Ja, ze mogen alles zeggen, maar doen ze dat ook. Ik kan me zo voorstellen dat ze je ook willen "beschermen".quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:23 schreef PureEvil het volgende:
Loj. Ik denk dat ik niet goed hebt gelezen, of ik heb t misschien niet gezegd. (Ik lees niet terug) maar mijn kinderen mogen alles zeggen tegen mij, wij praten ook normaal over mijn man. Ik zeg ook geen rare of boze dingen en hun ook niet.
Ik ben niet boos op mijn man, hij is ziek, hij heeft hulp nodig, en die krijgt hij ook. Dmv een psych.
En ja. Ik praat ook gewoon met mensen, normale mensen dan. Geen hulpverleners. Via app of telefoon. Werkt voor mij prima
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door kaatjejannie op 14-10-2015 12:14:14 ]*poef* nu is het weg
Hi K, wat is dat? Zo'n profiel?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 22:15 schreef Kyara het volgende:
Misschien ook sensory profile opstellen.
Dan brengen ze zijn sensorische informatieverwerking in kaart om te zien waar zijn angsten zitten. Dat gaat dmv een megalange vragenlijst voor ons.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |