Nog fijn dat je er niet bij moet schijten en bloeden, toch?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:37 schreef Makamba_ het volgende:
Ik moet een beetje huilen en kotsen tegelijkertijd van dat afsluitende filmpje
Het bloeden moet nog komen tijdens de verwerking ervan. Het stanleymesje is er al bij gepaktquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nog fijn dat je er niet bij moet schijten en bloeden, toch?
In de lengte snijden he...quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:39 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Het bloeden moet nog komen tijdens de verwerking ervan. Het stanleymesje is er al bij gepakt
Heb je wel een Marokkaan erbij gekocht?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:40 schreef Specularium het volgende:
Ik drink nu herfststorm van Pickwick.
#teamjob
Die krijg je gratis bij muntthee, maar dat vind ik niet zo lekker.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Heb je wel een Marokkaan erbij gekocht?
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:41 schreef Pandaplint het volgende:
En toch lijkt het me een aardige vent.
Is het volgens mij ook wel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:41 schreef Pandaplint het volgende:
Is ook een aardige vent volgens mij, past dus niet goed in de politiek.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:41 schreef Pandaplint het volgende:
Dit ja.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Is ook een aardige vent volgens mij, past dus niet goed in de politiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |