1 2 3 4 5 6 7 | Stand groep A: 1. IJsland * 9-20 (17- 5) 2. Tsjechië * 8-19 (16-10) 3. NEDERLAND 9-13 (15-11) 4. Turkije 8-12 (11- 9) 5. Letland 9- 5 ( 6-18) 6. Kazachstan 9- 2 ( 6-18) |
De selectiequote:HET SPEELSCHEMA
10.10.2015
18:00 Kazachstan - Nederland
20:45 Tsjechië - Turkije
20:45 IJsland - Letland
13.10.2015
20:45 Nederland - Tsjechië
20:45 Letland - Kazachstan
20:45 Turkije - IJsland
Dit spektakel wordt u aangeboden door de NOS.quote:Keepers
Jasper Cillessen (Ajax)
Tim Krul (Newcastle United)
Jeroen Zoet (PSV)
Verdedigers
Vurnon Anita (Newcastle United)
Daley Blind (Manchester United)
Jeffrey Bruma (PSV)
Virgil van Dijk (Southampton)
Daryl Janmaat (Newcastle United)
Terence Kongolo (Feyenoord)
Karim Rekik (Olympique Marseille)
Jairo Riedewald (Ajax)
Kenny Tete (Ajax)
Middenvelders
Ibrahim Afellay (Stoke City)
Riechedly Bazoer (Ajax)
Wesley Sneijder (Galatasaray)
Georginio Wijnaldum (Newcastle United)
Aanvallers
Bas Dost (VfL Wolfsburg)
Anwar El-Ghazi (Ajax)
Klaas-Jan Huntelaar (Schalke 04)
Jeremain Lens (Sunderland)
Memphis Depay (Manchester United)
Robin van Persie (Fenerbahçe)
Eljero Elia (Feyenoord)
Ze kunnen maximaal 3e worden? Direct zal dus niet lukken, alleen via play-offsquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:41 schreef Ludacriss het volgende:
Zal je zien dat Turkije zich dadelijk nog direct kwalificeert...
Zou knap zijn met 4 punten verschilquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:41 schreef Ludacriss het volgende:
Zal je zien dat Turkije zich dadelijk nog direct kwalificeert...
Beste nummer drie plaatst zich direct volgens mij.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:44 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ze kunnen maximaal 3e worden? Direct zal dus niet lukken, alleen via play-offs
Ah, op die fietsquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beste nummer drie plaatst zich direct volgens mij.
jij heb er verstand van....quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:44 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ze kunnen maximaal 3e worden? Direct zal dus niet lukken, alleen via play-offs
Dat kan Turkije toch ook niet meer halen? Oekraïne heeft meer punten, Kroatië/Noorwegen 99% zeker ook en ze kunnen maximaal gelijk komen met Ierland en Zwedenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beste nummer drie plaatst zich direct volgens mij.
Jawel, als kazachstan van Letland wint en Turkije zelf wint zijn ze direct geplaatst.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat kan Turkije toch ook niet meer halen? Oekraïne heeft meer punten, Kroatië/Noorwegen 99% zeker ook en ze kunnen maximaal gelijk komen met Ierland en Zweden
Nou, oké, er is 1% kans dat Turkije zich direct plaatstquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:52 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Jawel, als kazachstan van Letland wint en Turkije zelf wint zijn ze direct geplaatst.
Jij bent 13?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:16 schreef sonnyspek het volgende:
Ik moet toch zeggen dat ik redelijk gespannen ben. Ik heb nog nooit bewust een uitschakeling in de kwalificatie meegemaakt...Hopen op het beste!
Ik zat vanmorgen ook nog aan die 29e april 2007 te denken. Maat van me bleef maar aan m'n kop zeuren om mee te gaan kijken op de schermen in de Arena, vond dat een vrij nutteloze exercitie omdat ik me niet voor kon stellen dat AZ het tegen Excelsior weg zou geven en/of Ajax een monsterscore neer zou zetten in Tilburg. Hem toch maar een plezier gedaan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:25 schreef LuNaTiC het volgende:
ik heb er een hard hoofd in.
Maar dat had ik ook in 2007 toen PSV alsnog kampioen werd, afhankelijk van AZ en Ajax, én zelfs ook nog eens een grote score moeten neerzetten.
Achja, je moet elke strohalm maar aangrijpen he, zolang het nog mogelijk is.
(en fuck ik had gewoon kaarten kunnen hebben in het Philips Stadion, en ik bleef thuis. fuck fuck fuck).
jij bent te oud voor deze toppaquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:30 schreef LuNaTiC het volgende:
'bewust'. Kun je nog gerust wat jaartjes bij optellen... (ik moet zeggen dat het EK van 88 mij nou ook niet superbewust meer bijstaat, en ik was toen toch al 6
Dan ben je een jaartje ouder als ikquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:30 schreef LuNaTiC het volgende:
'bewust'. Kun je nog gerust wat jaartjes bij optellen... (ik moet zeggen dat het EK van 88 mij nou ook niet superbewust meer bijstaat, en ik was toen toch al 6
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |