-edit: mogen niet.-
Noot voor de moderators: deze muziek is hier in Europa niet te krijgen, dus wat betreft auteursrecht lijken me deze mp3tjes geen probleem. Dus aub niet meteen de linkjes wegediten, dank u
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 18-11-2002 19:20]
quote:Ik kan ze hier zonder problemen streamend afspelen
Op maandag 18 november 2002 19:10 schreef Bioslock het volgende:
met 5 kb/s heb ik dr geen zin meer án
quote:hmmm ik niet ?
Op maandag 18 november 2002 19:11 schreef Schorpioen het volgende:[..]
Ik kan ze hier zonder problemen streamend afspelen
quote:Hmmm ik ook niet.
Op maandag 18 november 2002 19:12 schreef Bioslock het volgende:[..]
hmmm ik niet ?
quote:Eng? Waarom?
Op maandag 18 november 2002 19:18 schreef Glacius het volgende:
Wat een enge muziek.
Uit welk land komt dit eigenlijk?
quote:Weet ik niet. Gewoon.
Op maandag 18 november 2002 19:20 schreef Schorpioen het volgende:[..]
Eng? Waarom?
quote:Ja ja, ze hebben in dat land pas onlangs de synthesizer uitgevonden.
Op maandag 18 november 2002 19:20 schreef Zander het volgende:
Wordt de muziek verzorgd door het Casio Symphonic Orchestra of zo? Het lijkt wel een MIDI. De zang is wel okee, denk ik..
quote:Ergens in de hoorn van Afrika
Uit welk land komt dit eigenlijk?
Nou komt er natuurlijk weer een slotje op... Gatverdamme, de kans om met muziek in aanraking te komen die je anders *nooit* had gehoord, maar nee, men begint meteen met het wetboekje te zwaaien.
Mag ik die linkjes asjeblieft opnieuw plaatsen? De nummers komen van een bandje dat zelf al een kopie was. Niet bekend buiten Ethiopie. De zangeres is er alleen maar bij gebaat als haar nummers hier gehoord worden. Denk je dat zij kwaad geld komt eisen omdat haar nummers in een Nederlands forum beluisterd kunnen worden? Bovendien, van het auteursgeld dat je aan die raven van de buma/stemra moet betalen, weet ik zeker dat nog geen cent de zangeres en componist zal bereiken.
quote:Hej effe niet miepen, en sampletjes maken voor ons
Op maandag 18 november 2002 19:59 schreef Schorpioen het volgende:
Als die links weggehaald zijn dan is dit topic ook nix meer natuurlijkNou komt er natuurlijk weer een slotje op... Gatverdamme, de kans om met muziek in aanraking te komen die je anders *nooit* had gehoord, maar nee, men begint meteen met het wetboekje te zwaaien.
Mag ik die linkjes asjeblieft opnieuw plaatsen? De nummers komen van een bandje dat zelf al een kopie was. Niet bekend buiten Ethiopie. De zangeres is er alleen maar bij gebaat als haar nummers hier gehoord worden. Denk je dat zij kwaad geld komt eisen omdat haar nummers in een Nederlands forum beluisterd kunnen worden? Bovendien, van het auteursgeld dat je aan die raven van de buma/stemra moet betalen, weet ik zeker dat nog geen cent de zangeres en componist zal bereiken.
Maar dat valt nog niet mee zo 's morgens vroeg. Vind het wel aardig, maar zou er nooit meer dan een paar minuten naar luisteren. Ondanks dat ik een liefhebber van liedjes ben.
Volgens mij zijn mijn oren geconditioneerd op westerse melodielijnen, het gaat irriteren dit.
quote:Ik heb deze nummers een maand lang overal gehoord. Na een tijdje hebben ze zich rotsvast in mijn kop genesteld
Op dinsdag 19 november 2002 11:20 schreef the-O het volgende:Volgens mij zijn mijn oren geconditioneerd op westerse melodielijnen, het gaat irriteren dit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |