Zal wel ergens een live stream opduiken zodat je via je tablet / telefoon / pc kunt kijkenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:25 schreef MPC60 het volgende:
Turkije - IJsland is zeker alleen bij sport1 te volgen?
Ja of streamsquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:25 schreef MPC60 het volgende:
Turkije - IJsland is zeker alleen bij sport1 te volgen?
Aha, niet eens aan gedacht.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:32 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Zal wel ergens een live stream opduiken zodat je via je tablet / telefoon / pc kunt kijken
Ik kom ze vaak een kwartier van te voren tegen, en zal een goede link hier plaatsen, mocht je er geen hebbenquote:
Dat mag toch niet volgens de VBL regels? M'n Pm staat iig open.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:38 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik kom ze vaak een kwartier van te voren tegen, en zal een goede link hier plaatsen, mocht je er geen hebben
Oh... ik heb dat al vaker gedaan, nooit geen commentaar gehadquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:40 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dat mag toch niet volgens de VBL regels? M'n Pm staat iig open.
'k Zit alweer met m'n oranje shirtje en sokken aan en heb de Nederlandse vlag boven de bank gehangen. Wel met de gordijnen dicht natuurlijk want ik wil niet dat mensen zien dat ik voor Nederland benquote:
Jij komt hier ook alleen maar om de negatieveling uit te hangen ofniet?quote:
Zou je mij ook willen sturen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:41 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Oh... ik heb dat al vaker gedaan, nooit geen commentaar gehad
Ik stuur je een DM
en dan ook nog een in de laatste minuut ofzo door een eigen goal van Brumaquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:52 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zie het ook nog wel gebeuren dat Turkije met 2-0 verliest en dat Nederland het dan zelf ook nog verneukt
Tete met de eigen goal, Zoet die hem door z´n benen laat hobbelen, Sneijder die een penalty mist, el Ghazi die mist voor open doel in de laatste minuut, Bruma rood, zomaar een greep uit de faal die vanavond mogelijk is.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:55 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
en dan ook nog een in de laatste minuut ofzo door een eigen goal van Bruma
Die blijft tot de dood.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik juich voor de Turken vandaag.
Alles om Bert van Oostveen weg te krijgen.
Realisme staat niet gelijk aan negativismequote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij komt hier ook alleen maar om de negatieveling uit te hangen ofniet?
Dat is de Blatter der lage landen.quote:
Ik vind het ook nog schattig om te zien hoe mensen er nog hoop in hebben.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:03 schreef Ooku het volgende:
Turkije gaat echt niet verliezen in eigen huis tegen IJsland. We liggen eruit boys.
Vandaar dat hij Platini blijft steunen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:04 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
Dat is de Blatter der lage landen.
Die pakt rood, op een domme manierquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:55 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
en dan ook nog een in de laatste minuut ofzo door een eigen goal van Bruma
Ik hoop verlies van de Turken en een Nederland dat in de 95e minuut een penalty tegen krijgt, liefst schwalbe.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:04 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik vind het ook nog schattig om te zien hoe mensen er nog hoop in hebben.
Hoop dat Turkije de eerste minuut al scoort.
De Blatter van de KNVB. LET'S GO FIFAquote:
quote:
Raemon had daar vd week ook een mooie tweet overtwitter:raemonsluiter twitterde op zaterdag 10-10-2015 om 19:06:11om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Snap nu wel dat ie al die Ajacieden heeft opgesteld. Die voelen zich toch thuis op een baggerveld in een troosteloze ambiance. #kazned reageer retweetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Have funquote:
Dit smaakt naar gravel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]Raemon had daar vd week ook een mooie tweet overtwitter:raemonsluiter twitterde op zaterdag 10-10-2015 om 19:06:11om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Snap nu wel dat ie al die Ajacieden heeft opgesteld. Die voelen zich toch thuis op een baggerveld in een troosteloze ambiance. #kazned reageer retweetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb er een hard hoofd in Geo, jij?quote:
Treurig zegquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop verlies van de Turken en een Nederland dat in de 95e minuut een penalty tegen krijgt, liefst schwalbe.
Het Nederlands voetbal heeft geen toekomst onder Bert van Oostveen. Ik weiger te juichen zolang die bloedhond het voor het zeggen heeft.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop