was ook een relaxte groep. Daarna nog wel eens geprobeerd met wat andere mensen maar die waren veels te druk voor me. Dan kan ik er weinig mee helaas.quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Herkenbaar probleem, ik heb een topic in V&A lopen waarin ik een deel van mijn verzameling aanbied. Jammer dat de groep uit elkaar is gevallen, wel veel plezier aan gehad?
Ik heb zo geen naam voor je, zal het in de groep gooien en informeren of iemand interesse heeft.
Ik heb interesse om te spelen, heb je er al 1 iigquote:Op dinsdag 22 december 2015 11:30 schreef Ceased2Be het volgende:
Ja was toen hartstikke leuk, maar was ook een relaxte groep. Daarna nog wel eens geprobeerd met wat andere mensen maar die waren veels te druk voor me. Dan kan ik er weinig mee helaas.
Ik ga alleen voor het spel. Heb wel een groep waar dit gespeeld gaat worden, denk ik.quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ga jij voor de wooden box?
Kost 22 dollar extra en ik twijfel, vind het een redelijk forse toename waardoor het spel 57 dollar kost ipv 35 (incl verzending).
Tja, wat moet je er dan voor vragen? Basisspel was 120 euro, de 4 uitbreidingen 45 euro ./ stuk en de conversion kit kost 30 / 35 euro nieuw.quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:49 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En Descent lijkt me wel leuk, maar veels te duur. Sowieso heb ik een groep waar Imperial Assault al gespeeld wordt, dus lijkt me deze niet snel op tafel te komen.
np. bedankt voor het vragen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:44 schreef muhahaha het volgende:
Ze hebben helaas geen interesse ceased.
Even een hersenscheet; niet dat het ooit zover komt maar tochquote:Op maandag 21 december 2015 07:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, en nee, maar ik kan je wel een tip geven: playtest, playtest, playtest.
Een andere tip is een zooi podcasts luisteren, Plaid Hat Podcast (van de makers van oa Dead of Winter, Summoner Wars en Spectre Ops) heeft het vaak over de dingen waar ze tegenaan lopen bij het ontwikkelen bijvoorbeeld. Ludology is volgens mij ook wel een aardige om te luisteren.
Nee, heb eerst de print en play gedownload en die eerst ff proberen! Ik denk dat ik gewoon voor het basisspel ga.quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ga jij voor de wooden box?
Kost 22 dollar extra en ik twijfel, vind het een redelijk forse toename waardoor het spel 57 dollar kost ipv 35 (incl verzending).
Probeer het anders hier eens: https://www.facebook.com/groups/780216735338362/quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:07 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
np. bedankt voor het vragen.
staat hier al 2 jaar op dezelfde plek in de kast, het is niet dat ik haast heb
Tuurlijk mag dat, zolang jij je inkomsten maar opgeeft aan de belastingdienst.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:04 schreef nickhguitar het volgende:
Even een hersenscheet; niet dat het ooit zover komt maar tochStel (hypothetisch): je gaat via kickstarter een spel proberen te funden en dit lukt uiteindelijk. Mag je dan gewoon als een soort hobbyproject op kleine schaal die spellen drukken/verzenden of moet je dan echt officieel geregistreerd staan alszijnde een bedrijf o.i.d?
Heb geen facebookquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:16 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Probeer het anders hier eens: https://www.facebook.com/groups/780216735338362/
Behoorlijk actieve FB verkoop groep. Al een paar goede ervaringen op gehad en vrienden ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |